Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
FaithfulDuck87
30-05-2024 om 18:04
lekker weekend, maandag ook nog vrij. Feest in het dorp, dus een gezellig, maar ws ook vermoeiend, weekend.
Broodjebrie
30-05-2024 om 19:14
Bakblik schreef op 30-05-2024 om 18:56:
Met terugwerkende kracht aan die hooligans die ervoor zorgden dat de UvA 2 dagen dicht moest. Oudste heeft toen belangrijke colleges gemist en heeft nu in de tentamenweek nog dingen in te halen die getoetst worden op het tentamen morgen. Het is niet echt gezellig hier nu met de tentamenstress.
Dit is het verkeerde topic voor je gok ik 
Ik snap je ergernis hoor, trouwens.
Bakblik
30-05-2024 om 19:17
Broodjebrie schreef op 30-05-2024 om 19:14:
[..]
Dit is het verkeerde topic voor je gok ik
Ik snap je ergernis hoor, trouwens.
Ja dat zie ik. Zal even kopiëren plakken in het ergernis topic.
lientje69
30-05-2024 om 19:24
Blij dat de nachtdiensten goed gegaan zijn . Ik had nog nooit eerder nachten gewerkt dus wist noet of ik dat wel aankon. Maar ging goed gelukkig.
Loulou39
30-05-2024 om 19:58
Anfisa schreef op 30-05-2024 om 17:59:
Er was dan weliswaar weer vertraging met de trein, maar het blijkt dat ik geld kan terugvragen terwijl ik een businesskaart heb, handig!
Blij dat ik door jouw berichtje heb gezien dat ik ook geld terug kan vragen (bij vertragingen van meer dan een uur).
En blij dat ik na de vertragingen eindelijk thuis ben (moest al om 04:45 uur op, dus pittige dag!), en pioenrozen voor mezelf heb gekocht onderweg.
En blij dat ik morgen thuis werk 💃🏻
QuarterlyDinosaur18
30-05-2024 om 20:27
Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 19:58:
[..]
Blij dat ik door jouw berichtje heb gezien dat ik ook geld terug kan vragen (bij vertragingen van meer dan een uur).
En blij dat ik na de vertragingen eindelijk thuis ben (moest al om 04:45 uur op, dus pittige dag!), en pioenrozen voor mezelf heb gekocht onderweg.
En blij dat ik morgen thuis werk 💃🏻
Mooi pioenrozen!
Niet al vanaf 30 min? Dat staat in mijn app.
Je moet opgeven wanneer de trein had moeten vertrekken (NS doet controle op wanneer je bent ingecheckt). De vertraging gaat om de tijd dat je zonder te late treinen en gemiste aansluitingen zou moeten arriveren.
Bij 30 min tot een uur krijg je een gedeelte terug en na meer dan een uur het gehele bedrag. Zo heb ik het van een collega begrepen.
Vandaag zat ik op 27 min dus net niet maar afgelopen dinsdag wel. Deze week heb ik pas mijn eerste claim ingediend dus ik ben benieuwd. Mijn collega doet het steeds en kreeg vorig jaar in totaal een paar honderd euro terug.
Broodjebrie
30-05-2024 om 20:36
ik werd blij van cliënt die altijd zo blij is als ik weer kom. Ze is al behoorlijk op leeftijd, hopelijk kunnen we nog een tijd van elkaar genieten 
En ik ben blij dat ik de weekend boodschappen vandaag heb gehaald. Meestal haal ik ze vrijdag maar ik moet morgenmiddag naar de psycholoog en na zo'n bezoekje ben ik meestal gesloopt.
Loulou39
30-05-2024 om 20:47
Anfisa schreef op 30-05-2024 om 20:27:
[..]
Mooi pioenrozen!
Niet al vanaf 30 min? Dat staat in mijn app.
Je moet opgeven wanneer de trein had moeten vertrekken (NS doet controle op wanneer je bent ingecheckt). De vertraging gaat om de tijd dat je zonder te late treinen en gemiste aansluitingen zou moeten arriveren.
Bij 30 min tot een uur krijg je een gedeelte terug en na meer dan een uur het gehele bedrag. Zo heb ik het van een collega begrepen.
Vandaag zat ik op 27 min dus net niet maar afgelopen dinsdag wel. Deze week heb ik pas mijn eerste claim ingediend dus ik ben benieuwd. Mijn collega doet het steeds en kreeg vorig jaar in totaal een paar honderd euro terug.
Ik heb nog een keer gekeken, maar er staan inderdaad verschillende berichten op internet. Ik ga er wel even achteraan, want ik reis twee keer per week met de trein en vertraging of uitval is vrij standaard.
(En dan de prijzen verhogen en de treinen verkorten… vind het pittig!!)
QuarterlyDinosaur18
30-05-2024 om 20:54
Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 20:47:
[..]
Ik heb nog een keer gekeken, maar er staan inderdaad verschillende berichten op internet. Ik ga er wel even achteraan, want ik reis twee keer per week met de trein en vertraging of uitval is vrij standaard.
(En dan de prijzen verhogen en de treinen verkorten… vind het pittig!!)
Ja, ik vind het ook pittig. Tegenwoordig ben ik verbaasd als alles soepel gaat, meestal gaat het op de terugweg goed maar soms is het de vraag wanneer je thuiskomt. Vooral intercity direct valt geregeld uit en alles rondom de Schipholtunnel is wat kwetsbaar.
Hopelijk minder vertragingen of wat geld in de plaats.
MonthlyHedgehog35
30-05-2024 om 22:12
Blij omdat ik ondanks 2e week met veel onverwacht gedoe, een klein drama en daardoor een moeder die erg veel pijn heeft en 2 dagenmantelzorgen toch even een paar dagen naar mijn lievelings-waddeneiland kan om ff te ontstressen. Veel zin in.
Doemijdieglazenbol
30-05-2024 om 23:37
van dit slimme, grappige, relativerende deuntje:
https://www.instagram.com/reel/C7O9n89OqVz/?igsh=MmswdHM5c3J0ZWN5
Malibu2
31-05-2024 om 22:51
Blij van die heerlijke droom vanochtend vroeg. Dat ik vandaag enorm ben opgeschoten met mijn studie. Blij met innerlijke rust. Blij met hoe mijn leven nu is, ik zou het niet meer anders willen. Blij dat er morgen weer een nieuwe dag is 
Envelop
31-05-2024 om 23:17
Blij dat ik vanavond uit eten kon met een vriendin, van genoten!
Bij thuiskomst kwam ik de buuf tegen waar ik spontaan een heel gezellig gesprek mee had. Dankbaar dat ik in zo'n fijne buurt mag wonen.