Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 19:06:

[..]

Wat fijn zeg

Ik wil het liefst wel in mijn huidige plaats blijven wonen. Dat maakt het wel wat lastiger, want de kleine dorpjes in de omgeving kom je makkelijker tussen. Maar mijn huidige plaats heeft een trein station en een goed centrum, dus nu ik vrij weinig energie heb en afhankelijk ben van wat er bij mij in mijn nabije omgeving is wil ik hier het liefst blijven. Vooral als het weer wat beter gaat is het een fijn idee dat ik makkelijk een stukje met de trein kan en dat je niet een uur moet reizen om in het centrum van de dichtstbijzijnde stad te komen.

Maar ik hoor vaak dat de zomervakantie een goede periode is om een woning te vinden, dus ik heb hoop

Ik snap je helemaal. Ik woon nu in een gat maar ga binnenkort verhuizen naar een stad, waar ik alles bij de hand heb. Zo fijn! 

Lollypopje

Lollypopje

01-02-2023 om 19:27 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 01-02-2023 om 19:09:

[..]

Ik snap je helemaal. Ik woon nu in een gat maar ga binnenkort verhuizen naar een stad, waar ik alles bij de hand heb. Zo fijn!

Als ik gezond was geweest had ik het niet erg gevonden. Electrische fiets en dan kom ik er wel. Maar helaas veranderen situaties. Maargoed dit was een blij topic en ik ben dus heel erg blij met alle nuttige dingen die ik hier leer 😁

Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 19:27:

[..]

Als ik gezond was geweest had ik het niet erg gevonden. Electrische fiets en dan kom ik er wel. Maar helaas veranderen situaties. Maargoed dit was een blij topic en ik ben dus heel erg blij met alle nuttige dingen die ik hier leer 😁

Ben blij van een nieuwe bril op m'n neus, ik zie helderder er scherper. 🤓
Maar ik moet de bril toch nog een keer laten stellen, één van de pootjes is slap en dat voel ik als ik 'm op heb.

Met onze pup van bijna 8 maand naar de hondenschool geweest 
Ze heeft storm in haar koppie en is behoorlijk aan het puberen, maar het ging heel goed in de les

Dat ik mezelf heb gedwongen een rondje te lopen vanavond nadat ik super slecht heb gegeten vandaag. Ik kan mijn hoofd dan ordenen en ik heb een zelfzorgdag gehad, fysio voor lymfedrainage en daardoor ontspanning en vanmiddag acupunctuur voor ontspanning en energie. Beide vanwege long covid. Als tegenhanger ga ik dus enorm veel rommel eten. Alsof het opgeheven moet worden. Fijn inzicht!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

01-02-2023 om 21:19

Auwereel schreef op 01-02-2023 om 19:38:

Ben blij van een nieuwe bril op m'n neus, ik zie helderder er scherper. 🤓
Maar ik moet de bril toch nog een keer laten stellen, één van de pootjes is slap en dat voel ik als ik 'm op heb.

Ik krijg ook twee nieuwe (eentje gratis), heb vorige week na 5 jaar niet geweest te zijn  maar weer eens een meting laten doen en ben weer wat achteruit gegaan dus heb twee leuke nieuwe uitgezocht, vorige week zijn ze klaar 

Eerste huiswerk ingeleverd vandaag! 

Fijn hoor, een nieuwe bril, kan je je huiswerk extra goed zien. 
Was het leuk om het huiswerk te maken?

Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 18:05:

[..]

Dus ik zou daar serieus op kunnen reageren? 😳

Ik dacht dat dat een fout was, maar daar zitten regelmatig mooie dingen tussen en meestal goedkoper dan de gewone.

En ja klopt oud en tochtig huis, ben inmiddels wel toe aan wat meer comfort

Ja hoor, dat kan zeker  ik gun je de comfort ook heel erg! 

Mama-Inge schreef op 01-02-2023 om 20:01:

Met onze pup van bijna 8 maand naar de hondenschool geweest
Ze heeft storm in haar koppie en is behoorlijk aan het puberen, maar het ging heel goed in de les

Volg je daar een vervolg van de puppycursus? Fijn dat het goed ging in de les, op die leeftijd (of sowieso met momenten) kunnen ze zo eigenwijs zijn  Wat voor ras is het?

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

01-02-2023 om 22:27

Auwereel schreef op 01-02-2023 om 21:27:

Fijn hoor, een nieuwe bril, kan je je huiswerk extra goed zien.
Was het leuk om het huiswerk te maken?

Ja ik verheug me er ook op, ik had al zo'n vermoeden dat ik weer achteruit was gegaan... (Ook niet zo raar na 5 jaar niet laten checken...)
Nou het was wel even pittig maar ik vond het wel leuk ja... Ben net begonnen (ook bij een ander instituut dan de LOI, ik vind het veel prettiger...) dus ik moest even wennen maar goed ik vind het vooral leuk om mijzelf bezig te houden en om een doel te hebben nu ik even niet werk. (En ik heb er nu toch tijd voor...) En ik wilde dit echt graag doen maar ik durfde niet dus ik ben trots en blij dat ik het nu toch doe... (Niet perse voor het diploma, ik wil wat nuttigs doen met mijn tijd en je kennis vergroten is altijd goed in mijn opinie...)

Ben je al een beetje gewend aan jouw nieuwe bril of nog beetje hoofdpijn? Wat kunnen we toch soms blij worden van hele basic dingen, zoals een bril of een nieuwe wasmachine of iets ander suffigs...

HAHA!wait..what schreef op 01-02-2023 om 22:17:

[..]

Volg je daar een vervolg van de puppycursus? Fijn dat het goed ging in de les, op die leeftijd (of sowieso met momenten) kunnen ze zo eigenwijs zijn Wat voor ras is het?

Ja inderdaad een vervolg cursus.

Ze is een zwitserse witte herder 

received-1172604896733858.jpg

MariaC schreef op 01-02-2023 om 22:27:

[..]

Ja ik verheug me er ook op, ik had al zo'n vermoeden dat ik weer achteruit was gegaan... (Ook niet zo raar na 5 jaar niet laten checken...)
Nou het was wel even pittig maar ik vond het wel leuk ja... Ben net begonnen (ook bij een ander instituut dan de LOI, ik vind het veel prettiger...) dus ik moest even wennen maar goed ik vind het vooral leuk om mijzelf bezig te houden en om een doel te hebben nu ik even niet werk. (En ik heb er nu toch tijd voor...) En ik wilde dit echt graag doen maar ik durfde niet dus ik ben trots en blij dat ik het nu toch doe... (Niet perse voor het diploma, ik wil wat nuttigs doen met mijn tijd en je kennis vergroten is altijd goed in mijn opinie...)

Ben je al een beetje gewend aan jouw nieuwe bril of nog beetje hoofdpijn? Wat kunnen we toch soms blij worden van hele basic dingen, zoals een bril of een nieuwe wasmachine of iets ander suffigs...

Mijn bril werkt direct goed, ik zie er lekker scherp mee zonder er uitgebreid aan te moeten wennen 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

02-02-2023 om 08:14

Auwereel schreef op 02-02-2023 om 08:01:

[..]

Mijn bril werkt direct goed, ik zie er lekker scherp mee zonder er uitgebreid aan te moeten wennen

Lekker!!! Ooooowww wat ben ik blij dat ik mezelf vorige week ook naar de opticien heb gesleept..! Nog eventjes wachten op mijn nieuwe bril maar verheug me er al op.

Ik was gisteravond blij en nu nog steeds omdat mijn vriend mij via whatsapp ontzettend aan het lachen maakte 

Dat we een eenzaam robot hondje gaan adopteren  . Zijn huidige baasje (zoon van een collega) kijkt niet naar hem om, dus mijn collega vroeg of mijn dochter het hondje niet leuk zou vinden. Ik vroeg het aan mijn man en blijkbaar had ze er net eentje aangewezen in het speelgoed boek. Ze is namelijk bijna jarig. Dus het hondje krijgt een nieuw huis. Collega blij dat hij weer een stuk speelgoed waar toch niks mee gedaan word kwijt is en wij ook blij dat we een leuk cadeautje hebben voor onze dochter. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.