Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Bakblik
13-05-2023 om 10:57
Wandelvrouwtje schreef op 13-05-2023 om 10:29:
[..]
Het hangt in de lucht, denk ik. Ik werd helemaal gedesoriënteerd om half acht pas wakker, anderhalf uur later dan gebruikelijk in het weekend. Heerlijk!
Nou dit dus, ik ook pas na half acht, normaal is 5.30-5.45.
Verder heel blij dat ik heb besloten dat ik de hoop dat ik ooit nog in mijn groene broek ga passen heb opgegeven. Ik had hem in mijn handen met het naar voren halen van wat voorjaarskleding. Toen ik in het label keek zag ik dat het voornamelijk katoen was met minder dan 10% kunstvezels. Meteen laten passen door dochter die kleding moet hebben voor op het scheikundelab en dat moet voor meer dan 90% uit natuurlijke materialen bestaan. De broek paste en nu heeft ze net voor haar stage eindelijk 2 broeken die ze aan kan. Voor mij ook heel fijn dat scheelt wassen met voorrang voor de labkleding.
afrodite05
13-05-2023 om 12:40
Elmie schreef op 13-05-2023 om 10:49:
Lekker dat uitslapen!
Ik heb zin in de dag. Zoontje gaat bij oma logeren en wij gaan op Meubelpad. Vanavond ga ik lekker uitgebreid voor ons koken. En vanavond misschien nog even een wandelingetje samen als we zin hebben en ik niet te moe ben. Even tot hier staat ook op het programma.
Dan moet ik je teleurstellen... ivm het Songfestival komt het (eenmalig) pas zondag op tv...
Elmie
13-05-2023 om 14:04
afrodite05 schreef op 13-05-2023 om 12:40:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen... ivm het Songfestival komt het (eenmalig) pas zondag op tv...
Ach ja, dat is ook zo
Taartjes
13-05-2023 om 15:22
Ik werd blij van een goed gelukt kunstwerk dat ik vanochtend bij een workshop heb gemaakt. Leuk om te doen en mooi eindresultaat terwijl ik altijd erg kritisch ben op zelfgemaakte dingen.
vrouw92
13-05-2023 om 16:48
Ik zat in een giga grote dip, maar daar ben ik uiteindelijk toch deels uitgekomen. Het gevoel verdwijnt niet, maar ik ben lief voor mezelf geweest door:
- een tuinstoel te kopen waardoor ik nu al 2 uur heerlijk voor de deur zit. Eigenlijk is het niet iets te warm, maar zoooo lekker.
- Aardbeien en mango in de bonus bij de Appie
- Een ijsje
- En van mijn fysio die de ergste pijn heeft weggehaald.
Moirmel
13-05-2023 om 17:45
Van mijn buurvrouw.
Ze was in de voortuin aan het werken en nadat we gegroet hadden bukte ze zich net diep genoeg om een mooie inkijk te hebben.
Ben een trouwe hond, maar nog steeds een man en ik geniet enorm van schoonheid.
Beterlaat2021!
13-05-2023 om 18:19
Blij van een mooi Tienjarig Bestaan Feest, kon helemaal buiten plaatsvinden vanwege het prachtige weer!
Tara82
15-05-2023 om 21:39
Dat we na een week weer internet hebben thuis. Was de schuld van man die te laat bij de nieuwe provider had afgesloten. Een hele aardige monteur kwam vandaag de boel aansluiten. Nu ben ik online aan het shoppen
.
Ik werd ook erg blij dat kleuter een super leuke dag had op haar allereerste schoolreisje. Van alle indrukken was ze nog wel lang aan het stuiteren, maar inmiddels ligt ze lekker te slapen.
stokstaart
17-05-2023 om 16:40
ik had gister een leerling begeleid die ik al even niet gezien had. Maar niet oke!! Ik moest echt een half a4tje aan "verbeterpunten" maken. Dat vond ik ook spannend om te doen, ben uiteraard wel vaker kritisch op leerlingen maar nooit zó. Heb het laten checken door de praktijkopleider voor het naar de leerling zou gaan (de de begeleiders).. Zij gaat erover en leest toch al die formulieren.
Ze vond mijn feedback concreet en duidelijk.
Ze was blij met hoe ik het verwoord had en kon er niks anders van maken. Ze hoopte dat de leerling het ook op zou pikken.
Vera8
17-05-2023 om 17:18
Vanmorgen al vroeg op de fiets de stad in en langs de bieb gegaan. Daarna tot een uur of drie in mijn uppie in de stoel zitten lezen. Met het zonnetje op de ramen was dat zo lekker relaxed. Heerlijk heb er echt even van genoten.
Bakblik
17-05-2023 om 17:32
Vanochtend al vroeg op de fiets voor het leukste evenement van mijn vrijwilligerswerk. Het was weer heel leuk om al die gespannen koppies van de kinderen bij de start blij terug te zien komen bij de finish en te horen dat het goed gegaan was. Het was koud de eerste uren maar door de zon was het toch wel te doen.
Dubbel blij, omdat mijn dochter ook mee was en ze het heel leuk deed met al die kinderen. Er was door de organisatie goed rekening gehouden met haar long-covid klachten, veel afwisseling en rustige beweging voor haar, zodat ze het niet te koud kreeg. Ze is er tot 13.00 bij geweest.
FaithfulDuck87
17-05-2023 om 18:39
Van het bericht dat ook onze lonen omhoog gaan. Al moet er nog gestemd worden.
Evaluna
17-05-2023 om 19:07
Mijn dochters spelen weer steeds meer samen ♥️
Blij mee, na moeilijke tijd waar ze steeds verder van elkaar af kwamen te staan.
FaithfulDuck87
17-05-2023 om 20:59
oh ja, ik heb al weekend! Heerlijk. Komende weken zijn allemaal wat gekke weken wat betreft vrije dagen ed. Tot mijn vakantie eind juli geloof ik nog 3 gewone weken en verder allemaal hier en daar een dagje vrij.