Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ach, wat schattig, Mama-Inge! Houden jullie het pupje zelf? 

Lollypopje

Lollypopje

26-01-2023 om 15:36 Topicstarter

Dat ik hele fijne gezeklige visite heb gehad die de vermoeidheid meer dan waard was 😊

Mama-Inge schreef op 26-01-2023 om 15:29:

Dat onze hond vanmorgen een pup gekregen heeft

received-704078074517459.jpg

Ik ben gesmolten. 

afrodite05 schreef op 26-01-2023 om 15:35:

Ach, wat schattig, Mama-Inge! Houden jullie het pupje zelf?

Nee, pup is niet van ons, maar van de fokster

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

26-01-2023 om 17:12

Regendrup. schreef op 26-01-2023 om 15:41:

[..]

Ik ben gesmolten.

Ik ook 

Mijn jongste puber heeft vandaag een mevrouw met rollator en hondje helpen oversteken bij de zebra. Alle auto’s reden door, dochter stopte met haar fiets op de fietsstrook. Auto’s reden nog steeds door. Toen heeft ze haar fiets neergezet en de mevrouw geholpen. Zo liefff

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-01-2023 om 17:59

wat een mooie pup! 

Ik ben blij, want weekend! 

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 17:34:

Mijn jongste puber heeft vandaag een mevrouw met rollator en hondje helpen oversteken bij de zebra. Alle auto’s reden door, dochter stopte met haar fiets op de fietsstrook. Auto’s reden nog steeds door. Toen heeft ze haar fiets neergezet en de mevrouw geholpen. Zo liefff

Wat aso van die automobilisten. Hoe heeft je dochter de auto's tot stilstand gedwongen? 

Lollypopje schreef op 25-01-2023 om 15:07:

Dankjulliewel. Voor mijn psychische gestel ga ik er gewoon vanuit dat ik een goeie krijg. Scheelt een hoop stress vooraf en mocht ik pech hebben dan luisterd er nog iemand mee en zie ik dat dan wel

Mijn gesprek ging ook telefonisch en ik werd volledig afgekeurd. Had twee keer een lieve arts. 

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 17:34:

Mag je trots op zijn op zo’n dochter!

Was daarnet niet in orde en had verwacht dat het lang zou duren maar ik knap nu wat op.

Mijn douchewand voor 99% ontkalkt (gewolkt/ribbelglas, dus je ziet het niet goed) en nu ingesmeerd met een soort beschermende nanocoating. 

Ik dacht dat schoonmaakazijn stonk, maar die coating lost je longen gewoon op.

Volgende keer autowas proberen?

Auwereel schreef op 26-01-2023 om 18:38:

[..]

Wat aso van die automobilisten. Hoe heeft je dochter de auto's tot stilstand gedwongen?

Gevraagd. Ze heeft ze heel boos aangekeken. 

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 21:32:

[..]

Haha dat zie ik nu voor me   

Maar heeft ze heel goed gedaan! Stoer!

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 21:32:

[..]

De "als blikken konden doden" methode! Goed hoor! (Ik hoop alleen dat ze voorlopig niet boos op jou wordt!)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.