Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van mijn weekendje weg. Het was een perfecte combi tussen volledig mijn eigen gang gaan, relaxen in een sauna, leuke dingen horen op een festival en leuke gesprekken hebben met bekenden. En dan ook nog het weer, gister afkoelen van de sauna in een fikse sneeuwbui en vanochtend heerlijk in sneeuw en zon gewandeld, en ook nog heerlijk in de zon gezeten

Ik heb de wie is de mol-poule met de familie gewonnen!

Lollypopje

Lollypopje

12-03-2023 om 08:26 Topicstarter

Ik had echt een heerlijke droom. Althans, het laatste stuk. Ik lag heerlijk tegen een hele knappe man, in zijn penthouse, aan en te kroelen. Alleen jammer dat ik wakker werd toen het echt leuk begon te worden 😂

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-03-2023 om 08:27

ik heb gisteren een hele leuke avond gehad. Laat thuis en iets te veel biertjes op maar ik heb heerlijk geslapen en weer zin in deze dag. Concert nummer 2 vanmiddag! 

Ik hoorde net mijn zoon hardop lachen in z'n kamer, dat maakt mij ook vrolijk.

gisteren de laatste film van harry potter weer eens gekeken met onze oudste. Spannend en leuk 

Gisteravond een fantastisch leuk feestje gehad. Mijn nieuwe liefde zegt al een paar weken dat we minstens een maand moesten daten voor we verkering konden hebben. Gisteravond was het precies een maand geleden en ik heb dr verkering gevraagd. Ze zei ja  

Lollypopje

Lollypopje

12-03-2023 om 19:58 Topicstarter

Dat het 12 graden is in mijn slaapkamer. Koud, maar al zoveel beter dan 8 😂

@Stokstaart Gefeliciteerd met je officiele verkering 🥳🥳🥳💋💜

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-03-2023 om 20:04

daar werd ik dan weer blij van, stokstaart!

En van mooie muziek vanmiddag.

Gefeliciteerd Stokstaart!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

12-03-2023 om 22:29

stokstaart schreef op 12-03-2023 om 19:56:

Gisteravond een fantastisch leuk feestje gehad. Mijn nieuwe liefde zegt al een paar weken dat we minstens een maand moesten daten voor we verkering konden hebben. Gisteravond was het precies een maand geleden en ik heb dr verkering gevraagd. Ze zei ja

Ik word zo blij van jouw  berichtjes!

Lollypopje schreef op 12-03-2023 om 19:58:

Dat het 12 graden is in mijn slaapkamer. Koud, maar al zoveel beter dan 8 😂

@Stokstaart Gefeliciteerd met je officiele verkering 🥳🥳🥳💋💜

Rond die tijd was het hier buiten 10 graden, hoe kan jou slaapkamer zo koud zijn? Misschien toch proberen om de kou buiten te houden, want dit is niet te doen.

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 06:57 Topicstarter

Yumi schreef op 12-03-2023 om 23:10:

[..]

Rond die tijd was het hier buiten 10 graden, hoe kan jou slaapkamer zo koud zijn? Misschien toch proberen om de kou buiten te houden, want dit is niet te doen.

Op het noorden, enkel glas, slecht geisoleerd. Dus het duurt even voor mijn slaapkamer warmer wordt.

Lollypopje schreef op 13-03-2023 om 06:57:

[..]

Op het noorden, enkel glas, slecht geisoleerd. Dus het duurt even voor mijn slaapkamer warmer wordt.

Om het positief te houden 

Dat scheelt in de zomer een boel warmte. Ik heb juist mijn slaapkamer op het zuiden, gelukkig wel gelijkvloers beneden dat scheelt wel weer. 

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 08:16 Topicstarter

MidasWolf schreef op 13-03-2023 om 08:05:

[..]

Om het positief te houden

Dat scheelt in de zomer een boel warmte. Ik heb juist mijn slaapkamer op het zuiden, gelukkig wel gelijkvloers beneden dat scheelt wel weer.

Klopt. Al komt door de slechte isolatie ook daar de warmte wel binnen, maar wel als allerlaatste. Dus als het warm wordt bivakkeer ik hele dagen op mijn slaapkamer. Al werd het ook daar met de hittegolf 30+, maar wel minder benauwd dan de woonkamer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.