Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik zit zalig in het zonnetje te werken en word heel lekker warm. Ik hoop niet dat ik in slaap val, zo zalig warm, staat een beetje slordig op mijn werk. Dus nu toch maar die kop koffie pakken.

Mama-Inge schreef op 12-02-2023 om 10:13:

Vanmorgen een uur gewandeld in het natuurgebied met de hond en een ree gezien.

Een dag later, kan ik hetzelfde bericht schrijven. Ook gewandeld, en een ree gezien. 🥰

Helaas woon ik in hetzelfde deel van Nederland als Dorestad, hier ook de hele dag grijs. Wel wordt ik blij van mijn 13-jarige die samen met haar vriendin tegen de muur aan het tennissen is. Een 13-jarige die buiten speelt. Ik koester het!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-02-2023 om 17:56

He, ik word blij van alle blije berichten hier. Heeft mijn opmerking toch wat geholpen!  

Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 17:56:

He, ik word blij van alle blije berichten hier. Heeft mijn opmerking toch wat geholpen!

Nou en of. Ik vind het ook erg leuk om te lezen 

Ik ben blij dat het me gelukt is mijn zorgen opzij te zetten en een prima werkdag gehad te hebben! En tussendoor nog genoten van de zon  

vrouw92 schreef op 13-02-2023 om 18:00:

Ik ben blij dat het me gelukt is mijn zorgen opzij te zetten en een prima werkdag gehad te hebben! En tussendoor nog genoten van de zon

Goed van je! Fijn dat je tussendoor ook nog hebt kunnen genieten van de zon!

Hier was het vandaag maar grijs en grauw.

net even klein stukje gewandeld. Ik zei tegen man, ik ga nu want anders beland ik op de bank. Het was heerlijk. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-02-2023 om 20:08

Dat het kinderhartcentrum in Groningen open blijft. En ik heb er zelf nooit mee te maken gehad, maar snapte echt niet waarom die  in Groningen dicht moest en er dan 3 in het midden en westen van het land open konden blijven. 

Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 20:08:

Dat het kinderhartcentrum in Groningen open blijft. En ik heb er zelf nooit mee te maken gehad, maar snapte echt niet waarom die in Groningen dicht moest en er dan 3 in het midden en westen van het land open konden blijven.

Wij, ook Noorderlingen,  zijn er ook blij mee. 

O ja, vanmorgen moest ik voor behandeling (au au) naar Groningen . Maar de terugweg liep ik langs Knol's koek aan het Hoendiep. Het rook zo lekker,  ik heb nog  warme kantkoek noten en rozijnen  meegenomen. En het is allemaal op.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-02-2023 om 20:23

Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 20:08:

Dat het kinderhartcentrum in Groningen open blijft. En ik heb er zelf nooit mee te maken gehad, maar snapte echt niet waarom die in Groningen dicht moest en er dan 3 in het midden en westen van het land open konden blijven.

Heel goed nieuws vond ik dat ook! Goede beslissing van Kuipers. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-02-2023 om 21:30

ik begon in een nieuw boek en het was een heel fijn boek. Leuker dan ik verwacht had. Ik wilde bijna niet stoppen, heb zelfs overwogen nog langer op te blijven. Maarja, die wekker gaat weer zo akelig vroeg morgen. Dus ik verheug me op de rest van het boek morgen!

Wandelvrouwtje schreef op 13-02-2023 om 21:30:

ik begon in een nieuw boek en het was een heel fijn boek. Leuker dan ik verwacht had. Ik wilde bijna niet stoppen, heb zelfs overwogen nog langer op te blijven. Maarja, die wekker gaat weer zo akelig vroeg morgen. Dus ik verheug me op de rest van het boek morgen!

Oh welke? Ik heb een giga leesdip. 

Van de heerlijke zon! De tuin opgeruimd, de helft ziet er weer tiptop uit en krijg weer zin in het seizoen. Alvast knoflookjes gekocht om te planten. Ook dochter deed het goed, ze werd er helemaal rustig van ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.