Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
MellowTurkey78
30-05-2023 om 11:36
Mijn poetsvrouw is terug van vakantie en nu is mijn huis weer lekker schoon! Andijvie-blij dus
.
Beterlaat2021!
30-05-2023 om 11:57
Twee weken geleden vond ik het 3e deel van de 'Postcodeloterij-boeken' :
in een straatbieb. Dat zijn hele mooie boeken.
Dat vertelde ik aan een vriendin, die jaloers werd. Zij had alleen deel 1, de vogels en zocht dus nog naar de bomen en de vlinders.
Vorige week vond ik de vlinders voor haar, vandaag de bomen:

Dus ik ben blij en zij ook!
Netherfield
30-05-2023 om 17:30
De bouwvakker is vandaag begonnen. Hij is al heel ver en (tromgeroffel) HIJ RUIMT ZIJN EIGEN ROMMEL OP!!! Ik ben fan.
HAHA!wait..what
30-05-2023 om 19:58
Ik ben blij dat ik (voor mijn gevoel) éindelijk op de bank zit, met hond naast me
Heel slecht geslapen afgelopen nacht, voelde me zo beroerd! Ik heb vandaag wel gewerkt, ondanks dat ik ziekjes was, de afleiding deed me goed maar eenmaal thuis stortte ik toch weer in..Nu even relaxen 😊
HAHA!wait..what
30-05-2023 om 20:27
Netherfield schreef op 30-05-2023 om 17:30:
De bouwvakker is vandaag begonnen. Hij is al heel ver en (tromgeroffel) HIJ RUIMT ZIJN EIGEN ROMMEL OP!!! Ik ben fan.
Wow! Dat is echt top 😁
Auwereel
30-05-2023 om 21:01
Netherfield schreef op 30-05-2023 om 17:30:
Ik heb ook eens een schilder gehad die de boel netter achterliet dan het was toen-ie aankwam
Netherfield
30-05-2023 om 23:31
Wij hadden er ooit een installateur die een enorme bende van had. Dus nu helemaal blij. Ik ga hem zeker in de watten leggen.
MellowTurkey78
31-05-2023 om 18:03
Het duurde (en duurt) nog even, veel geregel voor een Wajonger die werken wil (Nederland he...) maar ik ga eind juni beginnen aan mijn haalbare 'droomfunctie' in het ziekenhuis in mijn buurstad met een paar maanden proefplaatsing (met als doel een contract uiteraard).
Ik had vandaag weer een gesprek en ondanks het gedoe van mijn 'arbeidsbeperking' willen ze me graag hebben
Owwww bouwvakkers die hun rommel opruimen, bestaan die? Word ook ik blij van
Owww en ik heb net (water) ijsjes gehaald!!!
lientje69
31-05-2023 om 20:04
Wat fijn PhoebeVanmiddag hebben man en ik de grafsteen op mijn broertje's graf teruggeplaatst. En mooi gemaakt. Mijn moeder had het opgezegd, maar dat voelde toch niet goed voor ons .
Gelukkig was het nog niet geruimd en viel het vrij makkelijk terug te draaien.
Het plaatsen van de steen en bandjes om het graf inclusief stukje met mooie kiezels was wel een behoorlijke klus.
stokstaart
31-05-2023 om 20:33
PhoebeHolmesreturns schreef op 31-05-2023 om 18:03:
Het duurde (en duurt) nog even, veel geregel voor een Wajonger die werken wil (Nederland he...) maar ik ga eind juni beginnen aan mijn haalbare 'droomfunctie' in het ziekenhuis in mijn buurstad met een paar maanden proefplaatsing (met als doel een contract uiteraard).
Ik had vandaag weer een gesprek en ondanks het gedoe van mijn 'arbeidsbeperking' willen ze me graag hebben![]()
![]()
![]()
Owwww bouwvakkers die hun rommel opruimen, bestaan die? Word ook ik blij van![]()
Owww en ik heb net (water) ijsjes gehaald!!!
Oooo wat leuk!!!!!!! Gefeliciteerd!
MidasWolf
31-05-2023 om 20:43
Ik heb voor volgende week een aantal dagen via Airbnb een huisje geboekt in Zuid-Limburg. Ik heb dan twee weken vakantie. Zin aan kijk er naar uit.
TanSwallow86
31-05-2023 om 20:47
Mijn vader mag volgende week woensdag met ontslag uit revalidatie centrum. En niet 12 juli wat eerst de bedoeling was. Hij kan alles weer alleen het praten is af en toe nog moeilijk. (mijn vader heeft op 30 april een lichte herseninfarct gehad, kon moeilijk slikken, rechterarm deed het niet helemaal, lopen kon hij wel)
Broodjebrie
31-05-2023 om 20:55
MidasWolf schreef op 31-05-2023 om 20:43:
Ik heb voor volgende week een aantal dagen via Airbnb een huisje geboekt in Zuid-Limburg. Ik heb dan twee weken vakantie. Zin aan kijk er naar uit.
Oh heerlijk, wij zaten vorig jaar ook in zuid Limburg, we hebben echt genoten!
FaithfulDuck87
31-05-2023 om 21:14
2 leuke jurkjes gekocht, terwijl ik nooit jurkjes aan heb. Had 4 besteld, en eigenlijk konden ze alle 4 wel, maar ja, is wat overdreven. Net modeshow gehad, toen mijn zus langs kwam en die was ook enthousiast.