Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2023 om 16:33 Topicstarter

Vandaag heel weinig energie, maar daarom ben ik heel blij dat het mentaal een stuk beter gaat dan een week geleden. Daardoor kan ik me er een stuk beter overgeven aan de situatie en op de bank liggend genieten van de zon en mijn bonbon (melk, praline, crunchy caramel stukjes)

Foto's van zoon en schoondochter die het koopcontract van hun huis tekenen. Morgen gaan we helpen met schoonmaken en klussen.

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2023 om 09:43 Topicstarter

Ik had in januari zorgtoeslag aangevraagd met terugwerkende kracht vanaf 2022. Dus vond ik vanochtend bijna 500 euro op mijn rekening. Daar werd ik toch wel even blij van 😊

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-03-2023 om 09:50

Ik zit nog na te genieten van gisteravond.  Met dochter was ik naar Les Miserables in Amsterdam. Wat een geweldige musical is dat! 

En wat is Amsterdam gezellig, ik was er nog nooit echt geweest. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-03-2023 om 09:51

Lollypopje schreef op 03-03-2023 om 09:43:

Ik had in januari zorgtoeslag aangevraagd met terugwerkende kracht vanaf 2022. Dus vond ik vanochtend bijna 500 euro op mijn rekening. Daar werd ik toch wel even blij van 😊

Dat soort dingen zijn leuke verrassingen 

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2023 om 10:14 Topicstarter

Mug schreef op 03-03-2023 om 09:51:

[..]

Dat soort dingen zijn leuke verrassingen

Absoluut 😊

En net ook gebeld om een afspraak te maken om mijn wia door te spreken, want ik kom officieel in aanmerking 🎉
alleen vergeten te vragen of dat dan voor 80/100% is, maar dat kan haast niet anders. Want ik kan vrijwel niks en anders zou ik eerst nog een afspraak hebben met de arbeidsdeskundige.

Mug schreef op 03-03-2023 om 09:50:

Ik zit nog na te genieten van gisteravond. Met dochter was ik naar Les Miserables in Amsterdam. Wat een geweldige musical is dat!

En wat is Amsterdam gezellig, ik was er nog nooit echt geweest.

Waren jullie in Carré?

Grappig hoe je op zo’n manier toch nog steden in ‘eigen land’ ontdekt!

• dat de was (beddengoed)buitenin de zon hangt te drogen.
  • Dat ik mijn fiets net ingeleverd heb bij fietsenzaak.  Deze fiets gaat naar Oekraïne 
  • Van de wandeling daarna terug naar huis, via het bos.  Speenkruid bloeit 
  • Dat het weekend is en dat ik vrij ben. Wat blijf ik het heerlijk vinden dat ik niet meer minstens de helft van de weekenden werk
Lollypopje schreef op 03-03-2023 om 10:14:

[..]

Absoluut 😊

En net ook gebeld om een afspraak te maken om mijn wia door te spreken, want ik kom officieel in aanmerking 🎉
alleen vergeten te vragen of dat dan voor 80/100% is, maar dat kan haast niet anders. Want ik kan vrijwel niks en anders zou ik eerst nog een afspraak hebben met de arbeidsdeskundige.

Oh wat fijn! En ook fijn van dat bedrag op je rekening.

Dorestad schreef op 03-03-2023 om 12:02:
  • dat de was (beddengoed)buitenin de zon hangt te drogen.
  • Dat ik mijn fiets net ingeleverd heb bij fietsenzaak. Deze fiets gaat naar Oekraïne
  • Van de wandeling daarna terug naar huis, via het bos. Speenkruid bloeit
  • Dat het weekend is en dat ik vrij ben. Wat blijf ik het heerlijk vinden dat ik niet meer minstens de helft van de weekenden werk

Wat lief van je! Zou me wel erg onthand voelen zonder fiets, of heb je er meerdere? 

Cookielover schreef op 03-03-2023 om 14:03:

[..]

Wat lief van je! Zou me wel erg onthand voelen zonder fiets, of heb je er meerdere?

Ik had er twee. Dus dit kon prima.  En tegenwoordig loop ik veel meer dan ik fiets.

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2023 om 15:48 Topicstarter

en mijn bonbon, die was echt zo lekker 😍
Melk chocola met een laagje marsepein en praline en daarop een pinda gecoat in metallic rood/oranje chocola 😍

Met dochters naar de dierentuin geweest, nu aan het shoppen en ze slagen ook nog!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

03-03-2023 om 18:17

Ik ben erg blij met mijn lieve familie die voor me klaar stond gister toen ik na een heftige week waarin mijn kat, die ik al 14 jaar had, ineens heel erg ziek werd en gister middag ingeslapen moest worden. Ik heb mijn hele leven dieren gehad, ik heb dit vaker meegemaakt maar het blijft vreselijk pijnlijk, bijna offtopic dit want daar word ik natuurlijk niet blij van maar wel voor familie die ondanks dat ze druk zijn ad hoc naar mij toe kwamen. Mijn moeder zegt 'dat doe je voor je familie'... Dat klopt, ik zou hetzelfde doen, maar het raakt mij enorm dat ze voor me klaar stonden... 

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2023 om 18:19 Topicstarter

Wat naar MariaC. Heelveel sterkte.
En inderdaad heel erg fijn dat je familie zo voor je klaar staat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.