Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Evaluna schreef op 17-05-2023 om 19:07:

Mijn dochters spelen weer steeds meer samen ♥️
Blij mee, na moeilijke tijd waar ze steeds verder van elkaar af kwamen te staan.

Wat fijn! Hoe gaat het met jou nu?

Lekker Friezinnetje!

Ik geniet van mijn oppashond die twee dagen hier logeert. Een goedzak van een labrador. Een lieverd en gelijk op zijn gemak 

Elmie schreef op 18-05-2023 om 15:03:

Lekker Friezinnetje!

Ik geniet van mijn oppashond die twee dagen hier logeert. Een goedzak van een labrador. Een lieverd en gelijk op zijn gemak

Oooh ♥️ labradors 😍

Blij van de wandeling, een kleine karekiet gehoord en gezien, en de koekoek gehoord. Lekker zonnetje.

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 21:16:

[..]

Wat fijn! Hoe gaat het met jou nu?

Een stuk beter gelukkig. De onzekerheden zijn een stuk minder en al die gesprekken zijn er nu ook even niet meer.

De omgang is nu door de rechter stil gelegd, eerst maar eens therapie en de jongste zou wel gaan met een vriendinnetje, maar ex laat nu al 2 weken niets horen. Prima, ik ga geen slapende honden wakker maken. 

Bij vlagen wel moe hoor, vooral als de meiden last van elkaar of zichzelf hebben. Dan is 27/7 en dat alle weken best pittig. Ik mis dan echt tijd voor mezelf. Gewoon een dag niet aan te hoeven staan... Moet wel zeggen, hoe beter de meiden in hun vel zitten, hoe beter het te doen is.

Vanmorgen sliep ik tot half 10, ik had het echt nodig, maar ook wel een teken dat ik ontspannen genoeg ben om te slapen.

Vandaag ook weer een heerlijke dag met ze 

Evaluna schreef op 18-05-2023 om 21:39:

[..]

Een stuk beter gelukkig. De onzekerheden zijn een stuk minder en al die gesprekken zijn er nu ook even niet meer.

De omgang is nu door de rechter stil gelegd, eerst maar eens therapie en de jongste zou wel gaan met een vriendinnetje, maar ex laat nu al 2 weken niets horen. Prima, ik ga geen slapende honden wakker maken.

Bij vlagen wel moe hoor, vooral als de meiden last van elkaar of zichzelf hebben. Dan is 27/7 en dat alle weken best pittig. Ik mis dan echt tijd voor mezelf. Gewoon een dag niet aan te hoeven staan... Moet wel zeggen, hoe beter de meiden in hun vel zitten, hoe beter het te doen is.

Vanmorgen sliep ik tot half 10, ik had het echt nodig, maar ook wel een teken dat ik ontspannen genoeg ben om te slapen.

Vandaag ook weer een heerlijke dag met ze

Wat fijn om te lezen!

Vanavond naar Les Misérables geweest. Prachtig! Decor was echt fantastisch trouwens. 

Vandaag met ons gezin en een ander gezin gaan lasershooten. Was heel leuk. 

Lollypopje

Lollypopje

19-05-2023 om 08:43 Topicstarter

Gisteravond had ik heel even een goede vriend langs. Hij bleef maar kort, want kwam wat brengen en moest weer door en ik stond op instorten. Ik zie hem amper, omdat hij zo druk is en mijn energie zo wispelturig. Dus het was erg fijn hem te zien, al was het maar een kwartier.
Maar nu mis ik hem juist extra erg Nee, ik ben niet verliefd, maar wij hebben een hele bijzondere connectie. Bij hem wil ik verdwijnen in zijn knuffels, omdat ik me zo veilig gezien en geborgen voel door de energie die hij uitstraalt. En dat is iets dat ik juist nu soms zohard nodig heb. Dus het was heel fijn, maar gewoon te kort.
Oh en ik kreeg nog chocola, dus dat is ook fijn 😁

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-05-2023 om 09:06

Lollypopje schreef op 19-05-2023 om 08:43:

Gisteravond had ik heel even een goede vriend langs. Hij bleef maar kort, want kwam wat brengen en moest weer door en ik stond op instorten. Ik zie hem amper, omdat hij zo druk is en mijn energie zo wispelturig. Dus het was erg fijn hem te zien, al was het maar een kwartier.
Maar nu mis ik hem juist extra erg Nee, ik ben niet verliefd, maar wij hebben een hele bijzondere connectie. Bij hem wil ik verdwijnen in zijn knuffels, omdat ik me zo veilig gezien en geborgen voel door de energie die hij uitstraalt. En dat is iets dat ik juist nu soms zohard nodig heb. Dus het was heel fijn, maar gewoon te kort.
Oh en ik kreeg nog chocola, dus dat is ook fijn 😁

met chocola heb je geen vrienden nodig  

Nee, grapje, soms is een knuffel alles wat je nodig bent en kun je dat enorm missen

Lollypopje

Lollypopje

19-05-2023 om 09:09 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 19-05-2023 om 09:06:

[..]

met chocola heb je geen vrienden nodig

Nee, grapje, soms is een knuffel alles wat je nodig bent en kun je dat enorm missen

Absoluut en die van hem zijn gewoon de fijnste knuffels die er zijn 😊 Maargoed chocola is best een redelijke vervanger natuurlijk

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-05-2023 om 09:22

de zon schijnt en ik heb geen verplichtingen vandaag 

Je kunt nu bij AH je boodschappen vooraf betalen bij bezorging. Geen gedoe meer met aan de deur afrekenen, dat is ideaal! 

Ik zit in de zon voor de caravan. Mini vakantie. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-05-2023 om 11:24

boodschappen in huis, de was hangt. Kan ik nu de zon in met een boek 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.