Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Dorestad
12-02-2023 om 20:52
van wederom buiten zijn. Deze week 75 km gelopen (uitzonderlijk hoor). Deels alleen, deels met eega, deels met kameraad en zijn hond. Vandaag met eega. Speenkruid komt volop boven. Ook de berenklauw is weer boven de grond.
Elmie
12-02-2023 om 21:30
vrouw92 schreef op 12-02-2023 om 20:27:
Ik heb echt een ongelooflijk k*t weekend.. Geen contact, met niemand gepraat of geappt. Veel zorgen: geld, mogelijk autisme. Heel erg slecht gegeten terwijl ik goed bezig was. Ik zit op dag 22 van mijn cyclus, wellicht dat dit er wat mee te maken heeft, maar voel me echt k*t. Een lichtpuntje: ik scoorde een goed to good to go pakket van de bakker!
Nu lekker vroeg slapen en hopen dat ik dit rot weekend morgen niet kan laten zien op mijn werk. Masker opzetten dus!
Lollypopje
13-02-2023 om 07:35
omdat ik me heb voorgenomen ook wat vaker kleine blije dingen te posten (hè Friezinnetje
)
Dat de vogels al weer fluiten als ik 's ochtends mijn oordoppen uit doe. Dat is zo fijn wakker worden en geeft het gevoel dat de lente er aan komt 😊
FaithfulDuck87
13-02-2023 om 07:37
Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 07:35:
omdat ik me heb voorgenomen ook wat vaker kleine blije dingen te posten (hè Friezinnetje
)
Dat de vogels al weer fluiten als ik 's ochtends mijn oordoppen uit doe. Dat is zo fijn wakker worden en geeft het gevoel dat de lente er aan komt 😊
Heel goed Lollypopje!
Regendrup.
13-02-2023 om 08:28
Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 07:35:
)
En welke smaak bonbon was het lekkerst?
SerpentineHawk22
13-02-2023 om 08:29
Ik word ook blij van fluitende vogels en ik ben heel erg blij van ietswat mijn vriend zei. Ik treed niet in details maar hij begint te begrijpen wat ik hem al een tijdje vertellen wilde en dat vind ik erg leuk. (Verbaasd me ook niks, hij heeft een grote waffel en hij kan mij erg goed op de kast krijgen en plagen maar hij is behoorlijk intelligent en hij hoort veel beter wat ik zeg dan dat ik dacht)
Ook begin ik me in zijn huis steeds beter te voelen. We wonen niet samen, zijn inmiddels alweer een jaar bij elkaar (Word ik ook wel blij van, ik hoefde niet perse een relatie toen ik hem tegenkwam, vond het in mijn eentje wel best). Tuurlijk hebben we wel eens een discussie maar over het algemeen hebben we het hartstikke leuk samen en daar ben ik best een beetje trots op 
Anyway misschien dat ik het komend jaar wel aandurf om te gaan hokken... We wonen dichtbij elkaar maar ik word toch een beetje moe van dat heen en weergesleep...
(Ik wist een paar jaar geleden niet dat ik dit ooit nog zou zeggen..)
He lang bericht over relatiegedoe, ach het is morgen Valentijnsdag, ik ben al duidelijk in de sfeer... 
Lollypopje
13-02-2023 om 08:31
Regendrup. schreef op 13-02-2023 om 08:28:
[..]
En welke smaak bonbon was het lekkerst?
![]()
Oei dat kan ik niet zeggen, maar ik kom vanmiddag wel verslag doen van de smaak van de dag 
Regendrup.
13-02-2023 om 08:53
Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 08:31:
[..]
Oei dat kan ik niet zeggen, maar ik kom vanmiddag wel verslag doen van de smaak van de dag
Goed idee haha!
Regendrup.
13-02-2023 om 08:58
Broodjebrie schreef op 13-02-2023 om 08:55:
Van het bericht dat er een 4e seizoen van Dertigers komt
Jaaaa! Vind ik ook erg leuk
Ik dans met je mee!
Tara82
13-02-2023 om 09:04
Van mijn prachtige dochter die net vrolijk de peuterspeelzaal binnen ging met een mand vol traktaties. Ze neemt vandaag afscheid en morgen mag ze echt beginnen op school. Ze geniet er zo ontzettend van en daar geniet ik weer van. Ik krijg straks wel de foto's van de juffen.
Broodjebrie
13-02-2023 om 09:07
Regendrup. schreef op 13-02-2023 om 08:58:
[..]
Ik dans met je mee!
SerpentineHawk22
13-02-2023 om 09:27
Regendrup. schreef op 13-02-2023 om 08:58:
[..]
Ik dans met je mee!
Ik niet maar ik dans toch mee want dat vind ik leuk
Broodjebrie
13-02-2023 om 09:29
MariaC schreef op 13-02-2023 om 08:29:
Ik word ook blij van fluitende vogels en ik ben heel erg blij van ietswat mijn vriend zei. Ik treed niet in details maar hij begint te begrijpen wat ik hem al een tijdje vertellen wilde en dat vind ik erg leuk. (Verbaasd me ook niks, hij heeft een grote waffel en hij kan mij erg goed op de kast krijgen en plagen maar hij is behoorlijk intelligent en hij hoort veel beter wat ik zeg dan dat ik dacht)
Ook begin ik me in zijn huis steeds beter te voelen. We wonen niet samen, zijn inmiddels alweer een jaar bij elkaar (Word ik ook wel blij van, ik hoefde niet perse een relatie toen ik hem tegenkwam, vond het in mijn eentje wel best). Tuurlijk hebben we wel eens een discussie maar over het algemeen hebben we het hartstikke leuk samen en daar ben ik best een beetje trots op
Anyway misschien dat ik het komend jaar wel aandurf om te gaan hokken... We wonen dichtbij elkaar maar ik word toch een beetje moe van dat heen en weergesleep...(Ik wist een paar jaar geleden niet dat ik dit ooit nog zou zeggen..)
He lang bericht over relatiegedoe, ach het is morgen Valentijnsdag, ik ben al duidelijk in de sfeer...
Leuk, we horen het wel als de housewarming is he