Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Smulkruimel schreef op 10-06-2024 om 19:28:

[..]

Geen van beiden 😊, al zou ik wel lekker op reis willen gaan! Ben gewoon lekker vrij. Zomersluiting van mijn bedrijf en even tijd voor andere dingen dan werken. Wel moeten er thuis veel klussen gedaan worden dus ben daar wel even mee bezig, maar dat vind ik leuk om te doen.

Na jaren alleen maar gewerkt te hebben heb ik 2 jaar geleden het roer omgegooid en bewust gekozen voor meer rust in mijn leven en thuis (bedrijf aan huis dus het werk is er altijd) en is het in de zomer tijd voor mezelf.

Wat fijn voor je dat die mogelijkheid er is, dat lijkt me niet eenvoudig te realiseren. Geniet van de komende tijd en rust lekker uit!

Yumi schreef op 10-06-2024 om 19:44:

[..]

Wat fijn voor je dat die mogelijkheid er is, dat lijkt me niet eenvoudig te realiseren. Geniet van de komende tijd en rust lekker uit!

Dat zou ik niet kunnen regelen met mijn werkgever denk ik.

Maar wat fijn smulkruimel!

Vandaag jaargesprek en daarvoor aan drie collega's feedback gevraagd met zo'n formulier. Een goed neutrale en een hele positieve met zoveel positieve feedback maar ook echt concrete verbeterpunten. Derde collega is het vergeten maar kreeg er onverwacht een van collega van ander team, die wilde het graag doen. Ook heel positief en vindt dat ik bovengemiddeld functioneer. Zoveel veren in m'n reet. En terechte feedback dat ik teveel hooi op m'n vork neem dus daar moet ik wel wat mee. 
Maakt m'n hele dag! Heb een hele pittige baan maar vind het echt leuk dus doet me goed. 

Fijn Koettie!

Blij hoe zorgen en angst als sneeuw voor de zon verdwijnen. Blijf dat zo bijzonder vinden en daar ben ik dankbaar voor. 

Mijn buurmeisje van 7 jaar die al on 6 uur aanbelde. Deze keer niet om jam te halen maar omdat ze me wilde helpen met werken voordat ze naar school gaat.
Helaas zou ze nu alleen maar in de weg lopen dus heb gezegd dat ze me na schooltijd mag helpen met plantjes water geven, opruimen en de kelder netjes maken. Dat vind ze heel leuk om te doen.

En dat ik wel moest wachten met opruimen tot zij er is want anders ben ik straks al klaar zei ze erbij 😊

Bakblik schreef op 10-06-2024 om 11:13:

Ik werd blij van het feit dat man zo allergisch is voor harige huisdieren dat we ze dus niet hebben. Zie nu ook diverse hondenbezitters voorbij lopen met paraplu's regenjassen en een drijfnatte hond en dan denk ik blij:

Wat fijn dat ik geen hond heb, ik hoef vandaag niet meerdere keren verplicht te gaan wandelen met dit %@€€& weer.

Haha ik snap je helemaal! Maar ik ben juist blij met hond (ook op zulke dagen) omdat ik dan toch wandel/verplicht naar buiten moet en dus beweging krijg haha

van mijn collega. Ik schrok een beetje van de mega-omzet die er van het weekend weer gedraaid was, was bang dat ze zich helemaal over de kop had gewerkt. Maar ze had er juist enorm van genoten Blij dat mijn team zo lekker draait. 

Blij dat mijn huis eindelijk  na een lange verbouwing  weer een beetje op een thuis begint te lijken. Druk aan het dozen uitzoeken en opruimen . Eindelijk  weer wat ruimte. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

11-06-2024 om 14:39

Vanmorgen naar een voor mij nieuwe nagelsalon geweest nadat ik de laatste behandeling bij waar ik normaal heen ging erg ontevreden was. Nu heb ik hele mooie roze nagels en daar ben ik blij mee!
Ook blij en trots dat ik nee durfde te zeggen toen iemand een beroep op mij deed. (Ik kan dat niet zo goed en dat gaat soms ten koste van mijzelf en dat wil ik niet; ik ben er ook nog)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-06-2024 om 17:26

Van veel mooier weer, dan voorspeld was. Eigenlijk de hele dag droog, zonnetje erbij. Het waaide alleen wat hard. 

Durf het bijna niet te zeggen, maar elke keer als ik buiten was was het mooi weer! (En ik was vaak buiten) 💃🏻

Van het stampen in de plassen van mijn dochter Liep ze daar in d'r regenbroekje en knalroze laarzen helemaal blij te zijn.

Familielid dat normaal niet zo sociaal is belde ineens uit zichzelf op om te vragen hoe het gaat, en luisterde naar het antwoord. Ik wist niet wat ik meemaakte♥️

Taartjes schreef op 11-06-2024 om 19:49:

Van het stampen in de plassen van mijn dochter Liep ze daar in d'r regenbroekje en knalroze laarzen helemaal blij te zijn.

Dit is zo lief!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.