Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Poezenmeisje schreef op 07-01-2023 om 18:25:

[..]

Voor wat voor winkels zoek je tips?

Qua eten kom ik graag bij de Turkse supermarkt op het Boterdiep, maar dat is geen kleine zaak. Ze hebben een slagersvitrine van tien meter! Kip, kalkoen, lam, schaap, geit, rund. Ook dingen waar ik me niet aan waag, zoals hersens.

De groentes zijn hier ook goedkoop. Veel soorten rijst, kruiden en wiebelpuddingpoeder.

Eten, ik ben van het eten......

Deze tip van jou is dus super. Volgende week moet ik naar het Umcg.  Dan is het Boterdiep natuurlijk ontzettend dichtbij.  Dank je voor de tip

Van deze tip,word ik blij. 

En verder van een rondje van 10 km door rand Mensingebos en beekdal Lieversche Diep. Het Lieversche Diep is flink buiten de oevers getreden.  Ik vond het een prachtig gezicht,  met als extra bonus,  de zon er de hele middag bij.

Ik moest vanavond onverwacht  invallen  op een andere afdeling  
Bewoner 1: wat ben jij een lieve zuster zeg!
Bewoner 2: kom jij me morgen alsjeblieft  weer  naar bed brengen?

Werd ik zó blij van!

lientje69 schreef op 08-01-2023 om 21:40:

Ik moest vanavond onverwacht invallen op een andere afdeling
Bewoner 2: kom jij me morgen alsjeblieft weer naar bed brengen?

Werd ik zó blij van!

Aaah

vandaag 10 km door de Onlanden. Met eenprachtige zonsondergang.  Voor de derde dag op rij een dag met aardig wat zon ipv grijs en grauw. 

Ik heb alvast mijn mail gecheckt voor morgen, eerste dag na 2 weken vakantie. En gelukkig geen grote dingen. Altijd bang dat er een grote crisis is geweest, een klacht oid, sinds die ene keer dat er in mijn vakantie iemand een suicidepoging deed. 

Ik heb dit weekend een heel goed gesprek gehad met mijn zoon. Mijn man is 7 jaar geleden overleden en mijn zoon heeft zich zorgen gemaakt om mij, zeker toen hij vorig jaar het huis uit ging. Hij weet nu zeker dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over mij .

lientje69 schreef op 08-01-2023 om 21:40:

Ik moest vanavond onverwacht invallen op een andere afdeling
Bewoner 2: kom jij me morgen alsjeblieft weer naar bed brengen?

Werd ik zó blij van!

Dat ik gister alle boekenplanken heb opgehangen. En dat ze er vanochtend nog hingen   Ik ben daar altijd een beetje onzeker over.

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2023 om 09:26 Topicstarter

Van mijn super fijne visite gisteren. Heerlijk geknuffeld en lekker tegen hem aan kunnen hangen op de bank en gewoon een beetje kroelen 😊

En ik ben trots op mijzelf dat ik steeds beter ben in hulp vragen. Dus mijn visite heeft twee retourpakketjes meegenomen om te versturen

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2023 om 11:28 Topicstarter

En daar aan gekoppeld word ik ook blij van klusjes van mijn todolijst strepen die een ander voor me heeft gedaan

whether-two-chickens-chicken-bed-cackle-to-meeting-here-have-nice-environment-good-food-just-species-appropriate-attitude-155489228.jpg

Gezellig!!

Haha, heerlijk dat soort vertalingen. Een kennis van mij is naar Japan verhuisd en heeft daar een bistro geopend. Die volg ik op Facebook, dan lach je je ook suf om de vertaling. groene vredessoep met pluizig brood, om maar wat te noemen. Erg leuk. 

Ik werd vandaag blij van een dagje improviseren in hyperfocus, werd vanochtend gebeld door een collega dat er om 18.00 u voor 75 man eten uitgeserveerd moest worden ipv 30. Hoeps. Met 130 naar de groothandel gereden, menu omgegooid en heel strak gewerkt, en alles op tijd af en lekker. Vet leuk. 

Moosey schreef op 09-01-2023 om 22:24:

(...)

Ik werd vandaag blij van een dagje improviseren in hyperfocus, werd vanochtend gebeld door een collega dat er om 18.00 u voor 75 man eten uitgeserveerd moest worden ipv 30. Hoeps. Met 130 naar de groothandel gereden, menu omgegooid en heel strak gewerkt, en alles op tijd af en lekker. Vet leuk.

Klinkt goed, Moosey! Fijn dat het is gelukt, kan me voorstellen dat je daar blij van werd!

Ik werd vandaag blij van de lieve reacties hier in het zwangertopic en het klaagtopic voor zwangeren. Wij hadden vandaag een niet zo fijne uitslag. Maar wat zitten hier een boel lieverds die geruststellen en proberen mee te denken    Ook in andere topics overigens, maar ik werd dus vandaag blij van de steun in deze topics. Bijzonder, want eigenlijk ken je elkaar niet, maar toch ook weer wel. Goud waard 

Afro! Ik hoop dat t allemaal goed komt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.