Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
28-05-2023 om 19:33
Blij dat de wind-tegen prima ging, fietsend in de luwte van mijn man. Morgen wel eerst naar noordnoordoost fietsen, dan waait het nog wat harder en is het ook wat minder warm.
Auwereel
28-05-2023 om 19:35
@stokstaart, ik hoop dat je een leuke bestemming vindt en blije berichten kan plaatsen over de vakantie.
Mama-Inge
28-05-2023 om 19:39
Naar vrienden geweest vanmiddag, was heel gezellig
En daarna nog ergens samen met man en kinderen gegeten
FaithfulDuck87
28-05-2023 om 19:40
Auwereel schreef op 28-05-2023 om 19:33:
Blij dat de wind-tegen prima ging, fietsend in de luwte van mijn man. Morgen wel eerst naar noordnoordoost fietsen, dan waait het nog wat harder en is het ook wat minder warm.
ik moet morgen 15.000 fietsers de juiste weg wijzen. Fietselfstedentocht, die fietsen morgen 210 km. Hoop voor ze dat het niet te hard waait.
Netherfield
28-05-2023 om 19:59
Koko67 schreef op 28-05-2023 om 16:49:
[..]
Misschien eiland hoppen op Aruba, Bonaire en Curaçao.
Ik weet dat ze iig op Curacao niet heel homovriendelijk zijn.
Moirmel
28-05-2023 om 21:38
Vandaag twee tieners op bezoek, waarvan eentje een petekind van mijn vrouw. Ze blijven tot morgen. Mijn hoofdverantwoordelijkheid is eigenlijk zorgen voor eten en drinken en dat is al goed gelukt. Veel gelachen en hopelijk slapen ze ook goed straks.
Omdat ze het niet zo makkelijk thuis hebben, geeft het eigenlijk enorme voldoening om te zien hoe ze hier ontspannen.
Broodjebrie
28-05-2023 om 21:59
Moirmel schreef op 28-05-2023 om 21:38:
Vandaag twee tieners op bezoek, waarvan eentje een petekind van mijn vrouw. Ze blijven tot morgen. Mijn hoofdverantwoordelijkheid is eigenlijk zorgen voor eten en drinken en dat is al goed gelukt. Veel gelachen en hopelijk slapen ze ook goed straks.
Omdat ze het niet zo makkelijk thuis hebben, geeft het eigenlijk enorme voldoening om te zien hoe ze hier ontspannen.
Goed om te lezen Moirmel
FaithfulDuck87
29-05-2023 om 17:52
Gisteren een hele gezellige avond gehad tijdens feestweek, en wat was het leuk om een oude schoolvriendin tegen te komen, die ik al ong 40 jaar niet heb gezien.
Dorestad
29-05-2023 om 18:53
Gisteren heerlijk 13 km gewandeld in de rust van Westerwolde. Lekker uit eten geweest e wakker geworden van de roep van de koekoek. Vandaag hebben we weer ruim 13 km gelopen. Fazanten gezien en gehoord. Koekoeken volop gehoord. En één ijsvogel gezien. En direct voor volgende week geregeld dat ik zondag tot en met dinsdag in die buurt ben. We hadden prachtig weer, de wind zorgde gelukkig voor wat koeling. Ik liep in hemdje en wandelrok. De zon scheen volop.
_Audrey
29-05-2023 om 18:57
Dorestad schreef op 29-05-2023 om 18:53:
Gisteren heerlijk 13 km gewandeld in de rust van Westerwolde. Lekker uit eten geweest e wakker geworden van de roep van de koekoek. Vandaag hebben we weer ruim 13 km gelopen. Fazanten gezien en gehoord. Koekoeken volop gehoord. En één ijsvogel gezien. En direct voor volgende week geregeld dat ik zondag tot en met dinsdag in die buurt ben. We hadden prachtig weer, de wind zorgde gelukkig voor wat koeling. Ik liep in hemdje en wandelrok. De zon scheen volop.
Oh gaaf, ijsvogels. Prachtige vogels zijn dat! Die vlogen hier jarenlang achterin de tuin over het water, maar ze zijn helaas verdwenen
Auwereel
29-05-2023 om 19:27
Oooh, ijsvogel, nu word ik jaloers. Voor koekoek en fazant hoef ik alleen naar de rand van de stad te lopen (minder dan 1 km) maar een ijsvogel is een zeldzaamheid. Precies 1x gezien voor mijn huis, en nog een keer in de wijk.
Dorestad
29-05-2023 om 20:08
Auwereel schreef op 29-05-2023 om 19:27:
Oooh, ijsvogel, nu word ik jaloers. Voor koekoek en fazant hoef ik alleen naar de rand van de stad te lopen (minder dan 1 km) maar een ijsvogel is een zeldzaamheid. Precies 1x gezien voor mijn huis, en nog een keer in de wijk.
Ik had net gisteren gezegd dat ik dit jaar nog eens ijsvogel had gezien, normaal gesproken zie ik ze bij de Onlanden onder de stad Groningen wel eens. En dan, opeens vandaag in Westerwolde. Fazanten hoor ik vanuit mijn huis. Maar ik blijf ervan genieten. Wel twee avonden echt rozig na hele dag zon en wind.
HAHA!wait..what
29-05-2023 om 21:56
Moirmel schreef op 28-05-2023 om 21:38:
Ah wat mooi dat jullie dit voor ze kunnen doen
Moosey
29-05-2023 om 22:17
Van weer een nieuw insect ontdekken in mijn tuin: de wolzwever. Een soort superpluizige kolibrie-bij (maar het is eigenlijk een vlieg) Heel grappig beestje.