Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
SombraOnline
09-06-2024 om 13:04
Ik word zo happy van deze kitten. Altijd leuk als ik op mag passen, dan word ik ‘s ochtends wakker met een knorrende kitten in m’n nek. 
Loulou39
09-06-2024 om 16:15
rionyriony schreef op 09-06-2024 om 12:39:
De pijn die gisteravond dreigde valt mee voorlopig.
🌷
Tuinfluiter
09-06-2024 om 19:33
Twee blije dagen, gisteren en vandaag een mooie wandeling gemaakt. Het was lekker wandel weer en de paden waren gelukkig goed begaanbaar en niet te modderig.
Doemijdieglazenbol
09-06-2024 om 20:29
Tuinfluiter schreef op 09-06-2024 om 19:33:
Twee blije dagen, gisteren en vandaag een mooie wandeling gemaakt. Het was lekker wandel weer en de paden waren gelukkig goed begaanbaar en niet te modderig.
Ah! In het duingebied waren de plassen op het wandelpad zo diep dat er letterlijk eenden in zwommen. Diverse wegen afgezet. Ergens probeerden we via een ruiterpad toch op een specifiek punt te komen, maar echt geen optie.
Toch een prachtig stuk gelopen, geen rondje, maar een lusje, moppentappend en goed kijkend genoten. De grote plassen maakten het extra avontuurlijk. 
Koettie
09-06-2024 om 21:03
Al mn kleding en spullen uitgezocht, hoop kan weg/kringloop. Enige wat ik nog. Moet uitzoeken is de keuken. Zodra ik de sleutel van de studio heb en weet wat ik mee kan nemen alles inpakken en de rest ergens opslaan.
Mama-Inge
10-06-2024 om 03:19
Ik ben vaak klaar met de harde wind.
Maar gisteren 2 wassen gedaan en door de wind lag de was 's avonds droog in de kast
Tuinfluiter
10-06-2024 om 07:36
Doemijdieglazenbol schreef op 09-06-2024 om 20:29:
[..]
Ah! In het duingebied waren de plassen op het wandelpad zo diep dat er letterlijk eenden in zwommen. Diverse wegen afgezet. Ergens probeerden we via een ruiterpad toch op een specifiek punt te komen, maar echt geen optie.
Toch een prachtig stuk gelopen, geen rondje, maar een lusje, moppentappend en goed kijkend genoten. De grote plassen maakten het extra avontuurlijk.
Hadden wij ruim een week geleden in Limburg. We kozen toen een schapenpaadje en vervolgens kwam er een hele kudde schapen ons te gemoet. Was verder wel een hele mooie wandeling.
MonthlyHedgehog35
10-06-2024 om 07:49
Koettie schreef op 09-06-2024 om 21:03:
Al mn kleding en spullen uitgezocht, hoop kan weg/kringloop. Enige wat ik nog. Moet uitzoeken is de keuken. Zodra ik de sleutel van de studio heb en weet wat ik mee kan nemen alles inpakken en de rest ergens opslaan.
Ben erg blij voor je Koettie, dat je een plek voor jezelf hebt! (Daar word ik nu dus blij van
)
Malibu2
10-06-2024 om 08:03
Heb heerlijk geslapen. Goede nachtrust is zo belangrijk en het laadt je weer op.
Blij met mijn nieuwe telefoon. De batterij van de oude werkte niet meer goed en was aan vervanging toe. Ook blij met de software waarmee je gegevens makkelijk overzet, hoefde alleen maar bij een paar apps opnieuw in te loggen en wat widgets en snelkoppelingen te plaatsen en alles werkt weer als een tierelier 😊
Koettie
10-06-2024 om 09:20
OperaQueen schreef op 10-06-2024 om 07:49:
[..]
Ben erg blij voor je Koettie, dat je een plek voor jezelf hebt! (Daar word ik nu dus blij van
)
Dank je ♥️
Ik ook, ben moe maar het is nu zo dichtbij gelukkig. Hopelijk ook weer goed slapen als ik daar zit!
MonthlyHedgehog35
10-06-2024 om 09:53
Koettie schreef op 10-06-2024 om 09:20:
[..]
Dank je ♥️
Ik ook, ben moe maar het is nu zo dichtbij gelukkig. Hopelijk ook weer goed slapen als ik daar zit!
Dat snap ik! Het was best wel een emotionele tijd voor je en dat is enorm vermoeiend
Wanneer mag je erin?
ToetieToover
10-06-2024 om 10:02
Koettie schreef op 10-06-2024 om 09:20:
[..]
Dank je ♥️
Ik heb je berichtjes hier ook gevolgd over de turbulente ontwikkelingen de afgelopen tijd. Ik wens je snel een beetje rust op je eigen plekje! Fijn vooruitzicht
stokstaart
10-06-2024 om 10:49
mijn katten waren 2,5jr dikke vriendjes. Lekker in hetzelfde mandje en elkaar likken.
sinds een aantal maanden heb ik een kattenren buiten maar toen is er wat voorgevallen met een buurkat. Ze hebben toen -bloed aan de muur- ruzie gehad.
Gister een filmpje naar de ingeschakelde gedragsdeskundige gestuurd en ze zei dat het super goed gaat en ze heel goede hoop heeft dat het goed gaat komen!!
Het oefenen en opbouwen gaat nog wel duren maar dit soort teksten word ik blij van! Ik kan acuut heel hard janken bij de gedachte dat er eentje weg moet. Dus ik vier alle overwinningen
rionyriony
10-06-2024 om 10:55
Loulou39 schreef op 09-06-2024 om 16:15:
[..]
🌷
Viel eerst mee en toen ik dacht dat het niet meer kwam werd ik teleurgesteld want toen had ik mijn verwachtingen toch aangepast.
Ik zou vandaag weggegaan zijn maar ik moet het enige dagen opschorten (het gaat om een vijf jaar oude blessure waarvan ik dacht dat hij allang over was maar wat toch een zwakke plek blijkt te zijn geworden).