Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Klusje gedaan! Ik heb de bloembollen gepoot. Komen vast nog wel op. 

Ik heb gisteren  en  vandaag best veel opgeruimd en schoongemaakt  in huis. Voor morgen nog wel weer een lijstje liggen  , maar voor vandaag  klaar. Dus ga nu lekker een boek lezen. Heerlijk als productief zijn zomaar eens lukt! ( ik ben pijnpatiënt  en werk ook nog vaak, dus mijn huis is meestal een zooitje   maar nu mijn hele lijstje af weten te werken )

Van weer een duik in het prachtige buitenwater vlak bij mijn huis. Who knew dat winterzwemmen zo’n goed idee zou zijn. 

Wat heerlijk dat we weer richting lente gaan.
De vogels fluiten ook alweer anders.
Eigenlijk zijn november en december de ergste maanden qua duisternis.

Treurniet schreef op 06-01-2023 om 16:02:

Wat heerlijk dat we weer richting lente gaan.
De vogels fluiten ook alweer anders.
Eigenlijk zijn november en december de ergste maanden qua duisternis.

Viel mij ook al op. De vogels  lijk je al aan te kunnen  horen dat de lente eraan komt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-01-2023 om 18:48

2 slecht nieuws berichten gehad over mensen in mijn omgeving en moe na een stuk wandelen, een boze bui van mezelf (ik vind dat ik een zeikwijf aan het worden en ik word boos op vriend om niks..) en wat andijvie klussen en ook nog naar supermarkt voor vergeten spullen was het echt ontzettend fijn dat vriend zonder enige discussie (ik had het niet eens gevraagd, meestal kook ik) gekookt heeft net. Vind ik zo lief  , ik had honger en ik was echt een beetje gaar.  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-01-2023 om 18:52

Phoebe1982 schreef op 06-01-2023 om 18:48:

2 slecht nieuws berichten gehad over mensen in mijn omgeving en moe na een stuk wandelen, een boze bui van mezelf (ik vind dat ik een zeikwijf aan het worden en ik word boos op vriend om niks..) en wat andijvie klussen en ook nog naar supermarkt voor vergeten spullen was het echt ontzettend fijn dat vriend zonder enige discussie (ik had het niet eens gevraagd, meestal kook ik) gekookt heeft net. Vind ik zo lief , ik had honger en ik was een beetje gaar..

heeft jouw vriend ook een vrijgezelle broer?  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-01-2023 om 18:56

Friezinnetje schreef op 06-01-2023 om 18:52:

[..]

heeft jouw vriend ook een vrijgezelle broer?

nee sorry…

Wederom heel veel weggegooid vandaag en flink opgeruimd. Zondag is de grote schoonmaak aan de beurt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2023 om 10:29

vrouw92 schreef op 06-01-2023 om 21:27:

Wederom heel veel weggegooid vandaag en flink opgeruimd. Zondag is de grote schoonmaak aan de beurt.

Lekker he, al die onnodige rotzooi weg!

Dat mijn zoontje vanmorgen zo goed en uit zichzelf meehielp met boodschappen doen en opruimen. Hij is bijna 8 en ik wil hem meer betrekken bij de klusjes in en om het huis. In het verleden ging hij klieren in de supermarkt. Daarom nam ik hem als het even kon niet meer mee maar nu hielp hij dus goed mee en was het gezellig 😍

De apotheek die heel lief mijn vit D herhaald heeft in december omdat het per 1 januari uit de verzekering is gehaald.

Mijn airfryer doet het weer.

En de goudreinetten waren in de aanbieding bij Jumbo dus raad wat ik morgen ga maken? Appeltaarten. En vanavond appelcompote.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2023 om 17:48

Amazooi schreef op 07-01-2023 om 17:27:

Mijn airfryer doet het weer.

En de goudreinetten waren in de aanbieding bij Jumbo dus raad wat ik morgen ga maken? Appeltaarten. En vanavond appelcompote.

Dan kom ik morgen bij jou op de koffie 

Dorestad schreef op 04-01-2023 om 13:30:

[..]

En Groningers: hebben jullie nog tips voor winkels? Amazing Oriental kom ik hooguit 1 x per jaar. Ik ben meer van de kleinere zaken

Voor wat voor winkels zoek je tips?

Qua eten kom ik graag bij de Turkse supermarkt op het Boterdiep, maar dat is geen kleine zaak. Ze hebben een slagersvitrine van tien meter! Kip, kalkoen, lam, schaap, geit, rund. Ook dingen waar ik me niet aan waag, zoals hersens.

De groentes zijn hier ook goedkoop. Veel soorten rijst, kruiden en wiebelpuddingpoeder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.