Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Zilver_gray
12-01-2023 om 10:18
Ik voel me gelukkig omdat kind vanmorgen blij opstond nadat ze gisteren een leuke middag heeft gehad met 2 klasgenoten. Ze hebben taarten gemaakt (in onze splinternieuwe oven), daarna pizza's gegeten en tot slot ge-gamed.
Man en ik waren boven, hoorde ze lachen en kletsen; dat voelde zo goed!
lientje69
12-01-2023 om 10:30
Ik word vandaag blij van het vooruitzicht een paar dagen vrij te hebben.
Het is momenteel erg druk op het werk en na 4 drukke diensten was ik wel toe aan een beetje rust.
Afrodite, ik ga duimen vandaag voor jullie dat de uitslag zo positief mogelijk is! 
Netherfield
13-01-2023 om 09:49
Ik werd blij toen mijn kind vanmorgen de oprit af fietste. Ze zag dat het donker was, stapte af, deed haar lampen aan en fietste weer verder.
mich_me
13-01-2023 om 09:57
mijn zoontje wordt wakker en gaat dan al zijn woorden opnoemen (papa, mama neusje poes aaien auto lopen vliegtuig happen)♥️
SerpentineHawk22
13-01-2023 om 10:07
Ik werd blij vanmorgen omdat vriend koffie voor me haalde. Ik sliep bij hem maar moest op tijd weg want heb straks een afspraak. (een leuke afspraak dus daar word ik ook blij van)
Ook blij omdat ik gister mijn, hoop ik, allerlaatste anticonceptiepil geslikt heb! Ik krijg dinsdag iets anders, met veel minder hormonen en ik verheug me uiteraard niet heel erg op de plaatsing maar wel op 5/6 jaar daarna niet meer iedere dag aan de pil te hoeven denken en bovendien veel minder hormonen in mijn lijf
Ik heb morgen mn 3e begrafenis in 5 maanden tijd maar desondanks heb ik genoeg om blij van te worden, en daar word ik ook blij van 
Wat een heerlijk topic is dit trouwens toch, dat moet ik toch weer even kwijt. Ok, klagen en mopperen op zijn tijd is lekker maar van blije berichten heb je, ik althans, veel langer plezier.
Lollypopje
13-01-2023 om 10:16
MariaC schreef op 13-01-2023 om 10:07:
Ik werd blij vanmorgen omdat vriend koffie voor me haalde. Ik sliep bij hem maar moest op tijd weg want heb straks een afspraak. (een leuke afspraak dus daar word ik ook blij van)
Ook blij omdat ik gister mijn, hoop ik, allerlaatste anticonceptiepil geslikt heb! Ik krijg dinsdag iets anders, met veel minder hormonen en ik verheug me uiteraard niet heel erg op de plaatsing maar wel op 5/6 jaar daarna niet meer iedere dag aan de pil te hoeven denken en bovendien veel minder hormonen in mijn lijf
Ik heb morgen mn 3e begrafenis in 5 maanden tijd maar desondanks heb ik genoeg om blij van te worden, en daar word ik ook blij vanWat een heerlijk topic is dit trouwens toch, dat moet ik toch weer even kwijt. Ok, klagen en mopperen op zijn tijd is lekker maar van blije berichten heb je, ik althans, veel langer plezier.
Ik word ook nog steeds heel blij van dit topic. Zeker op van die druilerige dagen als vandaag 😊
Sterkte trouwens met de plaatsing en als je net als ik met hormonen neemt, hoop ik voor je dat je daarna ook lekker niet meer ongesteld wordt. Voor mij is plaatsing hel, maar dat maakt het elke keer weer waard 😊
Broodjebrie
13-01-2023 om 12:09
Lollypopje schreef op 13-01-2023 om 10:16:
[..]
Ik word ook nog steeds heel blij van dit topic. Zeker op van die druilerige dagen als vandaag 😊
Sterkte trouwens met de plaatsing en als je net als ik met hormonen neemt, hoop ik voor je dat je daarna ook lekker niet meer ongesteld wordt. Voor mij is plaatsing hel, maar dat maakt het elke keer weer waard 😊
Dit! Ik heb 10 minuten even flink op mn tande moeten bijten maar met het vooruitzicht dat ie 5/6 jaar kan blijven zitten vond ik heel fijn!
Lollypopje
13-01-2023 om 12:31
Broodjebrie schreef op 13-01-2023 om 12:09:
[..]
Dit! Ik heb 10 minuten even flink op mn tande moeten bijten maar met het vooruitzicht dat ie 5/6 jaar kan blijven zitten vond ik heel fijn!
10 minuten 😳 Ik heb meestal de rest van de dag behoorlijke buikpijn. Alsof ik de ergste menstruatie ever ga krijgen. Maar volgende dag is het over en daarna 6 jaar lang geen menstruatiepijn meer.
SerpentineHawk22
13-01-2023 om 12:56
Lollypopje schreef op 13-01-2023 om 10:16:
[..]
Ja met hormonen; Mirena. Ik heb ooit een koperspiraal laten plaatsen, is idd niet erg leuk maar ik overleef dat wel. Ik heb overigens na de plaatsing nauwelijks last gehad Daarna hoef ik lekker 5/6 jaar nergens aan te denken en ben ik hartstikke beschermd.Ik hoor heel veel mensen die niet meer ongesteld zijn met de Mirena. Idd. fijn vooruitzicht! (Ik heb een tijdje een implanon gehad waar ik wel licht bleef vloeien maar goed dat is een ander middel dan de Mirena)
Zilver_gray
13-01-2023 om 13:20
Regendrup. schreef op 13-01-2023 om 13:16:
Ik ben blij om weer thuis te zijn.
Snap ik, zeker met dit weer! Ik moet straks nog naar de kapper en de winkel...zo geen zin in.
Rondstruiner
13-01-2023 om 13:27
Zilver_gray schreef op 13-01-2023 om 13:20:
[..]
Snap ik, zeker met dit weer! Ik moet straks nog naar de kapper en de winkel...zo geen zin in.
Oh is het zo erg bij jullie? Het is hier juist eindelijk droog en er is zelfs wat blauwe lucht en soms een waterig zonnetje. Dus ik ga er zo even lekker uit.
Regendrup.
13-01-2023 om 13:35
Rondstruiner schreef op 13-01-2023 om 13:27:
[..]
Oh is het zo erg bij jullie? Het is hier juist eindelijk droog en er is zelfs wat blauwe lucht en soms een waterig zonnetje. Dus ik ga er zo even lekker uit.
Hier (Limburg) is het ook echt vies weer.
Zilver_gray
13-01-2023 om 13:42
Rondstruiner schreef op 13-01-2023 om 13:27:
[..]
Hahaha, grappig dat het zo kan verschillen per regio hé. Geniet ervan hoor, je hebt gelijk!