Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MenacingSwan87

MenacingSwan87

25-04-2023 om 09:42

Blij omdat ik, hoe moet ik het zeggen, weer uit mijn comfortzone ben gegaan door iets te doen wat ik wel wilde maar absoluut niet durfde. (Waarom ik het wel deed, ik ken mijzelf inmiddels aardig, gewoon een kwestie van doen..) 

Voor het eerst in lange tijd zo lekker geslapen! Kids hebben vakantie en ik heb vandaag vrij. Gisteravond vroeg naar bed gegaan en vrijwel direct in slaap gevallen.
Meestal in de nacht een paar keer wakker maar dit keer werd ik pas om 6.30 wakker toen man er uit ging. Heb me weer omgedraaid en toen was het ineens half negen!!

Ik weet dat het eigenlijk beter is om niet te lang in bed te liggen en je je natuurlijke ritme aan moet houden. Maar voor een keertje was dit toch echt wel heel lekker!

Vera8 schreef op 25-04-2023 om 09:58:

Voor het eerst in lange tijd zo lekker geslapen! Kids hebben vakantie en ik heb vandaag vrij. Gisteravond vroeg naar bed gegaan en vrijwel direct in slaap gevallen.
Meestal in de nacht een paar keer wakker maar dit keer werd ik pas om 6.30 wakker toen man er uit ging. Heb me weer omgedraaid en toen was het ineens half negen!!

Ik weet dat het eigenlijk beter is om niet te lang in bed te liggen en je je natuurlijke ritme aan moet houden. Maar voor een keertje was dit toch echt wel heel lekker!

Ooh heerlijk toch! 

Vorige week vier eetkamerstoelen gekocht, die vandaag bezorgd zouden worden via Post NL.
Dat is gelukt, in plaats van tussen 13.00 en 15.00 stond de bezorger al om 09.30  voor de deur!!

Van een fijn gesprek met 'mijn' arbeidsdeskundige van het UWV. Ik kan haar altijd bellen/mailen en ze reageert altijd super snel! 
Nu had ze ook goed nieuws en gaat ze me weer verder helpen.. Zo blij met haar  

Ik werd vandaag blij van pizza eten op de bank met man en kinderen van 6 en 3. Ondertussen Disney+ aan. Echt een vakantie-activiteit 😁

ik kreeg vorige maand een robot stofzuiger.  Ik wist niet dat ik daar zo blij mee kon zijn, wat scheelt me dat een hoop vegen en stofzuigen.  

Een heeeel fijn gesprek met de baas vandaag! Én promotie gemaakt

Wobbelkont schreef op 25-04-2023 om 21:01:

Een heeeel fijn gesprek met de baas vandaag! Én promotie gemaakt

Zooo lekker! Proficiat!!

Fijn Wobbel! Leuk dat het zo goed bevalt daar!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

26-04-2023 om 00:11

Earlgreythee schreef op 25-04-2023 om 20:24:

Ik werd vandaag blij van pizza eten op de bank met man en kinderen van 6 en 3. Ondertussen Disney+ aan. Echt een vakantie-activiteit 😁

Fijn, nu heb ik trek in pizza...

Ik ben blij na een heel mooi concert met mijn moeder van 1 van mijn favoriete klassieke zangers...

MenacingSwan87

MenacingSwan87

26-04-2023 om 10:07

Ik ben nu blij omdat de buschauffeur stopte en wenkte dat ik kon komen toen ik door mijn briljante ritme en tempo de bus bijna miste 

Rondje gewandeld tijdens de lunch. Dat had ik op deze werkplek nog niet gedaan, er ligt dus gewoon een mooi bos vlakbij! Zon, vogeltjes, bos, helemaal blij.

Zo’n fijne middag gehad met mijn pubers. Lekker samen geluncht en een boodschappenlijstje afgewerkt. Niks hoogdravends of zwaar-entertainend. Maar gewoon lekker keutelen en genieten van het samenzijn. Zo simpel maar kan daar zo van genieten.

Dat ik na mijn laatste operatie aan mijn enkel weer mijn vrijwilligerswerk achter de bar van de kantine heb kunnen doen. Het kon omdat mijn zoon is komen helpen en ik moest soms wel ff gaan zitten. Ik ben blij dat ik het weer kon doen want ik doe dat graag en vond het fijn om iedereen weer te zien. Ik ben net thuis. Vaak is het vroeger maar ze bleven langer hangen omdat morgen bijna iedereen vrij is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.