Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Tara82
17-01-2023 om 13:59
Cookielover schreef op 17-01-2023 om 12:36:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Heb je goed ov in de buurt? Als je soms een tweede auto nodig hebt of mist kun je wellicht ook nog gebruikmaken van deelauto's (MyWheels of Greenwheels).
De trein verbinding hier is wel goed als je naar een grote stad wil, maar de rest niet zo voor in de directe omgeving. Het is jammer dat ik niet met het ov naar mijn werk kan. Dat ligt dan weer vooral aan het ov in de plaats waar ik werk. Voor mijn man betekent het dat hij gewoon niet heel ver komt als ik aan het werk ben. Aan de ene kant is dat ook meestal niet nodig, maar het is wel jammer. Even met ons kind naar die leuke speeltuin een paar dorpen verder bijvoorbeeld gaat niet. Maar die auto reed al een tijd niet goed, dus dat kon al niet. We gaan gewoon verder sparen en zien het wel. Voor nu is er een last van onze schouders af. Ook erg fijn dat ze de auto meteen konden komen halen.
HAHA!wait..what
17-01-2023 om 14:06
Van de zon 😊 Wel een beetje waterig zonnetje maar het grijs is eindelijk weg 😁
Oh, ik kan me de opluchting goed voorstellen van de auto Tara! Is toch een blok aan je been..
SerpentineHawk22
17-01-2023 om 14:33
Van de zon en ik heb mn trip over 2 maanden met een paar dagen verlengt, ik blijf wat langer in Griekenland 
BrightEchidna89
17-01-2023 om 15:10
Van de roodborstjes in de tuin. Eentje wordt wel erg stoutmoedig en kwam daarnet op een metertje van mij zitten terwijl ik stond te roken.
lientje69
17-01-2023 om 15:34
Van hoe mijn dochter er nu aan toe is ten opzichte van een jaar geleden.
Ze zat er toen behoorlijk doorheen, zag het leven niet meer zitten. Inmiddels een jaar later draait de ggz begeleiding, heeft ze haar rijbewijs én diploma gehaald, een leuke uitdagende baan gekregen en een nieuwe lieve vriend die haar steunt in plaats van afbrandt. Ze zit duidelijk een stuk beter in haar vel. Zo blij mee. Want kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen gaat toch dcht wel op helaas.
Zilver_gray
17-01-2023 om 16:17
lientje69 schreef op 17-01-2023 om 15:34:
Van hoe mijn dochter er nu aan toe is ten opzichte van een jaar geleden.
Ze zat er toen behoorlijk doorheen, zag het leven niet meer zitten. Inmiddels een jaar later draait de ggz begeleiding, heeft ze haar rijbewijs én diploma gehaald, een leuke uitdagende baan gekregen en een nieuwe lieve vriend die haar steunt in plaats van afbrandt. Ze zit duidelijk een stuk beter in haar vel. Zo blij mee. Want kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen gaat toch dcht wel op helaas.
Oh wat ontzettend fijn lientje! Wat een zorgen kun je hebben van je kinderen he.
Lollypopje
17-01-2023 om 16:54
Dat ik alles rond mijn wia aanvraag heb geregeld en ik het nu allemaal even helemaal kan loslaten. Geeft rust en dat is fijn 
Broodjebrie
17-01-2023 om 16:56
Lollypopje schreef op 17-01-2023 om 16:54:
Dat ik alles rond mijn wia aanvraag heb geregeld en ik het nu allemaal even helemaal kan loslaten. Geeft rust en dat is fijn
Wat fijn 
mich_me
17-01-2023 om 17:05
wat fijn! Hoop op een snelle afhandeling door een goede verzekeringsarts (en goede gesprekken met de bedrijfsarts en werkgever).
Ik werd blij, of nou ja, trots, van dat ik weer naar de tandarts ben geweest.
Lollypopje
17-01-2023 om 17:10
mich_me schreef op 17-01-2023 om 17:05:
wat fijn! Hoop op een snelle afhandeling door een goede verzekeringsarts (en goede gesprekken met de bedrijfsarts en werkgever).
Ik werd blij, of nou ja, trots, van dat ik weer naar de tandarts ben geweest.
Snel zal wel niet. Ze hebben zulke grote achterstanden dat ze zelfs aangeven dat je een voorschot kunt krijgen als je niet tijdig aan de beurt bent 😂
Goed van 👍
mich_me
17-01-2023 om 17:12
Lollypopje schreef op 17-01-2023 om 17:10:
[..]
Snel zal wel niet. Ze hebben zulke grote achterstanden dat ze zelfs aangeven dat je een voorschot kunt krijgen als je niet tijdig aan de beurt bent 😂
Goed van 👍
Dat is waar..al hoor ik soms ook dat mensen wel op tijd worden geholpen.
Lollypopje
17-01-2023 om 17:14
mich_me schreef op 17-01-2023 om 17:12:
[..]
Dat is waar..al hoor ik soms ook dat mensen wel op tijd worden geholpen.
Hoorde laatst zelfs iemand binnen een week 😳
Maar dan moet je denk ik net het geluk hebben dat er een afspraak uitvalt bij het uwv.
BlairW
17-01-2023 om 18:10
Ik werd blij van de meting van mijn pockets bij de tandarts. Ik zit in een paradontitis traject en heb een behandeling gehad om alle tandplak enz te laten verwijderen onder mijn tandvlees. Nu was de meting om te kijken of het geholpen heeft en of mijn eigen inspanningen met rageren enz goed helpen. En dat heeft het gedaan gelukkig!
Verder ben ik blij met mijn rok van topvintage die ik heb besteld. Hij past en is erg mooi 🥳
FaithfulDuck87
17-01-2023 om 19:44
dat we een nieuwe collega hebben aangenomen vandaag.
Dat ik vandaag weer lekker gesport heb
Dat ik vandaag veel gelachen heb op het werk
En natuurlijk het lekkere zonnetje vandaag!