Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


HAHA!wait..what schreef op 02-06-2023 om 22:04:

Blij dat ik doorgezet heb om te gaan werken, ondanks dat ik een uitkering heb (IVA want in hun ogen volledig arbeidsongeschikt). Het werken gaat goed, zo goed dat ik nu op 16 uur zit, een arbeidscontract krijg, en mijn uitkering stop kan zetten 😊
(maar wel met de garantie dat ik altijd weer terug kan vallen op de uitkering).
Financieel ga ik er ook een stuk op vooruit 😁

Wat geweldig dit!

wat een goede berichten!!! Grenzen aangeven en een contract!!!

Vandaag is pride in Utrecht!! Daar heb ik super veel zin in!   Voor het eerst heb ik ook een relatie tijdens pride.   super leuk!! Andere jaren was het ook leuk, traditiegetrouw stond ik te "sletten" maar dit jaar heb ik dus gewoon een heeel leuk iemand om mee te gaan

Lollypopje

Lollypopje

03-06-2023 om 12:04 Topicstarter

stokstaart schreef op 03-06-2023 om 11:18:

wat een goede berichten!!! Grenzen aangeven en een contract!!!

Vandaag is pride in Utrecht!! Daar heb ik super veel zin in! Voor het eerst heb ik ook een relatie tijdens pride. super leuk!! Andere jaren was het ook leuk, traditiegetrouw stond ik te "sletten" maar dit jaar heb ik dus gewoon een heeel leuk iemand om mee te gaan

Heel veel plezier

HAHA!wait..what schreef op 02-06-2023 om 22:04:

Blij dat ik doorgezet heb om te gaan werken, ondanks dat ik een uitkering heb (IVA want in hun ogen volledig arbeidsongeschikt). Het werken gaat goed, zo goed dat ik nu op 16 uur zit, een arbeidscontract krijg, en mijn uitkering stop kan zetten 😊
(maar wel met de garantie dat ik altijd weer terug kan vallen op de uitkering).
Financieel ga ik er ook een stuk op vooruit 😁

Wat heerlijk voor je!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-06-2023 om 12:20

Auwereel schreef op 01-06-2023 om 09:59:

Phoebe, ik hoop dat werken in het ziekenhuis net zo goed bevalt of nog beter bevalt dan je hoopt!

Dank! Komt vast goed, ik vond het meelopen al heel erg leuk.

Aaaaaaaaaaahhh krijg net bericht vd LOI, ik ben geslaaaaaaaagd!! 7,3!!! Heel erg bedankt voor je uitgebreide support Auwereel!! 

Joepie ik ben blij!! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-06-2023 om 12:24

stokstaart schreef op 03-06-2023 om 11:18:

wat een goede berichten!!! Grenzen aangeven en een contract!!!

Vandaag is pride in Utrecht!! Daar heb ik super veel zin in! Voor het eerst heb ik ook een relatie tijdens pride. super leuk!! Andere jaren was het ook leuk, traditiegetrouw stond ik te "sletten" maar dit jaar heb ik dus gewoon een heeel leuk iemand om mee te gaan

Ik ga ook!  oww we gaan toch naar A'dam... 

ooooh wat tof Phoebe!!!!

PhoebeHolmesreturns schreef op 03-06-2023 om 12:20:

[..]

Dank! Komt vast goed, ik vond het meelopen al heel erg leuk.

Aaaaaaaaaaahhh krijg net bericht vd LOI, ik ben geslaaaaaaaagd!! 7,3!!! Heel erg bedankt voor je uitgebreide support Auwereel!!

Joepie ik ben blij!!

Gefeliciteerd!!!!!🍾🍰

PhoebeHolmesreturns schreef op 03-06-2023 om 12:20:

[..]

Dank! Komt vast goed, ik vond het meelopen al heel erg leuk.

Aaaaaaaaaaahhh krijg net bericht vd LOI, ik ben geslaaaaaaaagd!! 7,3!!! Heel erg bedankt voor je uitgebreide support Auwereel!!

Joepie ik ben blij!!

Wat een mooi cijfer, fijn!! En ik heb wel wat tips gegeven, maar je hebt het zelf gedaan, dus geweldig goed!

phoebe, gefeliciteerd 
Lekker aan het barbecuen en we hoeven vanmiddag niet een heel eind in de auto te rijden (vind ik niet fijn als het warm is)

mooi weer en dag 9 van het feest hier. Zo het dorp maar weer even in. Vanavond naar kroeg/buiten en dan morgen de laatste dag al weer.  

PhoebeHolmesreturns schreef op 03-06-2023 om 12:20:

[..]

Dank! Komt vast goed, ik vond het meelopen al heel erg leuk.

Aaaaaaaaaaahhh krijg net bericht vd LOI, ik ben geslaaaaaaaagd!! 7,3!!! Heel erg bedankt voor je uitgebreide support Auwereel!!

Joepie ik ben blij!!

Gefeliciteerd! Een 7.3.....prachtig toch!👌

Friezinnetje schreef op 03-06-2023 om 14:26:

mooi weer en dag 9 van het feest hier. Zo het dorp maar weer even in. Vanavond naar kroeg/buiten en dan morgen de laatste dag al weer.

9 dagen feest?? Zou ik niet overleven haha

Regendrup. schreef op 03-06-2023 om 14:51:

[..]

9 dagen feest?? Zou ik niet overleven haha

10 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.