Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Yumi
21-05-2024 om 22:39
Loulou39 schreef op 21-05-2024 om 18:41:
[..]
Dit!
Maar ik was ook op tijd van werk weggegaan omdat ik (ik wilde zeggen “de bui al zag hangen”, maar dat meen ik in dit geval serieus) op buienradar zag dat het onweer/regen zou worden.
Ik was net op tijd binnen 😅
Het stortregent hier sinds 'n uur of 4 met fikse onweersklappen. Mijn planten op het balkon liggen plat, zo jammer van al die bloemen. Maar ook ik, was blij op tijd binnen te zijn 
Gelebloem
22-05-2024 om 04:33
HAHA!wait..what schreef op 21-05-2024 om 21:49:
[..]
Precies dit wilde ik ook typen
Behalve de zwangere buik dan
Hoeveel weken ben je zwanger? Wel fijn dat je al verschil merkt!
Vorige week begonnen met baantjes zwemmen, echt heerlijk! Kind vindt het ook leuk, hij gaat dan (zelfstandig) spelen in het andere bad. Vorig zomer ging ik 's ochtends maar ik vind de avonden toch fijner.. En kind kan dus mee, zo wordt het abonnement goed gebruikt
Wat leuk om te horen dat jij er ook zo van geniet, en fijn dat je je kind ook gemakkelijk mee kunt nemen, dat maakt het lekker laagdrempelig, en leuk voor jullie beiden.
Ik ben 31 weken zwanger nu, was voor de zwangerschap erg sportief maar had een akelig eerste trimester en tweede trimester qua misselijk zijn. Nu voel ik me weer goed en is bewegen weer leuk. Volg jij nog een bepaald schema? Ik ben gewoon begonnen en steeds wat verder gezwommen.
Envelop
22-05-2024 om 07:14
Ik heb gisteravond weer gedanst en ben zo dankbaar voor de fijne groep mensen en mijn gezonde lijf.
MonthlyHedgehog35
22-05-2024 om 07:42
En ik ben zo blij dat ik me na 1 dag buikgriep alweer een stuk beter voel! Echt ziek zijn relativeert zo ontzettend, vooral als je je zwaar beroerd voelt zoals ik gister.... (aangestoken door mn kleine neefje, zus zei al dat het maar 1 dag duurde en dat klopt dus)
Heb ook weer lekker geslapen, ook fijn.
Netherfield
22-05-2024 om 10:19
Voor een snuffelstage zou ik dochter vanmorgen tijdens de spits naar een dorp aan de andere kant van de stad Groningen moeten brengen. Met alle wegopbrekingen was dat een ommelandse reis. Bleek vanmorgen dat ze met de trein gingen en ik haar alleen naar het station hoefde te brengen, wat van ons uit nog prima te bereiken is. Blij!
Malibu2
22-05-2024 om 12:33
Dat ik weer in een bepaalde broek pas en het knoopje weer fatsoenlijk dicht krijg. Hij zit nu nog iets te strak, maar toen ik hem 3 weken geleden paste, dacht ik nog dat het een verloren zaak was.
Inschatting: over max 2 weken zit ie weer perfect 
Tara82
22-05-2024 om 21:20
Ik heb een leuke camping gevonden en onze vakantie plannen worden eindelijk concreter. Een kleine natuurcamping, maar wel helemaal gericht op kinderen. Volgens de website wordt je wakker met het geluid van vogels en spelende kinderen, dus dan hoeven we ook niet bang te zijn dat mensen zullen klagen over ons kind
. Kan ze lekker de hele dag spelen met de andere kinderen op de camping en wij lekker een boek lezen. Nu nog bepalen wanneer we gaan en een tent lenen. Ik wordt helemaal blij van de vakantie voor pret.
Koettie
22-05-2024 om 21:28
Met vriend ook vakantieplannen aan het maken voor september. Zoveel zin in. ♥️
Moest eigenlijk sociaal doen maar zat er even niet in vandaag. Alles verzet en in bad gaan liggen met muziek van m'n favo artiest. Nu kopje thee en dan lekker het bed in duiken.
Mama-Inge
23-05-2024 om 02:45
Na 2 weken, staat eindelijk de auto weer thuis
Hoef ik niet meer op de fiets alles te doen
HAHA!wait..what
23-05-2024 om 08:41
Gelebloem schreef op 22-05-2024 om 04:33:
[..]
Wat leuk om te horen dat jij er ook zo van geniet, en fijn dat je je kind ook gemakkelijk mee kunt nemen, dat maakt het lekker laagdrempelig, en leuk voor jullie beiden.
Ik ben 31 weken zwanger nu, was voor de zwangerschap erg sportief maar had een akelig eerste trimester en tweede trimester qua misselijk zijn. Nu voel ik me weer goed en is bewegen weer leuk. Volg jij nog een bepaald schema? Ik ben gewoon begonnen en steeds wat verder gezwommen.
Dat klinkt niet fijn nee, zo lang misselijk! Dan is het wel extra fijn dat je je dit trimester een stuk beter voelt.. Dan ga je toch wat beter/fitter richting de bevalling ook!
Nee, ik volg geen schema. Ik zwem 20 baantjes (laatste keer 22). Ik word per keer iets sneller dus mijn doel is nu gewoon 3 kwartier zwemmen en dan zoveel mogelijk baantjes
Ik heb wel een spierziekte dus echt super snel ga ik niet worden. En ik moet ook m'n lichaam in de gaten houden want ik raak snel overbelast en het herstel duurt dan zo lang.. Maar tot nu toe voelt mijn lichaam (op lichte 'normale' spierpijn na) goed
Malibu2
23-05-2024 om 08:46
Dankbaar voor de bijzondere vriendschap met een vrouw die 2x zo oud is als ik (40+ en 80+).
Koettie
23-05-2024 om 08:58
Eindelijk een lekker nachtje! Wel vroeg wakker maar meteen ingeslapen en oke opgestaan.
HAHA!wait..what
23-05-2024 om 09:29
Malibu2 schreef op 23-05-2024 om 08:46:
Dankbaar voor de bijzondere vriendschap met een vrouw die 2x zo oud is als ik (40+ en 80+).
Ah wat lief
Envelop
23-05-2024 om 09:38
Ik heb vanmorgen een heerlijk ontbijt voor mezelf gemaakt en daar in alle rust van genoten met een boek erbij toen de kinderen op school waren. Vandaag is een drukke werkdag en ik vind het heel fijn dat ik mijzelf deze rust toesta en daar ook echt van kan genieten.
MonthlyHedgehog35
23-05-2024 om 13:01
Mutsen-blij: oud papier (was veel, paar grote dozen ook) opgeruimd en ik heb een vrij grote stapel boeken weggedaan; hier in de buurt heb je een aantal van die weggeefkastjes waar ik ze ingezet heb, kan ik er weer iemand anders blij mee maken. (En ik heb er maar twee van mijzelf weer meegenomen omdat ik die toch nog niet gelezen had en dat wel wilde en 1 nieuwe dus ik heb me ingehouden
)