Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Auwereel schreef op 14-03-2023 om 20:09:

[..]

En hoe heb je de katten bedankt? Extra brokjes?

Aai over de bolletjes  de rat heb ik buiten laten liggen en werd vanmorgen vroeg meegenomen door een ekster! Die ekster komt elke dag het kattenvoer jatten (ik voer ze buiten hun natvoer) en die dacht waarschijnlijk: ‘wow! Helemaal voor mij?!’ 

Ekster blij, ik nog een keer blij dat de rat gerecycled wordt zonder dat ik ‘m zelf aan de vissen hoef te voeren. 

Over vissen gesproken, ik moet de dode goudvis die op mijn grasveld gedropt is, nog onderschoffelen. Ik hoopte ook dat het beest dat 'm uit de vijver had geplukt nog op zou halen, maar dat geluk had ik niet!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-03-2023 om 13:47

Auwereel schreef op 15-03-2023 om 12:12:

Hoe gaat het nu met de andere kat fie z'n maatje kwijt is?

Edit: en zelfs als de sollicitatie niets oplevert, weer goed om even bij stil te staan wat je precies wil en dat voor jezelf op papier te zetten. Succes!

Nou om eerlijk te zijn, deze vacatures zijn dus precies wat ik wil... (Alleen dan wil ik het liever ook in mijn eigen woonplaats ivm in de buurstad maar goed je kunt niet alles hebben) Daarom dat ik toch een poging gedaan heb, wie weet.
Dank je!

Van de andere kat kan ik niet echt hoogte krijgen.. Ze gaat eigenlijk gewoon haar gang en doet niet heel anders dan normaal maar af en toe zit ze wel hard te mauwen en ze vraagt (en krijgt..) veel aandacht. Ze komt heel vaak tegen me aan liggen, alsof ze me troost.

Ik moet geopereerd worden aan mijn enkel maar er was een wachtlijst van 50 weken. Nu werd ik vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat er een plaats vrij was gekomen en nu kan ik aanstaande vrijdag al terecht. Ik zie er wel tegenop maar je kunt er maar vanaf zijn anders blijf je er maar tegenaan hikken.

watertoren schreef op 15-03-2023 om 14:47:

Ik moet geopereerd worden aan mijn enkel maar er was een wachtlijst van 50 weken. Nu werd ik vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat er een plaats vrij was gekomen en nu kan ik aanstaande vrijdag al terecht. Ik zie er wel tegenop maar je kunt er maar vanaf zijn anders blijf je er maar tegenaan hikken.

Precies, ik moet misschien poliep en vleesboom in baarmoeder laten verwijderen. Ook zo snel mogelijk.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-03-2023 om 15:14

dat ik lekker 2 uurtjes eerder naar huis kon gaan. Het is niet mijn allerbeste week, deze week. Slecht slapen, humeurig. Ik zal wel aan zon toe zijn. Maar nu lekker even genieten van een paar vrije uurtjes

Vandaag m’n schuurtje opgeruimd en m’n tuinset alvast weer opgezet (zonder kussens). Hopelijk kunnen de kussens er gauw een dagje in!

Dat is mooi,  kan je je ook niet te lang zenuwachtig maken. Ik heb dat vorig jaar gehad,  moest maanden wachten en ineens in de zomervakantie was er iemand uitgevallen en mocht ik in dat "gat" stappen als uk dat wilde.  Kon ik niet op zomervakantie maar ach ik kon zo weinig door de pijn dat kamperen er toch niet in zat. 

Natuurlijk sterkte en succes gewenst. 

Fijn dat je nu snel aan de beurt bent. Hopelijk gaat het deze keer goed en ben je van je problemen verlost. Sterkte!

Ik werd blij van een meubelbouwer bij Ikea. Hij legde ons precies uit hoe we het best een kast uitelkaar kunnen halen.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-03-2023 om 16:03

Wat fijn, heel veel succes alvast!

Iets knulligs maar ik werd er net wel blij van; ik heb vanmiddag wat bloembollen en viooltjes gehaald en mijn balkonnetje lenteklaar gemaakt! Het is toch heerlijk weer vandaag. (Daar word ik altijd blij van dus vandaag ook!)

Is al vele malen gezegd ook door mij maar ik wil toch nog even een keer kwijt dat ik dit zo'n fijn topic vind! Het is nog steeds een van mijn lievelingstopics.

Bedankt allemaal! Ik had mijn enkel op 3 plaatsen gebroken en toen zijn er schroeven en platen geplaatst. Die moeten er vrijdag weer uit omdat ik last blijf houden. Ik heb gekozen voor een ruggenprik dus ben er wel bewust bij. Gelukkig mag ik dezelfde dag terug naar huis.

Lollypopje

Lollypopje

15-03-2023 om 16:20 Topicstarter

MariaC schreef op 15-03-2023 om 16:03:

[..]

Wat fijn, heel veel succes alvast!

Iets knulligs maar ik werd er net wel blij van; ik heb vanmiddag wat bloembollen en viooltjes gehaald en mijn balkonnetje lenteklaar gemaakt! Het is toch heerlijk weer vandaag. (Daar word ik altijd blij van dus vandaag ook!)

Is al vele malen gezegd ook door mij maar ik wil toch nog even een keer kwijt dat ik dit zo'n fijn topic vind! Het is nog steeds een van mijn lievelingstopics.

Dankjewel 😊
Ik weet nog dat het ergernistopic werd geopend en die meteen een succes was. Ik erger mij natuurlijk ook weleens, maar toch vond ik het jammer. Je kunt je aandacht vaak beter geven aan blije dingen. Dus besloot ik deze te openen als tegenhanger en ook deze was meteen een succes. Al zal hij waarschijnlijk nooit zo goed lopen als het ergernistopic 😂

en waar ik vandaag blij van werd?
de heerlijke zon en dat ik meteen kon doorlopen bij het stembureau die gelukkig maar 400meter van mijn huis zit. Ik was daarna wel moe, maar gelukkig was dit nog te lopen 😊

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-03-2023 om 16:27

Lollypopje schreef op 15-03-2023 om 16:20:

[..]

Dankjewel 😊
Ik weet nog dat het ergernistopic werd geopend en die meteen een succes was. Ik erger mij natuurlijk ook weleens, maar toch vond ik het jammer. Je kunt je aandacht vaak beter geven aan blije dingen. Dus besloot ik deze te openen als tegenhanger en ook deze was meteen een succes. Al zal hij waarschijnlijk nooit zo goed lopen als het ergernistopic 😂

en waar ik vandaag blij van werd?
de heerlijke zon en dat ik meteen kon doorlopen bij het stembureau die gelukkig maar 400meter van mijn huis zit. Ik was daarna wel moe, maar gelukkig was dit nog te lopen 😊

Ajb!Tuurlijk, iedereen ergert zich wel eens en dat mag ook en soms is het ook lekker om even te spuien maar aan dit topic heb je i.m.o veel meer. Alleen al van alle berichtjes word je alleen al ontzettend vrolijk! 

Over stemmen gesproken, ik was vanmorgen al gegaan en ik word toch iedere x weer blij dat ik in een land woon waarin dat gewoon kan. (Want dat is niet in ieder land vanzelfsprekend...)

Hier werd ik blij van:

Hyacint.jpg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.