Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

dank!!!! Ik ben nog steeds heeeel blij.
Ben ook heel onzeker, mijn hoofd slaat op hol "OMG don't fuck it up". Maar goed, geeft ook aan hoe leuk ik haar vind.

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 08:47 Topicstarter

stokstaart schreef op 13-03-2023 om 08:45:

Ben ook heel onzeker, mijn hoofd slaat op hol "OMG don't fuck it up". Maar goed, geeft ook aan hoe leuk ik haar vind.

Ik word echt zo blij van jou 😊💜😍

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

13-03-2023 om 08:48

stokstaart schreef op 13-03-2023 om 08:45:

Dat gevoel ken ik.. Heb ik ook nog wel eens na dik 1 jaar 

Ahh  Gefeliciteerd Stokstaart! Wat leuk voor je 😊

Wat een blij nieuws!

Ik word blij dat een goede vriendin zo langskomt. En dat mijn zoon net een tasje van Picnic aanpakte en mee naar de keuken nam, helemaal trots.

Lollypopje schreef op 13-03-2023 om 06:57:

[..]

Op het noorden, enkel glas, slecht geisoleerd. Dus het duurt even voor mijn slaapkamer warmer wordt.

O jee, en wil de verhuurder hier niets aan doen? Dikke isolerende gordijnen helpt ook mee, maar ik zou beginnen met de verhuurder. 

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 09:42 Topicstarter

Yumi schreef op 13-03-2023 om 09:38:

[..]

O jee, en wil de verhuurder hier niets aan doen? Dikke isolerende gordijnen helpt ook mee, maar ik zou beginnen met de verhuurder.

Kan de verhuurder vrij weinig aan doen. Althans dat zou zo ontzettend veel geld kosten en dat heeft de verhuurder niet.
Ik huur een particuliere etage. Maargoed ik ben allang blij dat het weer wat minder koud wordt, vooral ook heel fijn in de badkamer 😂

achja het is goedkoop en ik hoop dat ik van de zomer eindelijk in aanmerking kom voor een sociale huurwoning en kan verhuizen 😊
Ik overleed dit al een jaar of 11 dus ik red het nog wel even. Al mopper ik er zo af en toe over 😂

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-03-2023 om 10:02

Lollypopje schreef op 13-03-2023 om 09:42:

[..]

Kan de verhuurder vrij weinig aan doen. Althans dat zou zo ontzettend veel geld kosten en dat heeft de verhuurder niet.
Ik huur een particuliere etage. Maargoed ik ben allang blij dat het weer wat minder koud wordt, vooral ook heel fijn in de badkamer 😂

achja het is goedkoop en ik hoop dat ik van de zomer eindelijk in aanmerking kom voor een sociale huurwoning en kan verhuizen 😊
Ik overleed dit al een jaar of 11 dus ik red het nog wel even. Al mopper ik er zo af en toe over 😂

Die typo maakt het wel iets dramatischer 

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 10:05 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 13-03-2023 om 10:02:

[..]

Die typo maakt het wel iets dramatischer

Stiekem ben ik een vampier

Dat ik zojuist een telefoonabonnement heb afgesloten, dat een stuk goedkoper is dan mijn huidige abonnement 💃🏻

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 15:21 Topicstarter

zoooo lekker 🤤🤤🤤

Cinnamon-Kaneel-600x600.png

(Foto helaas niet op ware grote)

Ganache van Tanzania chocolade, marsepein, kaneel, amandel 

en ik ben echt dol op kaneel en marsepein

Ik heb ergens kaartjes voor gewonnen!

Lollypopje schreef op 13-03-2023 om 15:21:

zoooo lekker 🤤🤤🤤

Cinnamon-Kaneel-600x600.png

(Foto helaas niet op ware grote)

Ganache van Tanzania chocolade, marsepein, kaneel, amandel

en ik ben echt dol op kaneel en marsepein

Lollypop ik heb jou nou zo vaak over bonbons zien schrijven dat ik denk dat dit een roeping is

Je schrijft elke dag een beoordeling dus binnenkort kan je de eerste bundel uitbrengen. Daarna stromen de aanvragen voor een keuring binnen en binnen no time, deel je de eerste *** uit   

Lollypopje

Lollypopje

13-03-2023 om 18:46 Topicstarter

Yumi schreef op 13-03-2023 om 18:44:

[..]

Lollypop ik heb jou nou zo vaak over bonbons zien schrijven dat ik denk dat dit een roeping is

Je schrijft elke dag een beoordeling dus binnenkort kan je de eerste bundel uitbrengen. Daarna stromen de aanvragen voor een keuring binnen en binnen no time, deel je de eerste *** uit

Bonbonkeurder dat lijkt me een zeer geschikte baan voor mij. Kan ik ook prima vanaf de bank doen
Ik zal het doorgeven aan het reïntegratiebedrijf

Lollypopje schreef op 13-03-2023 om 18:46:

[..]

Bonbonkeurder dat lijkt me een zeer geschikte baan voor mij. Kan ik ook prima vanaf de bank doen
Ik zal het doorgeven aan het reïntegratiebedrijf

Dat dacht ik ook, zou er ook maar 1 per dag blijven doen, moet wel exclusief blijven 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.