Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2023 om 10:04 Topicstarter

Hier sneeuwt het weer😍

Dikke vlokken hier!!!!
En ik mag straks met een hondje wandelen en ga lekker naar het bos!

Ik hoorde net dat het verboden wordt om dieren te houden die aantoonbaar last van hun uiterlijk hebben zoals honden met een te korte snuit die naar adem moeten happen.

Sinds gisteren ben ik veel vrolijker geworden; sinds maanden ben ik in een depressie verzeild geraakt , en kennelijk, hopelijk, is die hiermee tot een einde gekomen.

Ik heb nu heel erg de behoefte om de kerstdagen over te doen, en deze keer goed, maar aangezien ik kwalijk de kerstboom weer neer kan zetten ga ik me toch maar uitleven op iets leuks om te kopen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-01-2023 om 10:22

de buren verhuizen vandaag al  

Lollypopje

Lollypopje

21-01-2023 om 10:28 Topicstarter

Mijn vrolijk lachende pakketbezorger. Echt zo'n fijne sympathieke man. Ik word altijd vrolijk als ik hem weer zie. Zou bijna daarvoor iets bestellen

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

21-01-2023 om 10:28

Amazooi schreef op 20-01-2023 om 11:38:

Sinds gisteren ben ik veel vrolijker geworden; sinds maanden ben ik in een depressie verzeild geraakt , en kennelijk, hopelijk, is die hiermee tot een einde gekomen.

Ik heb nu heel erg de behoefte om de kerstdagen over te doen, en deze keer goed, maar aangezien ik kwalijk de kerstboom weer neer kan zetten ga ik me toch maar uitleven op iets leuks om te kopen.

joh, als jij je kerstboom neer wilt zetten (en daar blij van wordt), wat houdt je dan tegen? Lekker doen!

Wandelvrouwtje schreef op 21-01-2023 om 10:28:

[..]

joh, als jij je kerstboom neer wilt zetten (en daar blij van wordt), wat houdt je dan tegen? Lekker doen!

Dit! Lekker doen hoor, ik ken ook iemand die nog steeds kerstversiering in haar huis heeft.

Amazooi schreef op 20-01-2023 om 11:38:

Gewoon lekker doen! Wees lief voor jezelf! ❤️

Lollypopje schreef op 21-01-2023 om 10:28:

Mijn vrolijk lachende pakketbezorger. Echt zo'n fijne sympathieke man. Ik word altijd vrolijk als ik hem weer zie. Zou bijna daarvoor iets bestellen

Ik zag een tijdje geleden toevallig een filmpje voorbij komen van een jonge dame die een cadeautje had gekocht voor de vriendelijke post bezorger die altijd bij haar kwam bezorgen; zo leuk, zijn reactie ook 

@ Wandelvrouwtje, Broodjebrie en Zilver_gray; december 2022 krijg je daarmee niet terug dus ik richt me maar op de komende lente. Over anderhalve maand kunnen we de bloembakken weer vullen met viooltjes.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-01-2023 om 16:11

van het zonnetje wat vandaag schijnt! Heerlijk

Vanmiddag met mijn dochter van 13 door Ikea heen geweest. Leuk en gezellig!

Amazooi schreef op 21-01-2023 om 15:53:

@ Wandelvrouwtje, Broodjebrie en Zilver_gray; december 2022 krijg je daarmee niet terug dus ik richt me maar op de komende lente. Over anderhalve maand kunnen we de bloembakken weer vullen met viooltjes.

Je merkt al dat de lente heel voorzichtig dichterbij komt. Het blijft wat langer licht en ik merk dat de vogeltjes ook weer volop fluiten  Kom maar op met die lente ^^

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.