Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Blij van m' n fietstochtje, diverse vogels gezien voor mijn lijstje "voor het eerst gezien dit jaar": kluut, tafeleend, bergeend, slobeend, puttertjes.
En zonet een afbakcroissant gegeten, daar waren we met de pasen niet aan toe gekomen. Gewoon huismerk, maar smaakte best!

Volgens de weersverwachting vanmorgen hadden we regen moeten krijgen onderweg, maar bij een stopje zag ik dat we rustig-aan konden doen omdat de regen pas veel later komt.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-04-2023 om 14:42

Alvast blij omdat vriend morgen terugkomt en ik ben net bij zn huis geweest zijn dienstauto alvast te checken. (komt laat terug morgen en moet dinsdag heul vroeg naar zn werk)
Had hij me gevraagd maar ik was toch al van plan om te gaan want ik wilde als verrassing alvast wat boodschapjes voor hem halen. Heb ik dus meegenomen, verder ook als verrassing zn huis beetje aan kant gemaakt en bed alvast voor hem opgemaakt zodat ie er morgenavond gelijk in kan duiken. Ik word blij van iets voor een ander doen 
Ik werd ook blij van het korte maar leuke fietstochtje wat ik moest maken naar vriends huis want het is heerlijk weer.

3-0! 

Even tot hier maakt parodie op Songfestival-inzending: ‘Hoelang gaat deze nachtmerrie door’

https://www.ad.nl/show/even-tot-hier-maakt-parodie-op-songfestival-inzending-hoelang-gaat-deze-nachtmerrie-door~a5c9d4c7/

Ik heb zo hard zitten lachen hierom 😂

_Audrey schreef op 23-04-2023 om 16:58:

Even tot hier maakt parodie op Songfestival-inzending: ‘Hoelang gaat deze nachtmerrie door’

https://www.ad.nl/show/even-tot-hier-maakt-parodie-op-songfestival-inzending-hoelang-gaat-deze-nachtmerrie-door~a5c9d4c7/

Even tot hier! Deze aflevering nog niet gezien maar ik vind ze zo goed/grappig!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-04-2023 om 17:28

Ik ook gisteravond 

Dat mijn straatgenoten toch wat minder asociaal zijn dan ik dacht sinds de verloedering had toegeslagen. De handschoen die ik gisteren uit mijn tas had laten vallen toen ik in de regen in mijn tas rommelde om sleutels te vinden lag netjes op mijn heg vanochtend. Wel nat maar dat was op te lossen.

van een fijne middag met een vriendin. Kan niet wachten tot ik verhuisd ben, dan wonen we een stuk dichterbij elkaar.

Toch knap hoe je bewust zo vals kan zingen en dan zowel de overheid wat betreft Groningen als de onze Songfestival-zangers te kakken kan zetten: beloftes zijn vals!

Wij zijn Eindhoven, wij zijn Eindhoven!

Gisteren enigzins onverwacht, want erg laat in de zwangerschap (maar toch ook wel verwacht, omdat mensen uiteindelijk de laatste twee weken geen geheim kunnen bewaren) een babyshower gehad. Gelukkig niet met allemaal foute spelletjes met potjes babyvoeding of luiers, maar een pubquiz en een high tea. En jeumig, wat is die kleine nu al verwend met een berg cadeaus! Het is lang geleden dat ik zo veel cadeaus heb uitgepakt op een dag. Man is ook blij, want er zijn nog genoeg lekkere restjes over om vandaag van te snoepen of om broodjes mee te beleggen.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-04-2023 om 19:06

Vriend komt thuis vanavond!! 

afrodite05 schreef op 24-04-2023 om 07:06:

Gisteren enigzins onverwacht, want erg laat in de zwangerschap (maar toch ook wel verwacht, omdat mensen uiteindelijk de laatste twee weken geen geheim kunnen bewaren) een babyshower gehad. Gelukkig niet met allemaal foute spelletjes met potjes babyvoeding of luiers, maar een pubquiz en een high tea. En jeumig, wat is die kleine nu al verwend met een berg cadeaus! Het is lang geleden dat ik zo veel cadeaus heb uitgepakt op een dag. Man is ook blij, want er zijn nog genoeg lekkere restjes over om vandaag van te snoepen of om broodjes mee te beleggen.

Ik vind het zo mooi dat deze zwangerschap al zo’n eind op weg is! Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Netherfield schreef op 24-04-2023 om 20:37:

[..]

Ik vind het zo mooi dat deze zwangerschap al zo’n eind op weg is! Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Lief Ik zit inmiddels op 34 weken. Verlof is ingegaan, meeste voorbereidingen zijn getroffen. Ik moet alleen de vluchtkoffer nog inpakken en wat kleine niet heel noodzakelijke maar wel leuke knutseldingetjes afmaken, zoals het hemeltje voor boven het bedje versieren. Ik ben wel blij dat de grote klussen af zijn, ik kan namelijk steeds minder. Vandaag de box opgezet, heb een paar keer tussendoor pauze moeten nemen. Van mij mag die kleine komen, hoewel dat natuurlijk nog wat te vroeg is, maar ik ben het zwanger zijn wel mega zat, inmiddels. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.