Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
25-01-2023 om 12:49
Elmie schreef op 25-01-2023 om 09:01:
Dank jullie wel!
Broodje brie, lijkt me best lastig om aan te moeten komen. Succes 💪
Dank je, dat is het ook. Maar nu ik vollere producten eet gaat het gelukkig de goede kant op. Het is een tijd stabiel gebleven maar doordat ik een stressvolle periode heb gehad, ben ik toch weer wat afgevallen.
Lollypopje
25-01-2023 om 13:06
Broodjebrie schreef op 25-01-2023 om 12:49:
[..]
Dank je, dat is het ook. Maar nu ik vollere producten eet gaat het gelukkig de goede kant op. Het is een tijd stabiel gebleven maar doordat ik een stressvolle periode heb gehad, ben ik toch weer wat afgevallen.
Gewoon veel brie dus 
Jammer dat ik juist way kilos kwijt wil 😜
Amazooi
25-01-2023 om 13:07
Kleinigheid maar best blij mee: ik heb nu een afstandsschakelaar om het (effect-)licht in de gang aan en uit te doen. Dat was eerst een contactdoos met een knop die op de grond lag.
Maar nu hoef ik niet meer te bukken of de knop met mijn teen in te drukken.
Broodjebrie
25-01-2023 om 13:20
Lollypopje schreef op 25-01-2023 om 13:06:
[..]
Gewoon veel brie dus
Jammer dat ik juist way kilos kwijt wil 😜
Wahahaha 
Geef jou kilo's maar aan ons dan 
Regendrup.
25-01-2023 om 13:25
Broodjebrie schreef op 25-01-2023 om 12:48:
[..]
Geen stress hebben
![]()
Ik drink/eet volle producten (volle yoghurt, volle melk). Soms volle kwark (maar die dingen zijn duur joh! Dus ik koop kwark alleen als het in de reclame is. En ik kreeg ook de tip om veel tussendoortjes te eten. Ik at voorheen eigenlijk nooit een tussendoortje tussen de maaltijden in, maar dat doe ik nu dus wel. Als ik onderweg ben neem ik muesli-repen mee, of een ander tussendoortje. Je hebt ook van die 'schoolkoeken' die per 2 verpakt zitten, soms koop ik die ook haha.
Mag ik vragen hoeveel jij nu weegt? Je mag me ook pb sturen hoor. Ik ben lang en dun en heb eigenlijk mijn hele leven dus al ondergewicht. Maar het zit ook in de familie denk ik, ik heb 2 tantes die mijn postuur/lengte hebben en die wegen ook niet zoveel. Ze komen gewoon niet aan. Ik heb destijds ook mijn schildklier laten onderzoeken maar die werkt prima.
Bedankt voor je reactie! Ik ga je even een uitgebreidere reactie via pb sturen.
Mijn gewicht is nu 45 kg. Hoogste is 61 kg geweest (maar dat was hoogzwanger). Ik streef naar 50+, maar dat gaat echt moeite kosten.
Amazooi
25-01-2023 om 13:26
En zelfgemaakte studentenhaver is best een delicatesse. Rozijnen met allerlei noten en pompoenpitten.
Lollypopje
25-01-2023 om 13:31
Net gebeld door het uwv dat mijn keuringsafspraak gelukkig ook telefonisch kan 😊
Heel fijn, want zag er echt tegenop daarheen te moeten.
stokstaart
25-01-2023 om 13:35
Fijn Lolly! Ik raad je wel aan om iemand erbij te hebben en de telefoon op speaker te zetten. Ik heb enorm slechte ervaringen met de uwv en sta daar helaas niet alleen in.
Lollypopje
25-01-2023 om 14:24
stokstaart schreef op 25-01-2023 om 13:35:
Fijn Lolly! Ik raad je wel aan om iemand erbij te hebben en de telefoon op speaker te zetten. Ik heb enorm slechte ervaringen met de uwv en sta daar helaas niet alleen in.
Een vriendin van me zal telefonisch aansluiten.
Ik denk wel dat het scheelt dat al heel veel long covid patienten mij voor zijn gegaan en het uwv inmiddels wel weet wat het inhoudt.
mich_me
25-01-2023 om 15:03
Lollypopje schreef op 25-01-2023 om 14:24:
[..]
Een vriendin van me zal telefonisch aansluiten.
Ik denk wel dat het scheelt dat al heel veel long covid patienten mij voor zijn gegaan en het uwv inmiddels wel weet wat het inhoudt.
De meeste verzekeringsartsen weten het, maar er zitten er ook tussen... (Dan kan jij/werkgever altijd in beroep, maar zou wel shit zijn).
Ik gun je een begripvolle VA
stokstaart
25-01-2023 om 15:05
Dat hoop ik van harte voor je. Ik werd destijds afgekeurd met psychische klachten en ben eigenlijk (op 1x na) elke keer erg slecht behandeld, ik heb 15jr steeds weer op gesprek moeten komen. De ene keer dat het goed ging was de laatste keer dat ik op gesprek moest komen en die man heeft toen zoveel tips gegeven en daarnaast volgens mij een vinkje ergens gezet dat ik niet meer hoefde te komen want daarna nooit meer opgeroepen.
Gelukkig gaat het nu psychisch veel beter en kan ik (LC daargelaten) weer redelijk wat werken.
Moosey
25-01-2023 om 15:06
Van het drukke ganzenverkeer in de grijze lucht op mijn (koude!) wandeling net.
Lollypopje
25-01-2023 om 15:07
Dankjulliewel. Voor mijn psychische gestel ga ik er gewoon vanuit dat ik een goeie krijg. Scheelt een hoop stress vooraf en mocht ik pech hebben dan luisterd er nog iemand mee en zie ik dat dan wel