Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik werd vandaag blij van de mooie wandeling die ik heb gemaakt. In het bos en op de heide lag veel meer sneeuw dan ik verwacht had.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-01-2023 om 18:39

We waren vanmiddag even wandelen richting centrum. Toen we koffie gingen drinken kwamen we een bekende tegen met wie we gezellig even gepraat hebben. Leuk, een onverwachte meeting. 

Een nieuw melodietje dat ik leerde vandaag.

van een vrije zaterdag met eerst heerlijk de krant, toen kort wandelingetje door het veld (5 km). Toen 2 verschillende soorten appeltaarten gebakken en vanavond gezellig bezoek gehad 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-01-2023 om 09:13

Minder gaan snoepen en bunkeren sinds een week ongeveer en al 1,5 kilo kwijt 

MariaC schreef op 22-01-2023 om 09:13:

Knap!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-01-2023 om 09:38

Brabeau schreef op 22-01-2023 om 09:16:

[..]

Knap!

Dank je! Ben officieel niet te zwaar hoor maar wel wat aangekomen en dat wil ik niet uit de hand laten lopen...

MariaC schreef op 22-01-2023 om 09:13:

Super! Iets soortgelijks wilde ik ook posten haha 😁 Ruim een week aan het minderen nu en het gaat verrassend goed Chips is mijn grootste zwakte dus daar begin ik nu 'gewoon' niet aan..

Mijn kleding zat echt niet lekker meer en voelde me nogal opgeblazen dus er moest ook wel wat veranderen 😅

Gaat het jou makkelijk af of vind je het soms ook moeilijk..? 

met vrienden 7 km gewandeld gewandeld bij de Drentse Aa en na afloop in gezellige horecagelegenheid gezeten.  

Dorestad schreef op 22-01-2023 om 18:51:

met vrienden 7 km gewandeld gewandeld bij de Drentse Aa en na afloop in gezellige horecagelegenheid gezeten.

Mooi gebied om te wandelen. 

Ik heb van dag op een landgoed aan de Linge gewandeld. In de landgoedwinkel een lekker walnotentaartje gekocht waar we zo bij de thee een stukje van nemen.

Lollypopje

Lollypopje

22-01-2023 om 19:10 Topicstarter

Ik vandaag 880 meter in mijn eigen blok
Was koud, maar wel genoten toen ik langs het stukje groen tussen de huizen liep. Al die vogeltjes die ik zag en elke paar stappen die ik zette weer een nieuwe groep die snel wegvloog voor mijn neus 😊 Dat vind ik altijd zo leuk aan deze tijd nu de bomen nog niet echt blad hebben, er is zoveel te zien.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-01-2023 om 20:09

HAHA!wait..what schreef op 22-01-2023 om 15:26:

[..]

Super! Iets soortgelijks wilde ik ook posten haha 😁 Ruim een week aan het minderen nu en het gaat verrassend goed Chips is mijn grootste zwakte dus daar begin ik nu 'gewoon' niet aan..

Mijn kleding zat echt niet lekker meer en voelde me nogal opgeblazen dus er moest ook wel wat veranderen 😅

Gaat het jou makkelijk af of vind je het soms ook moeilijk..?

Haha wat een toeval! Nee ik vind het pittig eerlijk gezegd. Ik ben gewoon te veel gewend om vooral s’avonds te snoepen maar goed dat is een kwestie van wennen.. Oww ik ben ook dol op chips, ik mag nu 1x per week een klein zakje van mijzelf maar misschien moet ik ook wel even helemaal stoppen daarmee. Vind jij het wel makkelijk?

MariaC schreef op 22-01-2023 om 20:09:

[..]

Haha wat een toeval! Nee ik vind het pittig eerlijk gezegd. Ik ben gewoon te veel gewend om vooral s’avonds te snoepen maar goed dat is een kwestie van wennen.. Oww ik ben ook dol op chips, ik mag nu 1x per week een klein zakje van mijzelf maar misschien moet ik ook wel even helemaal stoppen daarmee. Vind jij het wel makkelijk?

Ja! 's avonds vind ik ook het moeilijkst.. Al moet ik zeggen dat ik niet heel streng ben dus een koekje/gebak wel gegeten maar dan hou ik het bij 1 en dus geen chips meer erbij nog! 

Ik kan wel heel slecht tegen eetgeluiden van anderen dus ik eet dan vaak maar mee.. Dus toen gisteravond man en kinderen chips aten, werd ik helemaal gek    Maar die gewenning he, snap je helemaal! 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-01-2023 om 22:15

HAHA!wait..what schreef op 22-01-2023 om 20:55:

[..]

Ja! 's avonds vind ik ook het moeilijkst.. Al moet ik zeggen dat ik niet heel streng ben dus een koekje/gebak wel gegeten maar dan hou ik het bij 1 en dus geen chips meer erbij nog!

Ik kan wel heel slecht tegen eetgeluiden van anderen dus ik eet dan vaak maar mee.. Dus toen gisteravond man en kinderen chips aten, werd ik helemaal gek Maar die gewenning he, snap je helemaal!

Ohh heel streng wil (en hoef) ik eigenlijk ook niet te zijn maar ik ben wel geneigd om dat dus wel te zijn  .. Geeft me ook een soort veilig gevoel... (Niet dat ik door ga slaan hoor... zo ver laat ik het niet komen, dat heb ik wel in de hand) 
Alhoewel gister en vanavond was ik ook niet heel streng...

Ik heb vanmiddag met een paar andere mensen uit de buurt mijn buurmans tuin opgeruimd. Dat was een zooitje en hij is net uit het ziekenhuis ontslagen waar die totaal onverwacht een paar weken geleden opgenomen was. (Ivm privacy treed ik niet in detail) 
Hij is nog niet thuis maar komt dat binnenkort wel en het was een enorm zooitje (hij kan niet zo goed dingen weggooien). 
Ik word enorm blij van iets voor iemand anders doen!

Fijn dat je je buurman geholpen hebt!
Ik ben een weekje in de US geweest en daar heb ik, dacht ik, best gezond gegeten voor die omgeving. Veel salades als avondeten, maar tussen de middag was een bagelshop wel lekker dichtbij en de bagels waren lekker. Ik heb er veel rondgelopen, dus ik dacht, die bagel voor de lunch wandel ik er wel weer vanaf. Netto ben ik toch wat aangekomen, niet heel veel (pond ongeveer), maar wat lastiger is, mijn verlangen naar zoet en lekkers die ik sinds 1 januari kwijt was, is weer teruggekomen. Waar zat nou weer die knop...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.