Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Een dooie rat. Heel blij mee, gelukkig laten de katten hun cadeautjes netjes buiten voor de deur liggen, tegenwoordig 

Tuinfluiter schreef op 14-03-2023 om 18:35:

[..]

Fijn dat je nu zekerheid hebt. Wij krijgen over ruim een maand ons nieuwe huis maar hebben voor bestaande bouw gekozen.

Ja, ik ben er echt blij mee dat de periode dichterbij komt. Ik ga ook naar een hele andere regio en stond al een aantal jaar op de wachtlijst, dus mijn geduld wordt nu eindelijk beloond  

Moet er veel gebeuren in jullie huis?

Broodjebrie schreef op 14-03-2023 om 18:58:

[..]

Ja, ik ben er echt blij mee dat de periode dichterbij komt. Ik ga ook naar een hele andere regio en stond al een aantal jaar op de wachtlijst, dus mijn geduld wordt nu eindelijk beloond

Moet er veel gebeuren in jullie huis?

Wij gaan ook naar een andere regio we zijn gestopt met werken en wilden naar een rustigere omgeving. We gaan ook iets kleiner wonen.

Er gaat een nieuwe keuken in en we voegen twee kamers samen verder wat schilder werk dus het valt mee. Er zit al vrij nieuw en mooi sanitair in en het is goed geïsoleerd en heeft al zonnepanelen. 

We hebben er zin in.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

14-03-2023 om 20:03

Blij om iets geks, ik heb eindelijk Erin Brokovich helemaal gekeken want die was gister op tv. (Had ooit een stuk gezien maar niet helemaal afgekeken)
Hele indrukwekkende film....

Broodjebrie schreef op 14-03-2023 om 18:58:

[..]

Wat fijn voor je!

ToetieToover schreef op 14-03-2023 om 18:56:

Een dooie rat. Heel blij mee, gelukkig laten de katten hun cadeautjes netjes buiten voor de deur liggen, tegenwoordig

En hoe heb je de katten bedankt? Extra brokjes?

Een dankbare bewoner op mijn werk. Altijd  veel werk om haar te douchen en in de kleren te krijgen ( vergroeiing, veel pijn en moet met tillift, kan niet staan of lopen) maar zo blij  en dankbaar als ze daarna is . Word ik ook weer blij van.  

Van mijn productieve en toch heel relaxte vrije dag, en van de nieuwe planten die ik nav de vraag van de dag van gister heb gekocht ter vervanging van twee ter ziele gegane exemplaren: een fikse monstera en een Chinees lanteren-plantje. Allebei meteen op hun plekkie gezet/gehangen, hoop dat ze het goed blijven doen.

ik hoorde een merel zingen zonet, lente! 
En toch ook blij dat extra werk waarvoor ik mij vrijwillig had opgegeven, voor mij niet doorgaat. Ik had een rustige week verwacht, maar voor mijn reguliere werkzaamheden kreeg ik ineens mailtjes in de trant van " o ja, wat ik je ook mog wilde vragen...", nu hoef ik me niet in tweeën te splitsen en kan ik even bijkomen van wat hectische dagen. 

lientje69 schreef op 14-03-2023 om 20:08:

[..]

Wat fijn voor je!

Ja, als ik de datum weet stuur ik een adreswijziging  

Tuinfluiter schreef op 14-03-2023 om 19:17:

[..]

Wij gaan ook naar een andere regio we zijn gestopt met werken en wilden naar een rustigere omgeving. We gaan ook iets kleiner wonen.

Er gaat een nieuwe keuken in en we voegen twee kamers samen verder wat schilder werk dus het valt mee. Er zit al vrij nieuw en mooi sanitair in en het is goed geïsoleerd en heeft al zonnepanelen.

We hebben er zin in.

Ah kijk, wat een fijn vooruitzicht. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

15-03-2023 om 11:56

Blij dat ik zojuist 2 sollicitaties de deur uit gestuurd heb. Denk niet dat het hem gaat worden en ik durfde ook niet maar de vacatures waren leuk en  niet geschoten is altijd mis!

Ook blij omdat ik zojuist het 3e kaartje in de bus kreeg n.a.v het overlijden van 1 van mijn lieve katjes. Wat doet zo'n 'klein' gebaar als een kaartje toch veel met een mens! Met mij in ieder geval.

Hoe gaat het nu met de andere kat fie z'n maatje kwijt is?

Edit: en zelfs als de sollicitatie niets oplevert, weer goed om even bij stil te staan wat je precies wil en dat voor jezelf op papier te zetten. Succes!

Ik ben blij van de wandeling nadat ik was wezen stemmen, heerlijk in de zon!

van de zon en van de verse kibbeling!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.