Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Zilver_gray
14-05-2024 om 16:09
Tara82 schreef op 14-05-2024 om 16:05:
Ik ben een beetje trots op mijzelf. Ik vind het erg lastig om veel geld aan mijzelf te besteden, maar ik heb net een afspraak gemaakt voor een dure krullen knip en verf beurt bij de kapper. Zat er al een tijdje over na te denken en tegen allerlei beren op te kijken en nu keek ik in de spiegel, zat het weer voor geen meter en was ik het zat. Wilde nog een berichtje sturen aan mijn man of het niet te veel geld was om aan een kapper uit te geven. Had ook al bijna een heel bericht getypt op het forum of ik het wel moest doen. Maar toen realiseerde ik mij dat ik het gewoon moest doen, omdat ik het verdien en dat ik de bevestiging helemaal niet nodig heb. Dus de afspraak staat nu. Beetje jammer dat ik nog 1,5 week moet wachten dat wel. Ik hoop zo dat ik nu een keer echt tevreden bij een kapper weg ga, maar ik ga er maar van uit. Positief er heen gaan is fijner dan er maar vanuit gaan dat het niks wordt.
Goed zo! Natuurlijk moet je het doen!
Zilver_gray
14-05-2024 om 16:10
Ik ben blij van het heerlijke fietstochtje vandaag door het dorp; veel water en groen, alles staat lekker in de bloei! Ik bof dat ik hier mag wonen 
Broodjebrie
14-05-2024 om 16:15
Tara82 schreef op 14-05-2024 om 16:05:
Ik ben een beetje trots op mijzelf. Ik vind het erg lastig om veel geld aan mijzelf te besteden, maar ik heb net een afspraak gemaakt voor een dure krullen knip en verf beurt bij de kapper. Zat er al een tijdje over na te denken en tegen allerlei beren op te kijken en nu keek ik in de spiegel, zat het weer voor geen meter en was ik het zat. Wilde nog een berichtje sturen aan mijn man of het niet te veel geld was om aan een kapper uit te geven. Had ook al bijna een heel bericht getypt op het forum of ik het wel moest doen. Maar toen realiseerde ik mij dat ik het gewoon moest doen, omdat ik het verdien en dat ik de bevestiging helemaal niet nodig heb. Dus de afspraak staat nu. Beetje jammer dat ik nog 1,5 week moet wachten dat wel. Ik hoop zo dat ik nu een keer echt tevreden bij een kapper weg ga, maar ik ga er maar van uit. Positief er heen gaan is fijner dan er maar vanuit gaan dat het niks wordt.
Wat goed van je! Je mag zeker trots zijn op jezelf.
Yumi
14-05-2024 om 19:47
Wat fijn dat je gewoon een afspraak hebt gemaakt Tara82. Ik vind kappers ook vreselijk duur, maar als je iemand hebt die echt goed knipt en kleurt, dan heb je er ook veel plezier van.
Loulou39
14-05-2024 om 19:52
Dat er iemand op het forum is die altijd een lief woord voor een ander heeft, en altijd zo heerlijk en rustgevend met planten etc. bezig is 🌷
rionyriony
14-05-2024 om 20:09
Netherfield schreef op 13-05-2024 om 17:55:
[..]
Verf je dat dan zelf? Hoe dan? Vriendin van mij verft ook garens.
Ik koop glanskatoen bij de discount, Wibra, die heeft dan wel een kleur garen die wat in de buurt ligt, en dan heb ik een doosje oude Dylan verfkleurtjes en daarmee verf ik het bij tot ik de goede kleur heb. Vaak gebruik ik ook gewoon witte katoen. Maar een donkere kleur is makkelijker te bereiken als er al wat kleur in zit. Al is het maar lichtgroen of beige. Scheelt een hoop verf. 
Ik heb maar vier kleuren verfpoeder eigenlijk: rood, geel, blauw en zwart. Geel wordt het meest gebruikt.
FaithfulDuck87
15-05-2024 om 14:07
mooi weer en ik kon 3 uurtjes opnemen. Dus zit ik in de tuin met een spannend boek.
_Audrey
15-05-2024 om 14:42
Een suffe blij: mijn badkamer van top tot teen blinkend gepoetst. Altijd zo lekker als dat klaar is...
Loulou39
15-05-2024 om 17:56
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben blij dat het vandaag regent!
Ja, ik ben natgeregend, maar er wordt hier in de wijk gebouwd en overal is dat fijne zand/stof. Auto’s en ramen zijn vies en als er een auto langs je reed, dan stoof het op en zat je onder.
Hopelijk regent het nu de grond in.
(Overigens zal ik morgen wel weer klagen als het dan nog regent 😇)
Loulou39
15-05-2024 om 17:56
_Audrey schreef op 15-05-2024 om 14:42:
Een suffe blij: mijn badkamer van top tot teen blinkend gepoetst. Altijd zo lekker als dat klaar is...
Oh heerlijke blij! Niets sufs aan!
Dorestad
15-05-2024 om 18:23
dat ik weer fit genoeg was om te lopen. 12 km, voor mijn doen niet echt ver, gewandeld in het Drentse Aa gebied. De wilde orchideeën bloeien. Allerlei andere bloeiende dingen. Geurende bloesem. Fluitekruid. Klaver. Velden vol.
lientje69
15-05-2024 om 20:14
Eerste werkdag bij nieuwe baan ging vrij goed volgens mij. Paard longeren ging vandaag ook goed gelukkig. En het eten vanavond was lekker.
rooiekater
15-05-2024 om 20:35
_Audrey schreef op 15-05-2024 om 14:42:
Daar kan ik ook heel blij van worden
Loulou39
15-05-2024 om 21:11
lientje69 schreef op 15-05-2024 om 20:14:
Eerste werkdag bij nieuwe baan ging vrij goed volgens mij. Paard longeren ging vandaag ook goed gelukkig. En het eten vanavond was lekker.
Wat fijn! 🌸
Evaluna
15-05-2024 om 21:21
Mijn slakken val van bier werkt lijkt het! Hoop het, want na het vorige buitje heb ik wel 50 slakken uit de tuin geplukt en gedeporteerd, maar toch de helft van de sla plantjes helemaal opgegeten.
Als dit werkt maakt het het tuinieren een heel stuk makkelijker en leuker!!