Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2023 om 09:32 Topicstarter

@MariaC Ik word echt zo blij van jouw posts over je relatie en je vriend. Ik weet nog dat jullie wat kregen. Dat dat gewoon alweer een jaar geleden is.

MariaC schreef op 13-02-2023 om 09:27:

[..]

Ik niet maar ik dans toch mee want dat vind ik leuk

Ik dans ook mee, vind het wel leuk dat ze weer beginnen! Alleen las ik in de gauwigheid (verkeerd) dat ze binnenkort weer op tv zouden zijn, maar dat is dus niet zo, nog even wachten... Nouja, tot die tijd maar dansen dan!   

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

13-02-2023 om 10:29

Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 09:32:

@MariaC Ik word echt zo blij van jouw posts over je relatie en je vriend. Ik weet nog dat jullie wat kregen. Dat dat gewoon alweer een jaar geleden is.

He wat een lieve reactie...  !  En leuk dat je er blij van wordt! Ik ook   Ja gek he, het gaat zo snel... Ik ben lang alleen geweest (met gedate/geklooi tussendoor), en ik vind het niet altijd makkelijk maar dat is alleen zijn ook niet altijd, en dat hoort er ook gewoon bij. Bovendien leer ik daarvan, en daar word ik dan weer blij van. (En praktisch gezien heb ik er ook wat aan want vriend is heel handig, heeft het weekend mn wc nog gemaakt  )

Brie: uiteraard  

Nog iets sufs waar ik blij van word: ik vind sinds een tijdje CSI heel erg leuk, vooral Miamy en NY.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2023 om 10:36 Topicstarter

MariaC schreef op 13-02-2023 om 10:29:

[..]

He wat een lieve reactie... ! En leuk dat je er blij van wordt! Ik ook Ja gek he, het gaat zo snel... Ik ben lang alleen geweest (met gedate/geklooi tussendoor), en ik vind het niet altijd makkelijk maar dat is alleen zijn ook niet altijd, en dat hoort er ook gewoon bij. Bovendien leer ik daarvan, en daar word ik dan weer blij van. (En praktisch gezien heb ik er ook wat aan want vriend is heel handig, heeft het weekend mn wc nog gemaakt )

Brie: uiteraard

Nog iets sufs waar ik blij van word: ik vind sinds een tijdje CSI heel erg leuk, vooral Miamy en NY.

Heeft hij toevallig nog een vrijgezelle broer?

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

13-02-2023 om 11:35

Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 10:36:

[..]

Heeft hij toevallig nog een vrijgezelle broer?

Nee sorry...  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-02-2023 om 12:10

Ik heb bedacht dat ik eens wat vaker bewust blij over dingen moet zijn, dus ik kom hier gewoon maar binnenvallen en meekletsen 🤗

Mijn 1e 'blij' van vandaag: ik heb zo lekker geslapen (dat is vaak wel anders) en toen werd ik pas om 11.00 wakker en scheen de zon. Een heerlijk begin van de dag! Zometeen lekker in de tuin rommelen,  het onkruid van vorig jaar staat er nog dus dat mag weleens worden verwijderd 😆

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

13-02-2023 om 12:40

Mug schreef op 13-02-2023 om 12:10:

Ik heb bedacht dat ik eens wat vaker bewust blij over dingen moet zijn, dus ik kom hier gewoon maar binnenvallen en meekletsen 🤗

Mijn 1e 'blij' van vandaag: ik heb zo lekker geslapen (dat is vaak wel anders) en toen werd ik pas om 11.00 wakker en scheen de zon. Een heerlijk begin van de dag! Zometeen lekker in de tuin rommelen, het onkruid van vorig jaar staat er nog dus dat mag weleens worden verwijderd 😆

Nou nou het is wel mijn geluksdag, het is heerlijk weer en ik hoorde net in de supermarkt een leuk liedje en daar werd ik vrolijk van. (Die nu wel de rest van de dag in mijn hoofd zit maar goed dat ben ik gewend want ik heb altijd liedjes in mijn hoofd)

Ik heb een nieuw glitterjurkje gekocht voor Carnaval. Ik had me eigenlijk voor genomen om niks nieuws te kopen want ik heb kleding zat maar ik vond hem zo leuk. Ik ben er echt blij mee.

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2023 om 14:26 Topicstarter

en ook vandaag word ik weer blij van een bonbon 😍

20230213-142131.jpg

Hij ziet er al prachtig uit 😊😍
de smaak is, denk ik, advocaat creme. Errug lekkur 🤤

@Regendrup zo goed? 😉

En ik word vandaag ook erg blij van de zon 🌞😊 Heb een slechte nacht gehad, dus vandaag een bankdag en dan is het wel erg fijn zoals die al de hele middag lekker mijn woonkamer in schijnt 😊

Oeh die ziet er mooi uit Lollypop! Klinkt als een toch wel fijne dag dan zo  

Ik word ook blij van de zon. Ik liep net met (winter)jas buiten maar eigenlijk had het wel zonder gekund.. Lente

Lollypopje

Lollypopje

13-02-2023 om 15:21 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 13-02-2023 om 15:07:

Oeh die ziet er mooi uit Lollypop! Klinkt als een toch wel fijne dag dan zo

Ik word ook blij van de zon. Ik liep net met (winter)jas buiten maar eigenlijk had het wel zonder gekund.. Lente

Daar kan ik dus ook oprecht heel blij van worden. Mooi gemaakte chocolade en patisserie. Dat maakt het helemaal een feestje om ze op te eten.

Het ziet er zo door het raam ook echt heel lekker uit. Niet eens de kachel aan, daar zal dan vooral mijn verhuurder heel blij mee zijn 😂

blij voor degenen die zon hebben.  Het is hier de hele dag grijs

Hier de hele dag al zon Love it!

Hier begon sinds 11.30 door te breken. Nu al zo'n 2 uur stralende zon.

Hier is ook net de zon doorgebroken. Heerlijk!

Die bonbon ziet er heerlijk uit Lolly 😋
Ik heb vorige week chocolade gekocht bij de chocolaterie. Daar kan je zo blij van worden 😃

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.