Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje schreef op 26-05-2023 om 11:45:

van alle lieve steun op dit forum 😊
En van mijn ijskoffie, die ik probeer nu niet te zout te laten smaken

Beterlaat2021! schreef op 26-05-2023 om 10:49:

@Netherfield : nu zitten jullie zonder badkamer? Nu maar hopen dat de verbouwing inderdaad van start gaat, dinsdag.

@Saga : de hond vindt het ook gezellig bij jullie hoor!

Laten we het hopen. Vannacht moest ze nog even wennen, al is ze hier al wel eens vaker een weekje oid geweest. 

Ik zou geen eigen huisdier hoeven, want vooral die eerste fase zou me nu gewoon teveel tijd kosten. Maar zo voor tijdelijk een al getrainde hond in huis vind ik het echt leuk en brengt het ook echt iets hier in huis. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 26-05-2023 om 13:21:

Er zijn weer kersen!!!!!
En ook blij omdat ik vanmorgen mn 2e herkansing heb gehad en ongeacht de uitslag, ik laat het hierbij. (Is van thuisstudie, ik hoef dat diploma niet perse, certificaten zijn ook leuk en misschien is het niveau iets te pittig, ik blijf in ieder geval niet bezig en van falen ga je niet dood)
Desalniettemin heb ik er nu wel veel meer de tijd voor genomen, de 1e 2 was ik 25/30 minuten voor tijd klaar, nu amper 5 minuten .
Ik sta wel een beetje te shaken maar dat zal de adrenaline wel zijn...

Ik ga voor je duimen!

Beterlaat2021! schreef op 26-05-2023 om 10:49:

@Netherfield : nu zitten jullie zonder badkamer? Nu maar hopen dat de verbouwing inderdaad van start gaat, dinsdag.

Nou daar ga ik wel vanuit hoor, dat de aannemer gewoon begint! We hebben nu idd geen badkamer, wel een toilet beneden gelukkig. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-05-2023 om 19:13

Auwereel schreef op 26-05-2023 om 14:03:

[..]

Ik ga voor je duimen!

Dank je  . (Maar als het weer niet gelukt is, geen drama hoor... Ik deed het voor de lol en certificaten zijn ook leuk..)

Ik ben heel blij dat we op onze vakantiebestemming zijn aangekomen en dat kleuter eindelijk slaapt. Die was van de lange dag en alle indrukken nog al aan het stuiteren. Ze had het erg goed gedaan in de auto. Af en toe even zeuren, maar dat was steeds naar kort. Het huisje is erg leuk en we hebben net een fazant in de tuin gezien. Kleuter was ook erg blij met de schommel. Morgen maar rustig bijkomen en de omgeving verkennen.

Dat ik even met mijn 6 dagen oude kleindochter kon knuffelen, 🥰

Zuster2021 schreef op 27-05-2023 om 22:46:

Fijn, geniet ervan!

Zuster2021 schreef op 27-05-2023 om 22:46:

Aah

Dat het nog steeds zo vreselijk leuk is met mijn lief Ze zit in ronde 2 van een sollicitatie procedure en als ze het wordt heeft ze in september vakantie de hele maand. We hebben het er een beetje over gehad om in dat geval de hele maand september weg te gaan samen. Ik moet alleen verzinnen welk land ik dan zou willen zien want ik heb serieus nog nooit gevlogen uit milieuoverwegingen en vind 2 weken echt te kort voor de impact op het milieu.. Dus als iemand suggesties heeft voor een gaaf land die je gezien MOET hebben en je als lesbisch stel geen gevaar loopt, graag

Ooh en ik was gisteravond ook heel blij. Er kwamen ouderwets 2 van mijn beste vriendinnen eten. Ooit woonden we samen in een huis en nu hadden we elkaar al een tijd niet gezien. Het was een TOP avond. Teveel wijn, super gezellig en daarna ben ik met een van hen gaan dansen in de kroeg en daar ook teveel bier gedronken. "
Ik ben verbaast want ik voel me eigenlijk best prima.

Zalige vrije dag na gister knalhard gewerkt te hebben. Vanochtend heerlijk gezwommen, het water wordt al echt lekker. Nu een beetje richtingloos in de tuin rommelen en vanavond komt er nog heel gezellig bezoek. Kon niet beter

Lekkere fietstocht, terrasje pikken. Maak me wel pietsje zorgen over de terugweg, we hadden een stevige wind-mee. Maar beginnen met tegenwind, die kant zijn we al een paar keer op geweest, het was tijd voor een andere route. Dus straks er tegenaan. 

stokstaart schreef op 28-05-2023 om 13:43:

Dat het nog steeds zo vreselijk leuk is met mijn lief Ze zit in ronde 2 van een sollicitatie procedure en als ze het wordt heeft ze in september vakantie de hele maand. We hebben het er een beetje over gehad om in dat geval de hele maand september weg te gaan samen. Ik moet alleen verzinnen welk land ik dan zou willen zien want ik heb serieus nog nooit gevlogen uit milieuoverwegingen en vind 2 weken echt te kort voor de impact op het milieu.. Dus als iemand suggesties heeft voor een gaaf land die je gezien MOET hebben en je als lesbisch stel geen gevaar loopt, graag

Ooh en ik was gisteravond ook heel blij. Er kwamen ouderwets 2 van mijn beste vriendinnen eten. Ooit woonden we samen in een huis en nu hadden we elkaar al een tijd niet gezien. Het was een TOP avond. Teveel wijn, super gezellig en daarna ben ik met een van hen gaan dansen in de kroeg en daar ook teveel bier gedronken. "

Misschien eiland hoppen op Aruba, Bonaire en Curaçao.

stokstaart schreef op 28-05-2023 om 13:43:

Ik blijf zo genieten van jouw berichten!! Ik word er echt blij van haha

Dat een vriendin van mij eindelijk zwanger is. Zo van harte gegund. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.