Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ja hier ook volop zon sinds begin van de middag, eindelijk!

Chantal2022 schreef op 27-12-2024 om 16:43:

Het was zowaar een beetje zonnig vandaag

Hier ook, smorgens mist maar vanmiddag 🌞alles zag er meteen beter uit... en ik kon mijn ontstoken oog verstoppen achter een zonnebril ☺️

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

27-12-2024 om 18:47

De zon idd en Sissi was gister en vanmiddag op rtl 4 😊.
Ja ik weet dat het geromantiseerd is (alhoewel het naar mijn mening geen sprookjesfilms zijn waarin alleen maar pracht, praal en romantiek zit..) maar ik blijf het leuke films vinden..
(Ik ga die van vandaag zo nog ff terugkijken)

Chantal2022 schreef op 27-12-2024 om 16:43:

Het was zowaar een beetje zonnig vandaag

Nou hier de hele dag alleen maar dikke mist gezien... geen zon te bekennen helaas.

Citroengraag schreef op 27-12-2024 om 16:50:

[..]

Waar woon je? Ik sjees er direct naar toe! In noorden van provincie Utrecht geen zon gezien!

Ik was in de buurt van Bilthoven aan het wandelen s middags en ik heb echt stukjes blauwe lucht en waterig zonnetje gezien. In ieder geval geen motregen zoals afgelopen dagen/weken

Chantal2022 schreef op 27-12-2024 om 21:01:

[..]

Ik was in de buurt van Bilthoven aan het wandelen s middags en ik heb echt stukjes blauwe lucht en waterig zonnetje gezien. In ieder geval geen motregen zoals afgelopen dagen/weken

Bij ons in Eindhoven had de wereld ook weer kleur. Was echt wel even fijn zonnig.

Ik lig in bed voor de 2e keer naar het concert van Billy Joel te kijken met een bakkie leut en een plak kerststol. Genieten!

Memories!  Ooit bij een concert in Ahoy stond ik vooraan en blies ik een kus naar knappe Mark Rivera, een van de vaste musici.  Hij liep naar de rand van het podium en blies een kus terug. Zooo leuk!  Hij ziet er nu op zn 71e nog steeds uit om op te vreten 

Wat een leuke herinnering, Amarna.
En een mooie man, inderdaad,ik heb hem even voor je opgezocht.

140325_markrivera.jpg

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2024 om 09:37:

Wat een leuke herinnering, Amarna.
En een mooie man, inderdaad,ik heb hem even voor je opgezocht.

140325_markrivera.jpg

Goede smaak Amarna

Bedankt dames ! 

Ligt het aan de saxofoon?  Ik heb ook een tedere herinnering (minder lang geleden) aan een saxofoonspelende collega 

Niet perse vandaag eigenlijk heel de week al. Eerst een korte maar geweldige vakantie. (Athene) daarna 2 heerlijke kerstdagen en gisterenavond een fantastisch concert met na afloop een soort afterparty met een super leuke deejay. En vandaag een heerlijke verse soep aan het maken. En net kwam er ook nog leuke post binnen van een Amerikaanse vriendin. 

amarna schreef op 28-12-2024 om 08:27:

Ik lig in bed voor de 2e keer naar het concert van Billy Joel te kijken met een bakkie leut en een plak kerststol. Genieten!

Memories! Ooit bij een concert in Ahoy stond ik vooraan en blies ik een kus naar knappe Mark Rivera, een van de vaste musici. Hij liep naar de rand van het podium en blies een kus terug. Zooo leuk! Hij ziet er nu op zn 71e nog steeds uit om op te vreten

Kan dat in 2006 geweest zijn Amarna? Dan was ik daar ook

Moosey schreef op 28-12-2024 om 14:00:

[..]

Kan dat in 2006 geweest zijn Amarna? Dan was ik daar ook

Nee, het was in 1990, the Stormfront-tour.

Maar in 2006 was ik er ook. En in 1994 ! 

In 2006 was het beste concert van Billy van de 3 waar ik bij ben geweest.

weer lekker winterweer vandaag 

Kinderen weer thuis na een hele week bij papa 🙃

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.