Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gister met mijn lief in de zon in de tuin gezeten met een wijntje.  Dat was heel fijn!

dat ik onverwachts ineens in businessclass zit met mijn vlucht naar Amerika, had een heel andere goedkopere stoel gereserveerd. De 1ste 8,5 uur van m'n reis beginnen goed straks. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

03-04-2023 om 07:39

dat ik vanacht aan een stuk door heb geslapen. Dat lukte de laatste weken niet, der was al zeker drie weken geleden. Heerlijk.

Dat we donderdag naar mijn droomhuis gaan kijken! Nou ja, op het huis valt nog wel het een en ander af te dingen (en hopelijk lukt dat ook nog een beetje 😉), oud en zwaar gedateerd, maar de omgeving is voor mij om van te smullen! Ik durf bijna nog niet eens te hopen dat het gaat lukken want ik wil de goden niet verzoeken, maar ik lig te stuiteren in mijn bed bij het idee 

Gisteren de was gedroogd aan de molen en straks gaat er weer was aan de lijn! 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-04-2023 om 13:09

Wieder schreef op 03-04-2023 om 07:41:

Dat we donderdag naar mijn droomhuis gaan kijken! Nou ja, op het huis valt nog wel het een en ander af te dingen (en hopelijk lukt dat ook nog een beetje 😉), oud en zwaar gedateerd, maar de omgeving is voor mij om van te smullen! Ik durf bijna nog niet eens te hopen dat het gaat lukken want ik wil de goden niet verzoeken, maar ik lig te stuiteren in mijn bed bij het idee

Oooo leuk!! Spannend joh, ik zal voor je duimen dat het lukt 😄

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-04-2023 om 13:15

Heel de dag is blij tot nu toe: mijn man heeft een vast contract gekregen,  mijn zoon heeft een andere baan, ik krijg zo eindelijk mijn scootmobiel waardoor ik weer wat kan gaan ondernemen en het belangrijkste: de zon schijnt!  Wat word ik daar vrolijk van 😄

Mug schreef op 03-04-2023 om 13:15:

Heel de dag is blij tot nu toe: mijn man heeft een vast contract gekregen, mijn zoon heeft een andere baan, ik krijg zo eindelijk mijn scootmobiel waardoor ik weer wat kan gaan ondernemen en het belangrijkste: de zon schijnt! Wat word ik daar vrolijk van 😄

Wow, slecht nieuws komt in drieën,  maar goed nieuws blijkbaar ook! 

Van een stel pubers. Stonden midden op het fietspad hangend op hun sturen met elkaar te kletsen. Toen ik aan kwam rijden (tijdens de fietscursus voor nieuwkomers) was 1 x vragen of ze plaats konden maken voor onze cursisten voldoende. Binnen een paar seconden was het fietspad vrij.
Ik werd daar zó blij van, eerder in onze route was ik heel geïrriteerd geraakt door bejaarden met elektrische fietsen die perse wilden inhalen en bij herhaling driftig bleven bellen en schreeuwen.
De jeugd heeft de toekomst!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-04-2023 om 18:42

van het prachtige mooie weer. Uit het werk meteen gesport en toen nog even heerlijk in het zonnetje gezeten. 

van de apotheek die ik gemaild had over mijn medicijntekort. Ze gaven aan dat er beperkt nieuwe voorraad was, dus ik gauw nieuwe aangevraagd bij de huisarts. Vanmiddag lagen er maar liefst 4 doosjes klaar in de medicijnkluis. Super, apotheek!

ik ben terug gebeld door een werkgever vanochtend nadat ik gisteravond een sollicitatie de deur uit gev gedaan. Donderdag gaan we verder in gesprek 🤞🤞

De hele nacht als een blok geslapen, werd in dezelfde houding wakker. Beetje stijf, maar het voelt heerlijk uitgerust. Ook blij dat ik gister de stap naar een therapeut heb gezet, ken haar van 10 jaar geleden en het was echt fijn. 
En nog meer blij omdat ik op school kinderen met een creatieve opdracht heb geholpen, kinderen zijn zo leuk 🤩

stokstaart schreef op 04-04-2023 om 10:16:

ik ben terug gebeld door een werkgever vanochtend nadat ik gisteravond een sollicitatie de deur uit gev gedaan. Donderdag gaan we verder in gesprek 🤞🤞

Wat leuk! Vast een goed teken!

Blij van mijn nieuwe winterjas die ik in de uitverkoop gescoord heb.  Eerst wilde ik de jas nieuw laten hangen tot het weer winter wordt en nu nog even op koude dagen mijn oude jas dragen.  Ik ben zo'n type dat eind maart al genoeg heeft aan de zomerjas, omdat ik het op de fiets toch wel warm krijg. 
Gisteren moest ik iets doen waarbij we met een hele groep buiten op de foto zouden gaan.  Toch de nieuwe jas maar aan; de oude is wel heel erg "af" als in versleten en beetje vies. 
In de nieuwe jas wordt ik minder snel herkend als de dochter van .... Heb dus gisteren en vandaag boodschappen kunnen doen zonder 3 kennissen van mijn ouders uitleg te hoeven geven hoe het nu gaat met het herstel van mijn ene ouder. Was zo uit en weerom.

Ik weet het is van voorbijgaande aard, over een poosje gaan mensen het wel weer zien maar voor nu even heel fijn. Mijn oude jas met fel oranje vlakken viel ook wel heel erg op.  Nieuwe jas is wat gedekter van kleur daar kan ik meer mee opgaan in de massa. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.