Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Straks zie ik mijn lievelingsoom. En niet zomaar even op de koffie, maar we gaan gewoon een hele week met elkaar doorbrengen! Ik zie hem echt veel te weinig, omdat hij in een ander land woont, ouder wordt en zijn vrouw eigenlijk niet meer kan reizen.

Blij dat er hier tijdens de feestdagen maar 2 blikjes bier, 1 fles cola en 1 flesje sinas leeg is gegaan.  Ik heb de ruimte om het statiegeld nog even op te sparen. Hoef niet vandaag in de dikke rij bij de automaten hier in het dorp om mijn flessen in te leveren. Was heel druk net bij de supermarkt. 

MissDalhousie schreef op 27-12-2024 om 09:09:

Straks zie ik mijn lievelingsoom. En niet zomaar even op de koffie, maar we gaan gewoon een hele week met elkaar doorbrengen! Ik zie hem echt veel te weinig, omdat hij in een ander land woont, ouder wordt en zijn vrouw eigenlijk niet meer kan reizen.

Veel plezier samen!

Bakblik schreef op 27-12-2024 om 12:48:

Blij dat er hier tijdens de feestdagen maar 2 blikjes bier, 1 fles cola en 1 flesje sinas leeg is gegaan. Ik heb de ruimte om het statiegeld nog even op te sparen. Hoef niet vandaag in de dikke rij bij de automaten hier in het dorp om mijn flessen in te leveren. Was heel druk net bij de supermarkt.

Oei. Ik heb een hele mand vol opgespaard inmiddels.  Wilde ze eigenlijk  morgen gaan inleveren. 

Ik heb een bestelling bij picnic gedaan voor maandag zodat zij het statiegeld mee kunnen nemen ( ok en ik krijg oudejaarsavond bezoek dus eten en drinken in huis is wel handig dan)

lientje69 schreef op 27-12-2024 om 13:19:

[..]

Veel plezier samen!

Dankjewel! Onze gezinnen zijn er ook bij hoor, maar we hebben vast genoeg bijpraattijd.

Dolfje schreef op 27-12-2024 om 14:47:

Ik heb een bestelling bij picnic gedaan voor maandag zodat zij het statiegeld mee kunnen nemen ( ok en ik krijg oudejaarsavond bezoek dus eten en drinken in huis is wel handig dan)

Slim! In mijn kelder liggen intussen zoveel flessen dat ik die niet eens meer mee durf te geven aan een bezorger. Dan zit dat wagentje in een keer vol! 

MissDalhousie schreef op 27-12-2024 om 15:21:

[..]

Slim! In mijn kelder liggen intussen zoveel flessen dat ik die niet eens meer mee durf te geven aan een bezorger. Dan zit dat wagentje in een keer vol!

Dat kan ook niet want er zit een max aan het aantal dat je mee mag geven

MissDalhousie schreef op 27-12-2024 om 15:21:

[..]

Yumi schreef op 27-12-2024 om 15:31:

[..]

Dat kan ook niet want er zit een max aan het aantal dat je mee mag geven

Ja max 50

Heb al dagen zin in oliebollen maar loop steeds langs dichte kramen. Vriend helemaal omgefietst om de voor me te halen bij boodschappen doen. 

En kreeg opeens nog een kerstcadeautje van hem, kwam vandaag pas binnen. Nieuw horloge.

Het was zowaar een beetje zonnig vandaag 

Chantal2022 schreef op 27-12-2024 om 16:43:

Het was zowaar een beetje zonnig vandaag

Waar woon je? Ik sjees er direct naar toe! In noorden van provincie Utrecht geen zon gezien!

Hele leuke middag gehad. Terwijl ik op eerste kerstdag druk was met de voorbereidingen van het kerstdiner heeft mijn man een paar leuke uitstapjes geregeld. Vandaag de eerste we zijn naar kasteel Cannenburch in kerstsfeer geweest en hebben ook een mooie wandeling gemaakt. Hij weet precies wat ik leuk vind. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-12-2024 om 17:18

hier ook geen zon, alleen maar mist, die nu weer dikker wordt. 
Werd wel blij van nog een nieuwe tuniek met fijne korting. 

550x733.jpg

Ik plak er nog een derde kerstdag aan vast en misschien nog een vierde. Who cares.

En ik heb Lidl Luminous Beauty met Myramaze. Lag bij de kassa voor 3,99 euri. Je krijgt er meteen zichtbaar een mooi huidje van.

Deze exact. Waarom deze dan weer zoveel duurder is weet ik niet. Zou dat mogen van Lidl?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.