Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
15-05-2024 om 23:14
Ben blij van de duizendschoon die uitbundig bloeit. En van een gezellig etentje met collega's die ik nog niet kende. Dat maakte me gelukkig weer vrolijk!
Broodjebrie
16-05-2024 om 07:45
dat de vogeltjes zo lekker fluiten, en dat ik met beste vriend een paar dagen naar Zeeland ga.
HAHA!wait..what
16-05-2024 om 09:20
Broodjebrie schreef op 16-05-2024 om 07:45:
dat de vogeltjes zo lekker fluiten, en dat ik met beste vriend een paar dagen naar Zeeland ga.
Oh heerlijk! Veel plezier
Ik werd blij van een goed functioneringsgesprek gisteren! Alles gaat goed, tot nu toe (ik werk er nu een jaar) geen verbeterpunten. En ik krijg er een dag én verantwoordelijkheden en taken bij. Heel blij mee
Envelop
16-05-2024 om 11:12
Dat ik wat dingen voor mijn werk heb afgerond waar ik helemaal geen zin in had. Fijn dat het nu gedaan is!
Dat ik iemand ergens voor getipt had waarvan ik dacht dat zij er blij van worden. Ze stuurt me net een bericht dat ze heel dankbaar is.
FaithfulDuck87
16-05-2024 om 16:46
Dat ik al weer weekend heb en weer 4 dagen vrij heb. En vandaag weer op de fiets naar het werk geweest, de 4e dag deze week. Nog geen regen gehad, dus lekker fietsweer.
Netherfield
16-05-2024 om 20:24
Pinstoring vanavond. Een kennis die voor mij was had geen geld bij zich, ik toevallig wel. Dus ook voor hem betaald, tikkie gemaakt en geld weer op mijn rekening. Hij blij en ik blij dat ik kon helpen. En dat ik vanwege een marktplaats verkoop contant geld bij me had!
Yumi
16-05-2024 om 20:48
Netherfield schreef op 16-05-2024 om 20:24:
Pinstoring vanavond. Een kennis die voor mij was had geen geld bij zich, ik toevallig wel. Dus ook voor hem betaald, tikkie gemaakt en geld weer op mijn rekening. Hij blij en ik blij dat ik kon helpen. En dat ik vanwege een marktplaats verkoop contant geld bij me had!
Hier ook, bij de pinautomaat stonden lange rijen. Dacht tijdens een rondje lopen even wat boodschappen te doen, maar kan tot morgen wachten.
Moosey
16-05-2024 om 22:13
Van mijn shopping spree bij de kringloop vanochtend! Vier grote potten voor kamerplanten gevonden (zeldzaam!) en een broek, een jurk en zeker vier echt leuke shirts! Normaal vind ik nooit iets qua kleding. Helemaal in mn nopjes 
Koettie
17-05-2024 om 06:20
Vind m'n werk zo leuk, verslavingszorg en dan bemoeizorg/outreachende deel. Hele diverse doelgroep en nu een paar cliënten in crisis of die echt wat meer hulp nodig hebben en m'n dagen vliegen echt voorbij. Veel complimenten over m'n aanpak van moeilijke (vaak psychiatrische) cliënten en nooit een saaie dag. Vandaag ook weer hele gekke dag voor de boeg, helemaal zin in.
Moosey
17-05-2024 om 07:33
Oh ik vind dat zo knap Koettie! Ik ben een fikse conflictvermijder, ik zou t in m’n broek doen in jouw plek. Ik snap trouwens wel heel goed dat t gaaf is om te doen (ik werk veel met ex-verslaafden/mensen met psychiatrische problematiek op mijn werk, maar die zijn sllemaal heel braaf
Maar kan wel erg genieten van het uitpuzzelen van waar iemand dan goed op gaat enzo. En gewoon van de niet-normaalheid van mensen)
FaithfulDuck87
17-05-2024 om 12:12
dat het hier al weer mooi weer is. Zonnetje schijnt, lekkere temperatuur, zit al weer buiten. Straks naar de kapper, kan ik mooi op de fiets naar toe, ong 6 km .
MonthlyHedgehog35
17-05-2024 om 12:51
Ik ben heel erg blij dat vriend en ik heel erg vriendschappelijk (Nee niet FW
uit elkaar zijn gegaan paar maanden terug maar nog steeds onafscheidelijk
alleen dan als beste vrienden en met minder discussie en stress als toen we nog een koppel waren. Zo leuk ben ik nooit 'uit elkaar' gegaan en ik word er blij van.
Koettie
17-05-2024 om 18:34
Moosey schreef op 17-05-2024 om 07:33:
Oh ik vind dat zo knap Koettie! Ik ben een fikse conflictvermijder, ik zou t in m’n broek doen in jouw plek. Ik snap trouwens wel heel goed dat t gaaf is om te doen (ik werk veel met ex-verslaafden/mensen met psychiatrische problematiek op mijn werk, maar die zijn sllemaal heel braaf
Maar kan wel erg genieten van het uitpuzzelen van waar iemand dan goed op gaat enzo. En gewoon van de niet-normaalheid van mensen)
Ik in het echte leven ook maar met m'n werkbroek aan gaat het wel haha. Vandaag meegeweest naar een politie verhoor met een psychotische man. Hele ervaring. En idd veel puzzelen met ketenpartners. Nu een cliënt die overal buiten de boot valt wegens agressie maar wel hulp wil. Tja.. Waaaar dan. Volgende week weer verder.
Netherfield
18-05-2024 om 23:43
Met dochter naar de stad geweest. Gratis geparkeerd op tien minuten lopen van de winkels. Dame vindt het lastig om een goed zittende korte broek te vinden, in de eerste winkel had ze er meteen twee! Het was heel gezellig en van het uitgespaarde parkeergeld een ijsje gekocht hahaha.
Smulkruimel
19-05-2024 om 01:56
Vanmiddag een heleboel flesjes vlierbloesemsiroop gemaakt. Deels voor mezelf en deels om weg te geven aan buren en vrienden. Als de vlierbloesems in bloei staan en mijn siroop klaar is, begint voor mij altijd de zomer en voel me dan altijd zo vrolijk!
En op de markt goedkoop aardbeien, frambozen en rabarber gekocht om jam van te maken. Daar ga ik vandaag mee aan de slag. Niets leukers dan als alles klaar is allemaal volle potjes met zelf gemaakte jam te zien staan.