Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje schreef op 25-01-2023 om 15:07:

Dankjulliewel. Voor mijn psychische gestel ga ik er gewoon vanuit dat ik een goeie krijg. Scheelt een hoop stress vooraf en mocht ik pech hebben dan luisterd er nog iemand mee en zie ik dat dan wel

Dat gun ik je van harte!!!!   Fijn dat er iemand mee luistert!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-01-2023 om 17:25

bestelling van leuke oorbelletjes is binnen gekomen. En ik kan ze meteen in mijn oren doen, ondanks dat ik al mss 15 jaar geen oorbellen meer in heb gehad. 

Lollypopje schreef op 25-01-2023 om 13:31:

Net gebeld door het uwv dat mijn keuringsafspraak gelukkig ook telefonisch kan 😊
Heel fijn, want zag er echt tegenop daarheen te moeten.

Oh heel fijn! Bij mij pakte het telefonisch wel goed uit, ik hoop voor jou ook  
Ik vond telefonisch veel prettiger, vond ze in het 'echt' een stuk intimiderender en ik moest idiote testjes doen enzo. Vreselijk! 

Voor jou zal het ook heel vermoeiend zijn lijkt me, als je daar heen zou moeten? Ik duim voor je dat het een goed gesprek gaat worden en je een fijne treft  

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

25-01-2023 om 18:46

Blij want heb mezelf op een hele leuke nieuwe  bril (2 eigenlijk; eentje gratis) getrakteerd. Dat mocht ik van mezelf want mn huidige is gisteren een beetje stuk gegaan en kunnen ze niet meer maken  aan het pootje en ik had al 5 jaar geen meting meer gedaan  . Ik had al een vermoeden maar mn oogjes zijn weer wat achteruit gegaan. Genoeg redenen voor een leuk nieuw brilletje  

Lollypopje

Lollypopje

25-01-2023 om 18:56 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 25-01-2023 om 18:38:

[..]

Oh heel fijn! Bij mij pakte het telefonisch wel goed uit, ik hoop voor jou ook
Ik vond telefonisch veel prettiger, vond ze in het 'echt' een stuk intimiderender en ik moest idiote testjes doen enzo. Vreselijk!

Voor jou zal het ook heel vermoeiend zijn lijkt me, als je daar heen zou moeten? Ik duim voor je dat het een goed gesprek gaat worden en je een fijne treft

Ja, er heen zou een stuk vermoeiender zijn. Ik zou dan wel gereden worden, maar toch. Mensen in het echt zien kost meer energie dan bellen. En dan ook nog een andere omgeving. Dan bel ik liever rustig vanaf de bank.

Vandaag een fijne dag doorgebracht met mijn moeder. Stadje bezocht waar ik vroeger heel vaak kwam maar nu al jaren niet meer geweest. Lekker geluncht en koffie gedronken, beetje shoppen en goede gesprekken. Van elkaars gezelschap genoten en dat deed ons beiden zo goed. Afgelopen periode was, zeker voor haar, erg heftig en daarom afgesproken dat we dit vaker gaan doen.  Wat een welbestede vrije dag!

intensieve dag bij mijn opleiding, maar ook heel leuk

Vera8 schreef op 25-01-2023 om 19:23:

Vandaag een fijne dag doorgebracht met mijn moeder. Stadje bezocht waar ik vroeger heel vaak kwam maar nu al jaren niet meer geweest. Lekker geluncht en koffie gedronken, beetje shoppen en goede gesprekken. Van elkaars gezelschap genoten en dat deed ons beiden zo goed. Afgelopen periode was, zeker voor haar, erg heftig en daarom afgesproken dat we dit vaker gaan doen. Wat een welbestede vrije dag!

Wat fijn!

Ik heb genoten van mijn blije zoontje tijdens zijn verjaardag ❤️ En ook van zijn kinderfeestje en het samen traktaties maken op de vroege ochtend 😀 Ik sta weer even stil bij hoeveel moeite we hebben moeten doen om hem te krijgen en hoe dankbaar ik ben dat het nu zo'n tevreden ventje is en gewoon dat hij van ons als stel 8 jaar geleden een gezin heeft gemaakt ❤️

Vandaag wilde ik zelf weer eens een yoga les ondergaan en ging ik mee met een vriendin naar haar gebruikelijke les. Ik dacht, ik zeg niet dat ik zelf yoga geef maar wel dat ik ‘iets aan yoga doe.’ Lekker undercover zelf even ontspannen in een donkere hoek van de ruimte. 
Helemaal onder de radar blijven is niet gelukt, want het eerste wat de yoga instructrice na afloop vroeg was: “jij doet zeker héél veel aan yoga?” . 

Het was heel erg fijn, dus ik werd er blij van.

eergisteren blij van 15 km wandelen,  via bos naar bibliotheek,  winkels 
Gisteren blij van 23 km wandelen bos,  hei, zand en. Vanuit huis. 
Vandaag ruim 9 km gewandeld in anderhalf uur,  met eega.  Flink doorstappen want we vonden het heel erg koud.  Ter Borg.  Geparkeerd bij de slager/ koffieschenkerij. Van te voren een bak koffie genomen en na afloop weer.  Omdat de slager zag dat we het koud hadden bood hij ons een kop soep aan. Heerlijk.  En de koffie mochten we niet betalen.  Hartverwarmend 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

26-01-2023 om 11:08

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en mij ingeschreven voor de volgende thuisstudie wat betreft het onderwerp voeding. Durfde ik niet, durf ik nog steeds niet maar met uitstellen gaat die angst niet weg dus ik heb de beslissing gemaakt. (Ik werk even niet, zelf ontslag genomen omdat ik het werk niet leuk vond en het te zwaar vond; ben wajonger. Echter ik begin me nu te vervelen. En het UWV zou me nu wel helpen maar daar merk ik de laatste weken niet veel van dus ik neem het heft, wederom, in eigen handen)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-01-2023 om 13:49

Veel succes. Misschien heb je het al eens geschreven, maar is het ook je bedoeling om er professioneel iets mee te doen? 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

26-01-2023 om 14:11

Valdemar schreef op 26-01-2023 om 13:49:

Veel succes. Misschien heb je het al eens geschreven, maar is het ook je bedoeling om er professioneel iets mee te doen?

Dank je! Eehh nou de voornaamste rede is dat niet maar ik sluit dat idd niet uit. 

Dat onze hond vanmorgen een pup gekregen heeft

received-704078074517459.jpg

Oooooh Puppy's 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.