Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Pepperoni
26-02-2023 om 23:48
Ik was blij om mijn zoon vandaag weer 's te zien. Hij was een week op vakantie geweest met zijn vriendin. Ze hebben 't erg leuk gehad en kwamen deze avond lekker hier slapen. Gezellig!
Lollypopje
27-02-2023 om 13:34
Super fijn gesprek gehad met mijn manager. Onder andere over de plannen voor mijn afscheid. Wie er uitgenodigd moeten worden, wat ik voor cadeau wil (geen idee, verras me maar) en de datum is geprikt 😊
En toen ik vertelde dat ik hoopte er in de toekomst weer te kunnen solliciteren als ik voldoende ben hersteld, beloofde hij dat ze dan altijd een plek voor me zullen maken 😢😊
Ik was ook erg blij dat mijn pakketje niet tijdens dit gesprek werd bezorgd, want uiteraard viel het precies in het bezorgslot 🤦
Broodjebrie
27-02-2023 om 19:48
Van de handcreme die ik heb gekregen met kerst. Wat een fijne creme, hij trekt veel sneller in dan degene die ik nu heb. (en ja, ik gebruik hem nu pas voor het eerst omdat ik eerst mijn andere creme op wilde maken
)
Auwereel
27-02-2023 om 19:58
ik heb twee jonge cavia's erbij die door het hok racen, vrolijk babbelen en, als ze het idee krijgen dat er iemand eten voor ze kan pakken, òntzettend hard whiepen dat hun oortjes ervan fladderen!
vrouw92
27-02-2023 om 20:03
Van alle opruim en organize tiktoks. Had helemaal niets met Tiktok, maar sinds kort zit ik er helemaal in. Gelijk zin om van alles op te ruimen en bakjes te kopen.
SerpentineHawk22
28-02-2023 om 09:54
Blij omdat ik na herkansing van thuiswerkstudie wel een voldoende heb!! (Was nogal pittig...)
Geniet van je nieuwe caafjes Auwereel!
Elmie
28-02-2023 om 09:58
Lekker die inspiratie Vrouw!
Goed bezig Maria 💪
Ik ben een brood aan het bakken. Altijd leuk 
SerpentineHawk22
28-02-2023 om 10:48
Elmie schreef op 28-02-2023 om 09:58:
Lekker die inspiratie Vrouw!
Goed bezig Maria 💪
Ik ben een brood aan het bakken. Altijd leuk
Dank je.
Leuk!!! Vriend is Grieks en doet het ook wel eens. (dat schijnt Grieks te zijn, zelf brood bakken. Doet iedereen daar. Grappig verhaal wel is dat hij vroeger als zijn oma dit aan het doen was zij hem de keuken uitstuurde maar omdat hij stiekem toch bleef kijken kan hij het nu ook heel goed) Ruikt lekker en daar wordt je vrolijk van!
Brie watvoor handcreme is dat? (ik heb hele droge handen...)
Regendrup.
28-02-2023 om 10:51
Dochter die sinds een paar dagen weet dat ik zwanger ben en elke ochtend even komt knuffelen en mijn buik aait en zoent en er tegen kletst alsof ze de baby kan zien. Zo ontzettend schattig 
Elmie
28-02-2023 om 11:36
Regendrup. schreef op 28-02-2023 om 10:51:
Dochter die sinds een paar dagen weet dat ik zwanger ben en elke ochtend even komt knuffelen en mijn buik aait en zoent en er tegen kletst alsof ze de baby kan zien. Zo ontzettend schattig
Moosey
28-02-2023 om 12:53
Het is al van een paar dagen geleden, maar ik werd er wel heel blij van: mijn bejaarde vriendin appte dat ze een beetje in de put zat en of ze even langs mocht komen. Tuurlijk, kom lekker lunchen. Zat ze bij ons aan tafel, zei ze: Ja, ik had ook wel die-en-die kunnen vragen, maar bij jullie kan ik tenminste even lekker mopperen zonder dat ik meteen op een bridgeclub moet of een hond moet nemen 
Vond ik en heel grappig en heel fijn om te horen.
afrodite05
28-02-2023 om 13:44
Moosey schreef op 28-02-2023 om 12:53:
Het is al van een paar dagen geleden, maar ik werd er wel heel blij van: mijn bejaarde vriendin appte dat ze een beetje in de put zat en of ze even langs mocht komen. Tuurlijk, kom lekker lunchen. Zat ze bij ons aan tafel, zei ze: Ja, ik had ook wel die-en-die kunnen vragen, maar bij jullie kan ik tenminste even lekker mopperen zonder dat ik meteen op een bridgeclub moet of een hond moet nemen
Vond ik en heel grappig en heel fijn om te horen.
Dat kan zo belangrijk zijn, gewoon luisteren en bevestigen dat iets gewoon klote is, ipv meteen allerlei oplossingen opperen waar je niet op zit te wachten. Fijn dat jullie zulke mensen zijn bij wie ze terecht kon 
afrodite05
28-02-2023 om 13:45
Tara82
28-02-2023 om 13:52
Wat ontzettend lief
. Het is dat we echt geen wens voor een tweede hebben, maar van dit soort berichten gaat het toch even een beetje klapperen
. Ik zie het zo voor mij dat onze dochter dat ook zou doen.
) Ruikt lekker en daar wordt je vrolijk van!