Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik word blij van het zonnetje. Ik heb net een omeletje gebakken met blijkbaar wat dampen die onze oude afzuigkap niet kon wegwerken, dus nu lekker de tuindeur open om even te luchten. Het is wel fris, maar ook heel fijn!

Ik ben blij dat ik net een dagje vrij heb gevraagd en kaartjes met mooi korting gekocht heb voor het Spoorwegmuseum. We gaan pas over 3 weken, maar ik word er nu al vrolijk van.

Afgelopen weekend mooie herinneringen gemaakt met ons gezin in de Efteling. Van onze peuter die keihard 'DOOR-LO-PEN' riep als de mensen voor ons wat konden opschuiven, tot dat blije snoetje in de carnaval festival, onze oudste die eindelijk in de Python durfde (en nog een keer een nog een keer) en het supergaaf vond en heerlijk herinneringen ophalen in het sprookjesbos. En dat alles in een lekker rustig tempo, met een prettig zonnetje erbij. 

MariaC schreef op 28-02-2023 om 10:48:

[..]

Brie watvoor handcreme is dat? (ik heb hele droge handen...)

Van de Etos. Ik heb nu van nivea (paar jaar gehad) maar deze van Etos trekt veel sneller in, zo fijn! 

Lollypopje

Lollypopje

28-02-2023 om 15:56 Topicstarter

van mijn coach die elke keer als ze er is vraagt wat we gaan doen en wat mijn planning is. Daardoor vandaag een stapel papieren uitgezocht wat echt al een jaar moet, maar wat me gewoon niet lukt om op te pakken. Vervolgens doe ik bijna alles zelf, maar zonder haar was het me niet gelukt.
Voor de komende twee weken is mijn streven twee truien te repaperen, met als enig geldend excuus om het niet te doen als ik te veel klachten van mijn LC heb. Fijne stok achter de deur .😊

En dat na een druilerige ochtend sinds de middag de zon weer lekker schijnt. En goede koffie met een bonbon (iets met caramel).

Saga schreef op 28-02-2023 om 14:31:

Afgelopen weekend mooie herinneringen gemaakt met ons gezin in de Efteling. Van onze peuter die keihard 'DOOR-LO-PEN' riep als de mensen voor ons wat konden opschuiven, tot dat blije snoetje in de carnaval festival, onze oudste die eindelijk in de Python durfde (en nog een keer een nog een keer) en het supergaaf vond en heerlijk herinneringen ophalen in het sprookjesbos. En dat alles in een lekker rustig tempo, met een prettig zonnetje erbij.

Oh heerlijk Saga Mooie herinneringen gemaakt idd! Waren jullie daar het hele weekend? 

Mijn kinderen hebben het skeeleren (weer) ontdekt Die dingen lagen een beetje te verstoffen, bijna ongebruikt.. Maar ze zijn nu al meerdere dagen achter elkaar met vriendjes/vriendinnetjes aan het skeeleren buiten, daar word ik wel blij van 😊

Tara82 schreef op 28-02-2023 om 13:52:

[..]

Wat ontzettend lief . Het is dat we echt geen wens voor een tweede hebben, maar van dit soort berichten gaat het toch even een beetje klapperen . Ik zie het zo voor mij dat onze dochter dat ook zou doen.

Haha ja snap ik. Ik smelt ook echt hiervan. Ik had wel verwacht dat ze het goed zou snappen, maar dat ze er zó mee bezig zou zijn had ik niet gedacht. De vragen die er nu uitkomen, zo grappig 

Gisteren een fijne dag.  Ik had voor mijn werk een afspraak in de middag,  op 5 km vanaf het Dwingelderveld. Ben in de ochtend ruim 13 km gaan wandelen over en naast het Dwingelderveld en heb voor het eerst zelf het fenomeen ijshaar gezien.
Daarna een prettig gesprek.  Daarna nog , ook in die omgeving, een voetmassage gehad.  En bij thuiskomst werd het eten me voorgezet. 

Vandaag vanuit huis ruim 18 km gelopen.  Lieveren en omgeving.  Haalde  op zo'n olifantspaadje iemand in, terwijl ik ruim 10 km geen mens tegen was gekomen.  Samen paar km door gewandeld.
Leuk gesprek gehad. 
En, voor het eerst in mijn leven,  in de korste maand van het jaar, meer dan 200 km gewandeld.  (218)
4 jaar geleden begonnen met paar honderd meter.  Het blijft iets waar ik blij mee ben en dankbaar voor ben.

Vandaag in de heldere avondhemel een mooie samenstand van de planeten Jupiter en Venus, en de samenstand Mars- maan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-02-2023 om 22:19

Auwereel schreef op 28-02-2023 om 21:54:

Vandaag in de heldere avondhemel een mooie samenstand van de planeten Jupiter en Venus, en de samenstand Mars- maan.

ook nog noorderlicht gezien? 

MariaC schreef op 28-02-2023 om 09:54:

Blij omdat ik na herkansing van thuiswerkstudie wel een voldoende heb!! (Was nogal pittig...)
Geniet van je nieuwe caafjes Auwereel!

Ik geniet volop! Ik heb een grote ren aan het hok waar ik zelf in kan zitten en dan scharrelen ze om me heen, terwijl ze tevreden geluidjes maken. En altijd even bij me checken of ik wat lekkers bij me heb, hoewel de kleinste dat nog wat eng vindt. Geweldig zo als ik hun vertrouwen win, elke dag een stukje vertrouwder.

Friezinnetje schreef op 28-02-2023 om 22:19:

[..]

ook nog noorderlicht gezien?

Nee, hoewel de kust hier niet ver is, is een donker plekje hier niet te vinden, dicht bij het Westland.

- Van mijn nieuwe uitdaging die ik aanga. Ik ga in vanaf maandag de 75 hard challenge doen. Met mijn eigen regels, want het moet wel vol te houden zijn. 
- Dat ik deze Coronabesmetting bijna geheel klachtenvrij ben doorgekomen. Alleen 2 dagen beetje keelpijn/hoofdpijn en thats it. 
- Dit zonnetje maakt me intens blij..

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

01-03-2023 om 15:43

Ik word, uiteraard zoals altijd, blij opnieuw van de zon en ik was vanmorgen naar de kapper; mn haar zit ook weer top 
Auwereel ik word ook blij van jouw bericht, leuk he, huisdieren..! (Alhoewel je er als het ff niet lekker gaat zoals nu met 1 van mijn katten je er ook stress van hebt maar goed dat hoort erbij...)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.