Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Lollypopje
21-05-2023 om 12:07
Ted68 schreef op 21-05-2023 om 11:43:
Ik zit in mijn badpak in de zon!!!! Eindelijk mooi weer....En ik word blij van mijn boek..... Ben gisteren begonnen, ben nu op de helft van Atlas, het laatste deel van Lucinda Riley en Harry Whittaker
Ik ben heel benieuwd. Helaas duurt het nog een half jaar voor hij in het Nederlands op storytell staat.
HAHA!wait..what
21-05-2023 om 14:40
Regendrup. schreef op 21-05-2023 om 12:19:
Van twee hele lieve forummers die me hebben geholpen.
Ahh, daar word ik ook blij van
Zo mooi/bijzonder altijd 
Regendrup.
21-05-2023 om 15:03
HAHA!wait..what schreef op 21-05-2023 om 14:40:
[..]
Ahh, daar word ik ook blij van
Zo mooi/bijzonder altijd
Nou echt, ze zullen het misschien niet beseffen, maar het was echt even precies wat ik nodig had. Mijn hoofd was een beetje donker en door hun zit ik nu ondergedompeld in mijn boek en weet ik dat ik lange tijd vooruitkan. Klein gebaar, maar zo veel effect.
Loulou39
21-05-2023 om 20:00
Mijn auto startte niet vanmorgen, terwijl ik zoveel moet doen omdat mijn leven even overhoop ligt (zieke familie en alle zorg etc. regelen, verhuizen, werk en gezondheid). En toen waren er drie buren die me hielpen en samen mijn auto weer aan de praat hebben gekregen.
‘s Middags kreeg ik een enorme huilbui omdat ik geen overzicht meer heb en toen stond binnen een half uur een familielid voor de deur om mij te helpen ❤️
Netherfield
22-05-2023 om 10:15
Man en kinderen eten Calvé pindakaas light. Die zooi kost €5,40 per potje, wat natuurlijk redelijk belachelijk is. Nu zag ik dat Jumbo het tot en met morgen in de aanbieding heeft, 2 potten voor €5! 10 potten gekocht en deze soms een beetje vrekkige dame is nu helemaal blij.
Beterlaat2021!
22-05-2023 om 17:26
Netherfield schreef op 22-05-2023 om 10:15:
Man en kinderen eten Calvé pindakaas light. Die zooi kost €5,40 per potje, wat natuurlijk redelijk belachelijk is. Nu zag ik dat Jumbo het tot en met morgen in de aanbieding heeft, 2 potten voor €5! 10 potten gekocht en deze soms een beetje vrekkige dame is nu helemaal blij.
Dat is nou echt hamsteren......

stokstaart
22-05-2023 om 20:17
Dat ik nog steeds super veel in love ben!!!
We zijn gisteren terug gekomen van een lang weekend Duitsland en dat was zo leuk en fijn!!!!
Evaluna
22-05-2023 om 23:00
Ik ben blij, want ik ben op fietsvakantie geweest! Nouja, 1 nachtje dan. Dochter wilde graag en ik wil het al heel lang, dus toen zus uit logeren ging hebben we onze kans gepakt. Heel kneuterig 15 km gefietst en ons tentje op een supermooi plekje opgezet. Mooie herinnering 
MellowTurkey78
22-05-2023 om 23:18
Ik net worteltjes aan mijn stekkies dus het lijkt te lukken en mijn 1e stekkies zijn een feit! Heb ze meteen verpot dus ff afwachten maar komt wel goed dus mogelijk staat straks mijn hele balkon vol fuchsia's
. (Ik word vrolijk van fuchsia's. En van mijn 1e stekpoging die lijkt te lukken..)
Stokstaart
Wat fijn om te horen! Hier ook blij want vriend zei gister out of the blue iets heel liefs tegen me..
Evaluna
22-05-2023 om 23:28
PhoebeHolmesreturns schreef op 22-05-2023 om 23:18:
Ik net worteltjes aan mijn stekkies dus het lijkt te lukken en mijn 1e stekkies zijn een feit! Heb ze meteen verpot dus ff afwachten maar komt wel goed dus mogelijk staat straks mijn hele balkon vol fuchsia's
. (Ik word vrolijk van fuchsia's. En van mijn 1e stekpoging die lijkt te lukken..)
En nu ben ik blij want ik moet dan altijd denken aan het liedje van Annie mg Schmidt.
"Wilt u een stekkie van de fuch fuch fuchsia ?"
(En bedankt zo voor het slapen, deze blijft zo lekker in mijn hoofd hangen
)