Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-04-2024 om 16:53

Koettie schreef op 03-04-2024 om 07:29:

Ik vlieg vandaag naar Curaçao

doe de groeten aan een vriendin van mij en haar dochter. Die zijn daar ook  

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

03-04-2024 om 18:06

Ik wil helemaaaaaaaaaaal niet mee of zo.... 

Ik ben blij omdat ik het leuk vind op mijn werkervaringsplaats (reëintegratietraject) en omdat ik eindelijk begonnen met een poging om een website (over voeding) in elkaar te flansen 

Koettie schreef op 03-04-2024 om 07:29:

Ik vlieg vandaag naar Curaçao

Ooooh wat heerlijk! Ik ben dol op Curaçao 💃🏻

Heel veel plezier!

Nieuwe spannende plannen op mijn werk. Ik weet nog niet zo goed hoe ik mijn deel daarvan voor elkaar moet krijgen, want het moet natuurlijk precies in het drukste deel van het jaar beginnen, maar ik vind het alvast wél heel leuk

Ik word blij van het vooruitzicht dat ik  vandaag 2 x 3 heerlijke witte boterhammen met gerookte zalm zal eten....

Beterlaat2021! schreef op 04-04-2024 om 09:08:

Ik word blij van het vooruitzicht dat ik vandaag 2 x 3 heerlijke witte boterhammen met gerookte zalm zal eten....

Hè, ik krijg honger!

Ik heb me vandaag (en gisteren) druk gemaakt met behang dat ik nog in de kast vond. Ik ben na het behangen altijd lichamelijk en geestelijk uitgeput. Maar wel blij. Dat is bij mij meestal gemengd. Blij en toch een beetje gedempt door dat wat ik geen tien kon geven. Want er is altijd wel iets wat niet perfect ging. Eén van de banen vind ik toch te bobbelig. Goedkope kwaliteit papier was het. Het verdoezelt de ondergrond niet.

Vandaag is mijn nieuwe fornuis gebracht 

dat ik geslaagd ben bij ikea. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-04-2024 om 20:46

Broodjebrie schreef op 05-04-2024 om 19:31:

dat ik geslaagd ben bij ikea.

en wat heb je meegenomen wat niet op je lijstje stond  

Dat mijn dochter van 14 de hele keuken aan het poetsen is. 

Friezinnetje schreef op 05-04-2024 om 20:46:

[..]

en wat heb je meegenomen wat niet op je lijstje stond

Ik heb me keurig aan mijn lijstje gehouden. Dat vind ik knap van mezelf haha

Nieuwe keuken gekocht

Van weer eens een weekendje mijn oude werk doen. Mán ik heb het toch wel gemist. Wat ik tegenwoordig doe vind ik ook te gek, maar dit was toch wel echt heel leuk. En dan is de functie die ik nu even voor een paar daagjes doe echt veel minder stressvol dan wat ik eerst deed, dus daarmee is het nog leuker. Gelukkig mag ik nog twee dagen

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-04-2024 om 09:39

Dat de was weer lekker buiten hangt. Vanavond weer een lekker fris bed. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.