Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dochter is jarig en heeft een hele leuke dag!

Netherfield schreef op 25-03-2023 om 18:25:

Dochter is jarig en heeft een hele leuke dag!

Gefeliciteerd 🥳

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-03-2023 om 18:52

gefeliciteerd Netherfield. 

Ik was nog een keer blij. Had een kniekussen besteld en die kwam vandaag al. Nu hopen dat ik morgenochtend ook nog blij ben, omdat het lekker  ligt. 

Mijn beste vriendin en nieuwe liefde vinden elkaar leuk!!!

Ik ben heel blij dat ik op tijd thuis ben. Ik ging nog even een blokje om omdat het nog lekker licht is/was maar toen ik donkere wolken zag ben ik toch maar wat eerder naar huis gegaan. Nu hagelt en onweert het. 

Dat mijn buurman van dik in de 80 zijn leven weer zo goed oppakt na de dood van zijn vrouw. En dat valt niet mee na 62 jaar samen. Maar hij doet het toch maar mooi. ( ik loop iedere dag even binnen) 

stokstaart schreef op 25-03-2023 om 18:54:

Mijn beste vriendin en nieuwe liefde vinden elkaar leuk!!!

Leuk!! En fijn

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-03-2023 om 18:57

Brooklyn28 schreef op 25-03-2023 om 18:57:

Dat mijn buurman van dik in de 80 zijn leven weer zo goed oppakt na de dood van zijn vrouw. En dat valt niet mee na 62 jaar samen. Maar hij doet het toch maar mooi. ( ik loop iedere dag even binnen)

oh, dat is idd erg moeilijk. Wat fijn van jou dat je hem wat in de gaten houdt. 

JeanneD1982 schreef op 24-03-2023 om 22:34:

[..]

Ik ook, nog een week...

Oh dat is helemaal fijn. Veel plezier alvast. 

Ik moet voor deze vakantie nog wachten tot januari 2024.

Ik word blij van het bosje voorjaarsbloemen dat ik gisteren kreeg. Zoiets koop ik niet voor mezelf maar ik geniet graag van de kleur en geur 

Vandaag ga ik lekker aanrommelen in huis en af een toe een blik werpen op de bloemen 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-03-2023 om 16:57

Van het mooie weer, wat er toch onverwachts is. Net een rondje gelopen en het zonnetje schijnt heerlijk

Van beste vriend, eindelijk hadden we weer even tijd om samen ergens te gaan eten. we zien elkaar niet meer zoveel helaas. 

ik haalde net een droge was van de lijn! Andijvie-blij

MenacingSwan87

MenacingSwan87

26-03-2023 om 22:37

Netherfield schreef op 26-03-2023 om 18:38:

ik haalde net een droge was van de lijn! Andijvie-blij

Ik ken het gevoel erg goed van Andijvie-blijheid... 
Owww dat ben ik ook want ik heb eindelijk mijn onderbroekenla weer ff netjes gemaakt. (Ik heb een paar weken terug mijn hele kledingkast helemaal opnieuw ingericht, alles strak opgevouwen en zelfs op kleur, als ik iets doe doe ik het goed maar ik heb vorige week besloten dat ik geen kledingkamer meer wil maar dat ik alle kleding gewoon op mn slaapkamer wil hebben. Die is ruimer en de kledingkamer is ook mijn werk/studeerruimte en vond ik te rommelig worden en mn slaapkamer is groter dus daarom heb ik alles weer omgegooid... Ik ben een beetje vermoeiend soms..  )

dus en geniet van je Andijvie-blije gevoel!

Van de schnollebollekes familie-show waar we heen zijn geweest! Nu kon dochter ook eens mee naar zo’n soort evenement ze wil altijd mee naar de foute party, maar dat is 18+. Leuk dat nu iemand zo’n soort show heeft gedaan voor kinderen ze vond het geweldig en wil volgend jaar weer!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.