Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koko67
01-02-2023 om 08:36
Ik ben zo blij dat ik een darmontsteking heb. Klinkt raar, maar door dokter Google dacht ik dat ik vele ernstigere dingen had. Ik had mij bij de huisarts ook al voorbereid op zo’n eng darmonderzoek.
Niks van dit alles, ik heb Diverticulites. Niet leuk en best pijnlijk, maar heel anders als dat ik in gedachten zo langzamerhand zeker wist.
Lollypopje
01-02-2023 om 10:30
Ik keek even op woningnet en ik durf gewoon een beetje te hopen dat ik dit jaar in aanmerking ga komen voor een redelijke woning 😊
Wel bijzonder dat ik ook vrij hoog sta bij diverse seniorenwoningen 😂 want hoewel mijn lijf voelt als een senior ben ik dat toch echt niet 
Lollypopje
01-02-2023 om 10:51
stokstaart schreef op 01-02-2023 om 10:47:
Oooooh, dat zou zo fijn zijn Lolly!!
Ja, mijn voorkeur plaats stond er niet tussen deze week, en ik weet dat het daar moeilijker is, maar ik zag wel dat ik best wel was gestegen bij andere plaatsen. Dus dat geeft hoop. Al ga ik pas zoeken als ik weet wat mijn inkomsten vanaf april gaan zijn, dan kan ik een beetje inschatten waar ik op kan reageren.
HAHA!wait..what
01-02-2023 om 18:02
Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 10:30:
Ik keek even op woningnet en ik durf gewoon een beetje te hopen dat ik dit jaar in aanmerking ga komen voor een redelijke woning 😊
Wel bijzonder dat ik ook vrij hoog sta bij diverse seniorenwoningen 😂 want hoewel mijn lijf voelt als een senior ben ik dat toch echt niet
Zal heel fijn zijn, Lolly! Kun je eindelijk weg uit je koude, tochtige huis (toch?).
Hier wonen ook veel jongeren in seniorenwoningen trouwens!
Lollypopje
01-02-2023 om 18:05
HAHA!wait..what schreef op 01-02-2023 om 18:02:
[..]
Zal heel fijn zijn, Lolly! Kun je eindelijk weg uit je koude, tochtige huis (toch?).
Hier wonen ook veel jongeren in seniorenwoningen trouwens!
Dus ik zou daar serieus op kunnen reageren? 😳
Ik dacht dat dat een fout was, maar daar zitten regelmatig mooie dingen tussen en meestal goedkoper dan de gewone.
En ja klopt oud en tochtig huis, ben inmiddels wel toe aan wat meer comfort 
Amazooi
01-02-2023 om 18:14
Ik heb een eind aan een relatie gemaakt vandaag. Zowel blij dat de knoop is doorgehakt als eenzaam. Maar dat was ik in feite toch wel ook al had ik soms de illusie van een relatie. Ik bleef kwetsbaar dus toen dacht ik: ik accepteer dat ik nu een hoofdstuk afsluit.
Broodjebrie
01-02-2023 om 18:25
Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 18:05:
[..]
Dus ik zou daar serieus op kunnen reageren? 😳
Ik dacht dat dat een fout was, maar daar zitten regelmatig mooie dingen tussen en meestal goedkoper dan de gewone.
En ja klopt oud en tochtig huis, ben inmiddels wel toe aan wat meer comfort
Gewoon reageren hoor, in de woningen hierboven zitten ook jongere mensen (terwijl het 55+woningen zijn). Niet geschoten is altijd mis toch?
Lollypopje
01-02-2023 om 18:57
Broodjebrie schreef op 01-02-2023 om 18:25:
[..]
Gewoon reageren hoor, in de woningen hierboven zitten ook jongere mensen (terwijl het 55+woningen zijn). Niet geschoten is altijd mis toch?
Dat ga ik dan zeker onthouden 😊
Wilde eerst wachten op meer energie, maar met pech zit ik hier dan nog jaren 😂 Dus wacht nu met serieus zoeken tot ik weet wat mijn wia gaat worden. En sinds ik hier in een topic heb ontdekt dat er volledige verhuisservices zijn die vrijwel alles voor je doen, heb ik ook meer vertrouwen dat dat goedkomt.
Zo nuttig dit forum 😁
Maargoed blijft afwachten natuurlijk. Wie weet sta ik die tegen die tijd overal weer op 100zoveel. Nu is dat alleen bij hele populaire wijken en complexen.
Broodjebrie
01-02-2023 om 19:01
Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 18:57:
[..]
Dat ga ik dan zeker onthouden 😊
Wilde eerst wachten op meer energie, maar met pech zit ik hier dan nog jaren 😂 Dus wacht nu met serieus zoeken tot ik weet wat mijn wia gaat worden. En sinds ik hier in een topic heb ontdekt dat er volledige verhuisservices zijn die vrijwel alles voor je doen, heb ik ook meer vertrouwen dat dat goedkomt.
Zo nuttig dit forum 😁
Maargoed blijft afwachten natuurlijk. Wie weet sta ik die tegen die tijd overal weer op 100zoveel. Nu is dat alleen bij hele populaire wijken en complexen.
Haha waar Via al niet goed voor is
We zitten dan wel een klein beetje in hetzelfde schuitje, ik ben (al) bezig met mijn toekomstige verhuizing, wil ook al jaren weg hier maar ja, wachtlijsten he.. Maar dankzij een oplettend familielid (die erachter kwam dat ze bezig zijn met nieuwe woningen bouwen) heb ik een plekje weten te bemachtigen en ik kan dus over een paar maanden verhuizen, zoveel zin in! Vind het wel spannend maar dat zal vast goedkomen.
Blijf jij in je huidige plaats wonen?
Lollypopje
01-02-2023 om 19:06
Broodjebrie schreef op 01-02-2023 om 19:01:
[..]
Haha waar Via al niet goed voor is
![]()
We zitten dan wel een klein beetje in hetzelfde schuitje, ik ben (al) bezig met mijn toekomstige verhuizing, wil ook al jaren weg hier maar ja, wachtlijsten he.. Maar dankzij een oplettend familielid (die erachter kwam dat ze bezig zijn met nieuwe woningen bouwen) heb ik een plekje weten te bemachtigen en ik kan dus over een paar maanden verhuizen, zoveel zin in! Vind het wel spannend maar dat zal vast goedkomen.
Blijf jij in je huidige plaats wonen?
Wat fijn zeg 
Ik wil het liefst wel in mijn huidige plaats blijven wonen. Dat maakt het wel wat lastiger, want de kleine dorpjes in de omgeving kom je makkelijker tussen. Maar mijn huidige plaats heeft een trein station en een goed centrum, dus nu ik vrij weinig energie heb en afhankelijk ben van wat er bij mij in mijn nabije omgeving is wil ik hier het liefst blijven. Vooral als het weer wat beter gaat is het een fijn idee dat ik makkelijk een stukje met de trein kan en dat je niet een uur moet reizen om in het centrum van de dichtstbijzijnde stad te komen.
Maar ik hoor vaak dat de zomervakantie een goede periode is om een woning te vinden, dus ik heb hoop