Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
watertoren
06-04-2024 om 09:40
Vandaag weer lekker mijn zomerkleding aan. Blote benen en korte mouwen. Ik hoop dat ik vanaf nu niet meer in mijn winterkledingskast hoef te kijken.
MonthlyHedgehog35
06-04-2024 om 09:43
Ik wilde net een afbakpistoletje maken maar die had ik niet meer. De bakker is onlangs verhuist en zit nu nog dichterbij mijn huis dus ik dacht ik haal daar even een vers pistoletje. Meteen het oud papier meenemen, is dat ook weer gedaan. Stond ik bij de oud papier bak, zag ik dat ik er een paar boeken in had gedaan die ik ook weg wilde. Echter een eindje verderop staan een paar van die bibiliotheek-kastjes dus ik bracht ze daar even heen.
Ik heb dus al een ochtendwandeling gemaakt in de stralende zon met als traktatie een vers pistoletje, wat wil een mens nog meer 😀...
citroentje
06-04-2024 om 12:01
In de supermarkt kwam ik een dame tegen in een mooie zomerjurk. Dus ik zei in de rij voor de kassa, wat heeft u een mooie jurk. En ze begon zo te stralen!
Moirmel
06-04-2024 om 19:28
Partner is een weekendje naar een gezamenlijke vriend, dus vandaag wat aangemodderd en morgen zet ik me de hele dag op het terras met koffie en leesvoer.
Yumi
06-04-2024 om 19:41
Het was zo'n lekker weer, na de wandeling boodschappen gedaan en nog even op balkon. Maar geen zin om naar binnen te gaan en te koken, Eten besteld glaasje wijn erbij.. helemaal top
😎
rionyriony
07-04-2024 om 12:08
Ik ben heerlijk opgeschoten deze morgen met de reorganisatie van mijn huis.
Ik heb zin in wat nieuws maar alles wat in programma's op tv verschijnt is op dat moment al niet nieuw meer. Als het echt leuk is gaat iedereen het dan kopen.
rionyriony
07-04-2024 om 15:03
De ventilator geïnstalleerd (geplaatst, snoer doorgeregen enz.). Dat is ook weer gebeurd. De luidspreker en de ventilator staan nu wel te vechten om de beste plek.
FaithfulDuck87
07-04-2024 om 17:42
het mooie weer, vanmiddag lekker in de tuin in het zonnetje gezeten, verder in mijn boek gelezen. En het gras gemaaid, vriendin op bezoek geweest en een ijsje gegeten.
Yumi
07-04-2024 om 18:40
Fijne wandeling en met al die planten en bomen in bloei ruikt het zo lekker. Nog even een ijsje gegeten en daarna met een boek op het balkon. ![]()
Tuinfluiter
07-04-2024 om 18:44
Ik was ook blij met het mooie weer. Fijn in de tuin gewerkt, gezeten, een wijntje gedronken en gegeten. Heerlijk zo'n mooie voorjaarsdag op de dag dat ik lang geleden verkering kreeg met mijn man.
Auwereel
07-04-2024 om 19:24
Ben blij van een goed gelukte soep: zevenblad/linzen-soep, en die zevenblad komt uit eigen tuin. Overige ingrediënten: paprika, ui, knoflook, bleekselderij, geraspte gember, een tuinkruiden-bouillonblokje, laurierblad, karwij en kruidnagel. En lekker erbij: geroosterd volkorenbrood met een scherpe appelchutney.
Loulou39
07-04-2024 om 20:21
Dat ik heerlijk buiten gelopen heb in het zonnetje en dat ik tijdens mijn wandeling zoveel leuke appjes kreeg en leuke bekenden tegen kwam.
Ik had geen zin in afspraken vandaag, maar zo was het net gezellig 💃🏻
En dat ik op advies van een paar forummers, een abonnement op Kobo Plus had genomen: vandaag weer boeken gedownload, zoveel keus met thrillers, heerlijk!