Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

17-04-2024 om 18:13

Een positief gesprek op werkervaringsplaats, wederzijds enthousiasme en ik ga volgende week een dag erbij doen! (Op mijn initiatief  )
Totaal nieuw voor mij wat ik nu doe maar ik vind het echt mega leuk!

Spannend en leuk OperaQueen!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

17-04-2024 om 19:37

Auwereel schreef op 17-04-2024 om 19:14:

Spannend en leuk OperaQueen!

Thnx!

Mijn nieuwe eetkamertafel is binnen. Ik ben er heel blij mee!

Dat kleuter gisteren zo leuk bij een klasgenoot heeft gespeeld dat ze niet meer naar huis wilde. We hebben nu ook de ouders iets beter leren kennen en het zijn hele lieve mensen die ook nog eens dezelfde hobby's hebben als wij. Ze dachten dat we 7 jaar jonger waren dat we eigenlijk zijn. Blijkbaar komen we niet over als mensen die de 40 gepasseerd zijn. We gaan nog wel vaker afspreken om samen naar een grote speeltuin te gaan bijvoorbeeld. Ik ben blij dat het contact met andere ouders nu wel komt. Vooral omdat het ook fijn is voor onze dochter. 

Tara82 schreef op 18-04-2024 om 08:52:

Dat kleuter gisteren zo leuk bij een klasgenoot heeft gespeeld dat ze niet meer naar huis wilde. We hebben nu ook de ouders iets beter leren kennen en het zijn hele lieve mensen die ook nog eens dezelfde hobby's hebben als wij. Ze dachten dat we 7 jaar jonger waren dat we eigenlijk zijn. Blijkbaar komen we niet over als mensen die de 40 gepasseerd zijn. We gaan nog wel vaker afspreken om samen naar een grote speeltuin te gaan bijvoorbeeld. Ik ben blij dat het contact met andere ouders nu wel komt. Vooral omdat het ook fijn is voor onze dochter.

Wat leuk om te lezen

Na 1 jaar gesprek gehad met de WMO ivm verlenging hulp. Blij met de toezegging dat het naar langdurig hulp gaat, maar ook confronterend. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

18-04-2024 om 12:32

Blij omdat ik mijn thuis-taalstudie weer opgepakt heb. Bloed zweet en tranen want een vreemde taal leren is lastig als je geen 8 meer bent maar heb net weer een hoofdstuk in geleverd  (Had ik weinig zin in mjah iets leren gaat nou eenmaal niet vanzelf)
En net voor lunch een heerlijk broodje  voor mijzelf gemaakt en opgesmikkeld. 

Vandaag kan ik dochter weer gaan ophalen bij hetzelfde vriendje. Ze kwamen hand in hand de school uit, dus toen kon mijn man geen nee zeggen tegen weer daar spelen. Kleuters zijn toch zo schattig . Ik vrees alleen voor het ophaal moment en bijbehorende drama. Dit keer kan ik niet zo lang blijven hangen, want er moet ook nog boodschappen gedaan worden. 

Dat de buurvrouw weer blij is met haar schone huis en het leuk vond dat zingend kind ook meekwam. Kind en ik gingen daar even schoonmaken na het avondeten. Het was hard nodig. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

19-04-2024 om 07:23

Ik werd erg blij wakker door een concert van een aantal vogeltjes 

Het is droog

Koettie schreef op 19-04-2024 om 07:34:

Het is droog

Waar?? Hier sinds ik wakker ben (6.35) af en aan buien met kletterende regen. Ik wil droog. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

19-04-2024 om 08:37

Bakblik schreef op 19-04-2024 om 07:43:

[..]

Waar?? Hier sinds ik wakker ben (6.35) af en aan buien met kletterende regen. Ik wil droog.

Hier ook en ik wil ook droog. (offtopic)
Ha wel goed excuus om lang in pyama te lopen, ontopic 

OperaQueen schreef op 19-04-2024 om 08:37:

[..]

Hier ook en ik wil ook droog. (offtopic)
Ha wel goed excuus om lang in pyama te lopen, ontopic

Hoef vandaag niet veel dus toen ieder gezinslid dat op tijd een bus of trein moest halen ben ik nog even lekker terug in bed gedoken.

Bij oudste was de wekker even niet afgegaan en om een of andere vage reden wordt ik dan altijd wakker om de boel te kunnen redden. Dan schiet ik in mijn sjoggingbroek en vest en ga koppen thee voor on the go maken,  draai deuren van slot zet fietsen recht voor de deur (erop springen en naar station sjeezen) Geen berichten gehad dat er iets gemist was dus ze zijn allemaal op school/werk.

Ik ga nu een droog moment zoeken voor boodschappen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.