Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Valdemar schreef op 15-01-2023 om 23:01:

[..]

Veel plezier.

Dank je! De voorpret is al leuk 😊 duurt nog even, maar we gaan met mijn broer en gezin naar Europapark dus de kinderen hebben er nu al samen lol om ook 😁

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-01-2023 om 08:16

Ik en vriend hebben onlangs ook een tripje geboekt eind maart dus dat duurt nog even. We gaan dan met de auto via oost europa naar Griekenland met een tussenstop in Hongarije. (Zijn geboorteland) Spannend want ik ben nog nooit in Hongarije geweest en ik ben niet zo reislustig maar hier heb ik wel echt zin in. (En is ook maar een paar dagen)

Gisteren met beste vriend besloten om binnenkort naar Parijs te gaan Moet alleen nog even kijken welk weekend precies.

Blij omdat ik op precies het goede moment ging lunchen om veel vogels in mijn tuin te zien die daar aan het "lunchen" waren: een roodborstje, diverse koolmeesjes, een merel en een grote bonte specht.

Dat het opperhoofd van onze vrijwilligersgroep vanochtend al vroeg appte dat we vandaag niet aan de slag gingen.  Tijdens de uren die we normaal op maandagochtend buiten besteden is het niet droog geweest. 
Bijkomende ergernis is nu wel dat ik niet op de terugweg langs de super ben geweest voor die 3 broodnodige boodschappen om vanavond iets te kunnen koken. 
Toen ik mijn klusje af had wat ik aan beginnen was regende het nog steeds. Ik moet nu echt moed verzamelen om die 350 meter te overbruggen. 

Lollypopje

Lollypopje

16-01-2023 om 12:50 Topicstarter

Bakblik schreef op 16-01-2023 om 12:40:

Dat het opperhoofd van onze vrijwilligersgroep vanochtend al vroeg appte dat we vandaag niet aan de slag gingen. Tijdens de uren die we normaal op maandagochtend buiten besteden is het niet droog geweest.
Bijkomende ergernis is nu wel dat ik niet op de terugweg langs de super ben geweest voor die 3 broodnodige boodschappen om vanavond iets te kunnen koken.
Toen ik mijn klusje af had wat ik aan beginnen was regende het nog steeds. Ik moet nu echt moord verzamelen om die 350 meter te overbruggen.

Dat is wel meteen heel rigoureus

Lollypopje schreef op 16-01-2023 om 12:50:

[..]

Dank ik heb het aangepast. 

Lollypopje schreef op 16-01-2023 om 12:50:

[..]

Broodjebrie schreef op 16-01-2023 om 08:19:

Gisteren met beste vriend besloten om binnenkort naar Parijs te gaan Moet alleen nog even kijken welk weekend precies.

Leuk! Gaan jullie met de Thalys? Vind dat een heerlijke manier van reizen!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-01-2023 om 14:30

Ik heb voor het eerst in mijn leven van dat verse brood dat je moet snijden bij de Lidl gekocht, met verse kaas erop , dat vind ik 1 van de lekkerse dingen op aarde en ik word daar blij van

Cookielover schreef op 16-01-2023 om 13:41:

[..]

Leuk! Gaan jullie met de Thalys? Vind dat een heerlijke manier van reizen!

Ja dat is wel de bedoeling maar ik schrik me wezenloos van die prijzen En hij vertrekt pas om 8.30. Vind ik behoorlijk laat, maar ja. We kijken nog even verder

van een dag Thermen Bad Nieuweschans.  Alle sauna's gehad,  lekker afkoelen in de regen. 

Ik ben blij dat man en ik eindelijk de knop hebben doorgehakt en onze tweede auto weg doen. Het is er eentje met een hoop problemen, maar omdat de auto markt zo ongunstig is hebben we lang getwijfeld of we hem misschien toch zouden laten repareren. Hij word vanmiddag opgehaald door het plaatselijke sloopbedrijf. Jammer van het geld dat het ding heeft gekost, maar nu zijn we er gewoon vanaf en hebben we geen gezeur meer. 

Tara82 schreef op 17-01-2023 om 12:06:

Ik ben blij dat man en ik eindelijk de knop hebben doorgehakt en onze tweede auto weg doen. Het is er eentje met een hoop problemen, maar omdat de auto markt zo ongunstig is hebben we lang getwijfeld of we hem misschien toch zouden laten repareren. Hij word vanmiddag opgehaald door het plaatselijke sloopbedrijf. Jammer van het geld dat het ding heeft gekost, maar nu zijn we er gewoon vanaf en hebben we geen gezeur meer.

Ja, dat kan ik me voorstellen. Heb je goed ov in de buurt? Als je soms een tweede auto nodig hebt of mist kun je wellicht ook nog gebruikmaken van deelauto's (MyWheels of Greenwheels). 

Van krokusjes in de tuin.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.