Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje schreef op 14-02-2023 om 16:51:

[..]

Paaseitjes_-Afbeelding-4_600x600.png

En ik gun mijzelf dan altijd de grootste verpakking 😂 en die weiger ik te delen

Hahaha dat is je goed recht!

Ik heb de winterbloemen (rozen met witte rijp erop) op de boekenplank vervangen door grote witte margrieten. Dat is weer een nieuw seizoen. Ik had geen prille lentekunstbloemen in huis. Ik vond deze kunstviooltjes wel mooi maar ik kon maar niet beslissen. Ik denk dat ik t.z.t. toch maar voor de echte ga hoewel ze voor mijn gevoel wel echt lijken.

Kunstblumen_Seidenblumen_Stiefmuetterchen_Lila_Weiss_08250.jpg

Friezinnetje schreef op 14-02-2023 om 16:36:

ik word ook blij van het zonnetje, die hier vandaag wel schijnt! Jammer dat je dan aan het werk moet

Ja het was hier even 20 graden in de zon.

In tegenstelling tot gisteren was het hier vandaag zonnig. Vanmiddag gaan wandelen.  Al snel ging jas uit en uiteindelijk de legging onder de rok ook. Eerste blote benen loopje dit jaar. Kwam me een fietser tegemoet,  in de Onlanden,  ook een blootpoter.  Was mijn zoon,  die het ook warm had.  Alleen had hij geen  rok aan maar korte broek.  

het weer vandaag, het leek wel lente! Lekker muziekje er bij aangezet, werd er helemaal vrolijk van.

Ik had hier trouwens een hele boel valentijnsberichten verwacht 😮

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-02-2023 om 21:28

Brabeau schreef op 14-02-2023 om 21:27:

het weer vandaag, het leek wel lente! Lekker muziekje er bij aangezet, werd er helemaal vrolijk van.

Ik had hier trouwens een hele boel valentijnsberichten verwacht 😮

had een doos bij de brievenbus gezet en de vazen klaar gezet, maar niks noppes nada 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-02-2023 om 21:34

ik had een hele fijne yogales, ben er helemaal chill van.

Friezinnetje schreef op 14-02-2023 om 21:28:

[..]

had een doos bij de brievenbus gezet en de vazen klaar gezet, maar niks noppes nada

Ik heb bloemen gekregen van mijn man! 

We hebben 4 jaar geleden een kind gekregen op Valentijnsdag en volgens mijn man kan daar geen bos bloemen meer tegen op . Daarvoor deden we eigenlijk ook niet aan Valentijnsdag. 

De jarige heeft haar nieuwe babypop mee naar bed genomen  . Zo schattig. Daar werd ik heel blij van.

Lollypopje

Lollypopje

15-02-2023 om 07:56 Topicstarter

Shit, helemaal vergeten mijzelf een anonieme kaart met chocola te sturen

Ik krijg 250 euri terug van mijn energieleverancier. 249 en nog iets.

Dat ik toch naar de POH ben geweest en verschil merk. Ik vond haar eerst niet zo sterk, maar voel me een stuk rustiger. 
Eye opener, dat ik al het gedoe misschien teveel voor mezelf hou en het goed is om toch er meer over te praten. Mensen bieden het wel aan, maar ik voel dan toch drempel om erop in te gaan en mijn hart daar uit te storten. 
Blij met deze ontdekking, ga er toch maar wat mee doen.

Dat mijn man tickets heeft gescoord voor de laatste show van Youp van ‘t Hek 😁 Duurt nog even, april 2024. Maar ben blij dat ik die laatste show ga zien!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.