Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-02-2023 om 02:39

Regendrup. schreef op 13-02-2023 om 21:43:

[..]

Oh welke? Ik heb een giga leesdip.

Onderstromen van Nora Roberts!

Van oudste zoon 
Hij is jarig en was zo ontzettend blij met zijn cadeautjes 

Mama-Inge schreef op 14-02-2023 om 09:03:

Van oudste zoon
Hij is jarig en was zo ontzettend blij met zijn cadeautjes

Gefeliciteerd! Heerlijk om je kind te zien genieten.

Ik hoop dat onze jarige ook heel blij zal zijn met haar cadeautjes. Ze krijgt ze als ze thuis komt van haar eerste schooldag. 

Gefeliciteerd Mama-Inge en Tara 🥳
Zo lief, zulke blije koppies 😊

Ik heb vanmorgen gewerkt, nu even snel eten en dan kan ik met de hond wandelen Het is zo lekker warm en zonnig, word er echt heel blij van! 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

14-02-2023 om 13:15

Ik ook! 
Krijg net een mailtje van mijn energieleverancier over de tarieven vanaf april, gaat flink omlaag 

Ik ben blij door het heerlijke zonnetje. Net left over pizza van gisteren gegeten in de zon.
Verder van mijn lieve kind, geeft sinds kort kusjes (aan zijn pop, de poes, zijn duplo, ons en de onderzetten van de theepot )

En van mijn bedrijfsarts, die erdoorheen prikt dat ik eigenlijk minder moet werken om te herstellen.

kortom, dit is een goede dag.

fijne dag allemaal en gefeliciteerd met de kindjes

mijn jongste heeft het puzzelen helemaal ontdekt. Zo leuk! Hij kan zich zo fijn vermaken op die manier. 

Gefeliciteerd aan de mama's van de jarigen!

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2023 om 14:34 Topicstarter

het heerlijke weer. Toen mijn bezoek hier was, zelfs de balkondeuren open gaat 😊
Bezoek heeft ook meteen 4 van de 6 laadjes van mijn ladekast in elkaar gezet en die heb ik al kunnen inruimen. Zo ontzettend fijn 😊 nu nog iemand vinden voor de laatste twee

En de bonbon van vandaag is puur met een laag room en een laag caramel en laat ik nu dol caramel zijn 😁🤤

Blije Pop dus weer😊 al is mijn hoofd nu moe omdat ik iets te druk heb gedaan 

"Dat had ik echt nodig" zei Kleuter toen ze haar nieuwe babypop uitpakte  .

Dochter was héél blij met haar adviesgesprek op school, welk niveau ze aankomend schooljaar gaat doen 😊 
Ze belde meteen haar vriendinnetje op (die hetzelfde advies had gekregen) en samen hoorde ik ze heel blij gillen haha 😆 Zal leuk zijn als ze ook bij elkaar in de klas komen 😉

Lollypopje schreef op 14-02-2023 om 14:34:

het heerlijke weer. Toen mijn bezoek hier was, zelfs de balkondeuren open gaat 😊
Bezoek heeft ook meteen 4 van de 6 laadjes van mijn ladekast in elkaar gezet en die heb ik al kunnen inruimen. Zo ontzettend fijn 😊 nu nog iemand vinden voor de laatste twee

En de bonbon van vandaag is puur met een laag room en een laag caramel en laat ik nu dol caramel zijn 😁🤤

Blije Pop dus weer😊 al is mijn hoofd nu moe omdat ik iets te druk heb gedaan

Wordt zo blij van jou en je bonbons haha. Heb je tips waar je écht lekkere bonbons uithaalt?

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2023 om 16:33 Topicstarter

Regendrup. schreef op 14-02-2023 om 16:30:

[..]

Wordt zo blij van jou en je bonbons haha. Heb je tips waar je écht lekkere bonbons uithaalt?

Mensen weten waar ze me altijd blij mee kunnen maken 😂

Ik had een tijdje terug hele lekkere uit Alkmaar gehad, maar geen idee of dat bij jou in de buurt is.

Qua ketens wordt ik erg blij van de pralines van Hop&Stork en Simon Levelt heeft geweldige paaseitjes. Paaseitjes hebben vaak een gladde buitenkant, maar deze hebben daar bijvoorbeeld crunshy stukjes op 😍

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-02-2023 om 16:36

ik word ook blij van het zonnetje, die hier vandaag wel schijnt! Jammer dat je dan aan het werk moet  

Lollypopje schreef op 14-02-2023 om 16:33:

[..]

Mensen weten waar ze me altijd blij mee kunnen maken 😂

Ik had een tijdje terug hele lekkere uit Alkmaar gehad, maar geen idee of dat bij jou in de buurt is.

Qua ketens wordt ik erg blij van de pralines van Hop&Stork en Simon Levelt heeft geweldige paaseitjes. Paaseitjes hebben vaak een gladde buitenkant, maar deze hebben daar bijvoorbeeld crunshy stukjes op 😍

Alkmaar is helaas uit de richting, maar die paaseitjes.... die klinken wel heul goed!

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2023 om 16:51 Topicstarter

Regendrup. schreef op 14-02-2023 om 16:48:

[..]

Alkmaar is helaas uit de richting, maar die paaseitjes.... die klinken wel heul goed!

Paaseitjes_-Afbeelding-4_600x600.png

En ik gun mijzelf dan altijd de grootste verpakking 😂 en die weiger ik te delen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.