Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Yumi
19-05-2023 om 12:34
_Audrey schreef op 19-05-2023 om 09:51:
Je kunt nu bij AH je boodschappen vooraf betalen bij bezorging. Geen gedoe meer met aan de deur afrekenen, dat is ideaal!
Ik voeg meestal op het laatste moment nog wat toe aan mijn boodschappen of gooi er wat uit als ik het eerder nodig blijk te hebben en dan is het niet handig. Je blijft dan aan het (ver)rekenen.
Bestelde tijdje bij picknick en dan moest je vooraf afrekenen, was er weer iets niet op voorraad, wat toevoegen of statiegeld dat liep niet altijd lekker. Laat mij maar gewoon pinnen 
_Audrey
19-05-2023 om 12:57
Yumi schreef op 19-05-2023 om 12:34:
[..]
Ik voeg meestal op het laatste moment nog wat toe aan mijn boodschappen of gooi er wat uit als ik het eerder nodig blijk te hebben en dan is het niet handig. Je blijft dan aan het (ver)rekenen.
Bestelde tijdje bij picknick en dan moest je vooraf afrekenen, was er weer iets niet op voorraad, wat toevoegen of statiegeld dat liep niet altijd lekker. Laat mij maar gewoon pinnen
Nee, dat gaat automatisch, je hoeft zelf niks te verrekenen. Het definitieve bedrag wordt pas afgeschreven op het moment dat alles bezorgd is en het statiegeld etc verrekend is. Ik ben er blij mee.
Yumi
19-05-2023 om 19:05
_Audrey schreef op 19-05-2023 om 12:57:
[..]
Nee, dat gaat automatisch, je hoeft zelf niks te verrekenen. Het definitieve bedrag wordt pas afgeschreven op het moment dat alles bezorgd is en het statiegeld etc verrekend is. Ik ben er blij mee.
Achh dat is een stuk simpeler.... Blijkbaar wist de bezorger dit ook niet, want hij vertelde dat het op dezelfde manier ging als bij Picknick en dat vond ik gedoe.
ToetieToover
19-05-2023 om 19:14
_Audrey schreef op 19-05-2023 om 12:57:
[..]
Handig, ik kan het niet vinden,weet jij waar die optie is verstopt?
Vandaag werkte betalen per QR niet bij ah dus ik moest pinnen en hier is geen bereik meestal maar na 3 x toch gelukt. Ik zou dit dus wel fijn vinden want dan kan ik ook iemand anders de boodschappen laten aannemen.
Yumi
19-05-2023 om 19:23
ToetieToover schreef op 19-05-2023 om 19:14:
[..]
Handig, ik kan het niet vinden,weet jij waar die optie is verstopt?
Vandaag werkte betalen per QR niet bij ah dus ik moest pinnen en hier is geen bereik meestal maar na 3 x toch gelukt. Ik zou dit dus wel fijn vinden want dan kan ik ook iemand anders de boodschappen laten aannemen.
In de app ga je naar instellingen en voorkeuren, en de optie digitale betaalpas
ToetieToover
19-05-2023 om 19:58
Yumi schreef op 19-05-2023 om 19:23:
[..]
In de app ga je naar instellingen en voorkeuren, en de optie digitale betaalpas
Gevonden dank je wel! Koppelen lukt alleen nog ff niet
Yumi
19-05-2023 om 21:45
ToetieToover schreef op 19-05-2023 om 19:58:
[..]
Gevonden dank je wel! Koppelen lukt alleen nog ff niet
![]()
Misschien is bank het probleem?
Op dit moment wordt betaling met de digitale betaalpas alleen ondersteund door de ING en de Rabobank. Later dit jaar zal de ABN AMRO deze betaalmethode ook ondersteunen. De exacte datum is alleen nog niet bekend.
ToetieToover
19-05-2023 om 22:06
Yumi schreef op 19-05-2023 om 21:45:
[..]
Misschien is bank het probleem?
Op dit moment wordt betaling met de digitale betaalpas alleen ondersteund door de ING en de Rabobank. Later dit jaar zal de ABN AMRO deze betaalmethode ook ondersteunen. De exacte datum is alleen nog niet bekend.
Hmmmz ik heb ING. Nou ja ik blijf het af en toe proberen.
Lollypopje
20-05-2023 om 17:45
Volgens mijn Thaise masseuse zie ik er uit als een 'smart woman' met mijn korte coupe 😊 Toch leuk dat ik mijn door long covid gedaalde iq kan compenseren met mijn haar 
En de massage zelf was weer hemels 😊
Saga
20-05-2023 om 17:52
Lollypopje schreef op 20-05-2023 om 17:45:
Volgens mijn Thaise masseuse zie ik er uit als een 'smart woman' met mijn korte coupe 😊 Toch leuk dat ik mijn door long covid gedaalde iq kan compenseren met mijn haar
En de massage zelf was weer hemels 😊
Smart in het Engels betekent wat anders volgens mij. Meer zoiets als, stylisch of elegant.
Lollypopje
20-05-2023 om 17:57
Saga schreef op 20-05-2023 om 17:52:
[..]
Smart in het Engels betekent wat anders volgens mij. Meer zoiets als, stylisch of elegant.
Klopt inderdaad en zo bedoelde ze het volgens mij ook, maar toen mijn hoofd dat even letterlijk ging vertalen moest ik daar wel om grinniken 
vrouw92
21-05-2023 om 11:39
Van de podcast ' over geld praat je niet' en porterenee. Ik heb de laatste maanden veel en veels te veel uitgegeven. Nu weer gemotiveerd om van de achteraf betalen optie af te blijven, mijn gegevens online overal te wissen en me voor te nemen niet zoveel meer te kopen.
Ted68
21-05-2023 om 11:43
Ik zit in mijn badpak in de zon!!!! Eindelijk mooi weer....En ik word blij van mijn boek..... Ben gisteren begonnen, ben nu op de helft van Atlas, het laatste deel van Lucinda Riley en Harry Whittaker