Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

30-01-2023 om 19:57

Moosey schreef op 30-01-2023 om 15:31:

Ik realiseerde me ineens dat ik prima morgen op werk iets kan doen waarvan ik dacht dat het perse vandaag thuis moest. Dus ik heb mezelf lekker de middag vrij gegeven en heb net een fikse wandeling gemaakt, het was heerlijk ‘eilandweer’ hier, waaierig en met een zonnetje

Hier was het ook al zo fijn! Ik heb tussen de middag en na mijn werk samen tien kilometer gelopen, het is heerlijk.

Vanmiddag met mijn dochters naar Ikea geweest. Dat is echt een aanrader op maandagmiddag! Wat een rust. Ze is nu haar kastje in elkaar aan het zetten. De andere was mee omdat ze Ikea leuk vindt. 

En dan ben je dus net 13 en bouw je zelf een Ikea kastje met 5 lades in elkaar. Trots op mijn meissie!

Netherfield schreef op 30-01-2023 om 20:44:

Vanmiddag met mijn dochters naar Ikea geweest. Dat is echt een aanrader op maandagmiddag! Wat een rust. Ze is nu haar kastje in elkaar aan het zetten. De andere was mee omdat ze Ikea leuk vindt.

Dit ga ik onthouden, ik ga over een tijdje verhuizen en weet dus op welke dag ik naar de Ikea ga

een doordeweekse avond is ook fijn voor Ikea. Evt eerst wat eten daar. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

31-01-2023 om 07:33

Blij omdat ik mijn broer helpen kon door mijn nichtje acuut op te vangen en van eten te voorzien. (Hij kon niet op tijd thuis zijn vanwege problemen met de trein)

Ik word blij van mensen helpen 

Netherfield schreef op 30-01-2023 om 21:09:

En dan ben je dus net 13 en bouw je zelf een Ikea kastje met 5 lades in elkaar. Trots op mijn meissie!

Leuk dat ze het zelf doet is ook gelijk goed voor haar ruimtelijk inzicht.

Ik ben blij voor mijn dochter die een mooie cijfer voor een moeilijke opdracht heeft gehaald.

Ik lees bijna dagelijks wel even dit topic door en word dan oprecht blij van de mooie berichten.
Dank jullie wel voor het posten 

Oudste kind is een zorgenkind. Na een fijne basisschool periode was daar afgelopen september de overstap naar het vo in de grote stad Jarenlang heb ik die dag gevreesd. Zou hij zich staande weten te houden? Mag hij ook daar zijn wie hij is? Vindt hij aansluiting met de rest? Kinderen kunnen zo hard zijn en op zo’n grote school verzuip je zo maar.

Gister evaluatie gehad van de afgelopen periode: Het gaat boven verwachting. Iedereen is begaan met hem. Ook hier weer een fijne groep mensen om hem heen. Jongens op de gang die hem begroeten met een ‘boks’.

Op de terugweg in de auto zei hij: “ Mam, ik zit daar helemaal op mijn plek”. Woorden die nog steeds rondzingen in mijn hoofd. Hier had ik niet eens op durven hopen.
Geeft vertrouwen in de mensen, en in de toekomst. Voel me een gezegend mens.

Vera8 schreef op 31-01-2023 om 10:03:

Oudste kind is een zorgenkind. Na een fijne basisschool periode was daar afgelopen september de overstap naar het vo in de grote stad Jarenlang heb ik die dag gevreesd. Zou hij zich staande weten te houden? Mag hij ook daar zijn wie hij is? Vindt hij aansluiting met de rest? Kinderen kunnen zo hard zijn en op zo’n grote school verzuip je zo maar.

Gister evaluatie gehad van de afgelopen periode: Het gaat boven verwachting. Iedereen is begaan met hem. Ook hier weer een fijne groep mensen om hem heen. Jongens op de gang die hem begroeten met een ‘boks’.

Op de terugweg in de auto zei hij: “ Mam, ik zit daar helemaal op mijn plek”. Woorden die nog steeds rondzingen in mijn hoofd. Hier had ik niet eens op durven hopen.

Ooooooh, wat fijn! Wat een geruststelling ook. 

Vera8 schreef op 31-01-2023 om 10:03:

Oudste kind is een zorgenkind. Na een fijne basisschool periode was daar afgelopen september de overstap naar het vo in de grote stad Jarenlang heb ik die dag gevreesd. Zou hij zich staande weten te houden? Mag hij ook daar zijn wie hij is? Vindt hij aansluiting met de rest? Kinderen kunnen zo hard zijn en op zo’n grote school verzuip je zo maar.

Wow, krijg er kippenvel van! Wat enorm fijn!

Ik ben blij omdat onze bijna kleuter een leuke een ochtend had in groep 1. Ik stond even te kijken terwijl ze buiten aan het spelen waren en ze liep al gezellig hand in hand met een ander meisje. Ze word al zo groot  .

Wat fijn Vera!

Ik ben blij dat in mijn woonplaats geen stroomstoring is. Hier een paar plaatsen verderop is een hele grote stroomstoring en de omliggende plaatsen hebben ook geen stroom, waaronder het dorp wat hiernaast ligt. Maar wij hebben veel geluk dus!

Zo ontzettend fijn Vera! Heel mooie woorden van hem ook

En wat lief Tara.. Ja, dan worden het echte kleuters he? Zo leuk die fase ook weer 

Ik haalde gister mijn zoon (8 jaar) op van zijn sport en hij zei heel blij; ik heb  vrienden gemaakt met iemand wie nieuw is! Dus ik; oh wat leuk, wie is dat?
Hij; ja het is wel een meisje.. (haha alsof dat iets ergs is) en ze is een jaar ouder, maar ik vroeg of ze vrienden wilde worden en toen zei ze ja! 

Haha zo lief, word er blij van dat hij steeds iets vrijer wordt en zó blij dat hij gestopt is met voetbal, want dat paste totaal niet bij hem 😅 

Ik heb heerlijk gewerkt vandaag. Het was aanpoten, en viel me best zwaar want ik was zo moe vandaag. Maar alles weer gelukt. En daar word ik zó blij van. Ik heb nu echt het mooiste werk dat er is. Zó jammer  dat ik dat pas op mijn 50ste ontdekte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.