Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 20:55:

[..]

Oh heerlijk, wij zaten vorig jaar ook in zuid Limburg, we hebben echt genoten!

Fijn dat jullie genoten hebben, is ook echt mooi daar. Ben er al eens eerder geweest, maar verder nog nooit daar echt gefietst/gewandeld en geslapen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-05-2023 om 21:44

stokstaart schreef op 31-05-2023 om 20:33:

[..]

Oooo wat leuk!!!!!!! Gefeliciteerd!

Dank je wel! Het moet nog even landen.. Ik wil mijn hele leven al in een ziekenhuis werken maar dat het met mijn verleden ook nog zou gebeuren dat had ik niet durven denken...Ben wel een beetje trots op mijzelf 
Lientje thanks!

Phoebe, ik hoop dat werken in het ziekenhuis net zo goed bevalt of nog beter bevalt dan je hoopt!

dat ik zojuist alsnog aan kaartjes ben gekomen voor de grand prix in zandfoort op zondag. 😁

Xandora schreef op 01-06-2023 om 12:08:

dat ik zojuist alsnog aan kaartjes ben gekomen voor de grand prix in zandfoort op zondag. 😁

Oooh jaaaloeeeeers 😊 geniet ervan!

dat ik mijn grenzen heb aangegeven aan mijn werkgever! Ik ben  best trots op mezelf.

Wat goed, BroodjeBrie!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-06-2023 om 18:26

ik heb al weer weekend, dinsdag weer aan het werk. Vanaf vanavond deel 2 van het feest hier. 

lientje69 schreef op 01-06-2023 om 18:24:

Wat goed, BroodjeBrie!

Ja, ik ben ook wel trots op mezelf. Ik heb werkgever al met 1 extra opdracht uit de brand geholpen, nu vroegen ze vandaag of ik er nog een opdracht bij kon doen. Ik werk al boven mijn contracturen dus ik heb geweigerd. Ik snap dat de nood hoog is maar ik wil nu echt even aan mezelf denken. Werkgever had er wel begrip voor gelukkig

Broodjebrie schreef op 01-06-2023 om 17:26:

dat ik mijn grenzen heb aangegeven aan mijn werkgever! Ik ben best trots op mezelf.

Top 💪

Dat mijn wrat en likdoorn eindelijk weg zijn. Loop er al maanden mee te prutten. Nu hopen dat ze weg blijven 🙏

Broodjebrie schreef op 01-06-2023 om 17:26:

dat ik mijn grenzen heb aangegeven aan mijn werkgever! Ik ben best trots op mezelf.

Daar mag je zeker trots op zijn 😊 Ook fijn dat er begripvol op gereageerd werd

's Morgens als ik met mijn werk bezig ben.
Heerlijk stil op straat, prive6 vogelconcert
En vanmorgen zag ik een eekhoorn.
Beestje bleef ook nog rustig zitten.

Blij dat ik doorgezet heb om te gaan werken, ondanks dat ik een uitkering heb (IVA want in hun ogen volledig arbeidsongeschikt). Het werken gaat goed, zo goed dat ik nu op 16 uur zit, een arbeidscontract krijg, en mijn uitkering stop kan zetten 😊 
(maar wel met de garantie dat ik altijd weer terug kan vallen op de uitkering). 
Financieel ga ik er ook een stuk op vooruit 😁 

HAHA!wait..what schreef op 02-06-2023 om 22:04:

Blij dat ik doorgezet heb om te gaan werken, ondanks dat ik een uitkering heb (IVA want in hun ogen volledig arbeidsongeschikt). Het werken gaat goed, zo goed dat ik nu op 16 uur zit, een arbeidscontract krijg, en mijn uitkering stop kan zetten 😊
(maar wel met de garantie dat ik altijd weer terug kan vallen op de uitkering).
Financieel ga ik er ook een stuk op vooruit 😁

Wat fijn om te lezen!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-06-2023 om 01:30

Al weer een gezellige avond gehad, nog 2 dagen te gaan. 8/10

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.