Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

LostJellyfish83

LostJellyfish83

31-12-2022 om 17:31

vrouw92 schreef op 31-12-2022 om 15:16:

Mijn bezoekje vanmorgen heel vroeg aan het Top 2000 cafe met mijn broertje. Heel lang geleden dat we samen op pad zijn geweest, dus was fijn

Wat leuk! Het ziet er altijd heel gezellig uit in het café 

Ik besefte me vandaag wat een goed jaar het voor mij is geweest. Ik heb zoveel extreme ups en downs gehad, veel verdriet. En toch, besefte ik me vandaag (maar ook de hele week al een beetje) dat dit sinds 5 jaar het beste jaar is geweest.

Van traditie om de oliebollen en appelflappen bij ons thuis te bakken met z’n allen. Kleiner groepje dit jaar want ik had geen zin in veel heisa, maar niet minder gezellig. 

0-B9546-BC-EB56-462-D-8-E78-E77-B046-ABE59.jpg

De gele zijn mijn goede voornemens!

TanSwallow86

TanSwallow86

31-12-2022 om 21:57

Mijn nieuwe medicatie, Ozempic, begint zijn vruchten af te werpen. 
Sinds gebruik nog geen hypers gehad. De hoogste was 14.4 mmol(is ook hyper, maar weinig last van) 

Ik ben altijd blij als december weer voorbij is. Nu komen er ook weer leukere programma's op tv. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-01-2023 om 12:00

watertoren schreef op 01-01-2023 om 11:48:

Ik ben altijd blij als december weer voorbij is. Nu komen er ook weer leukere programma's op tv.

Ik ook eerlijk gezegd 

Brabeau schreef op 31-12-2022 om 17:50:

Ik besefte me vandaag wat een goed jaar het voor mij is geweest. Ik heb zoveel extreme ups en downs gehad, veel verdriet. En toch, besefte ik me vandaag (maar ook de hele week al een beetje) dat dit sinds 5 jaar het beste jaar is geweest.

Wat fijn om te lezen dit! Op naar een nog beter 2023!

Wat schitterend toch altijd weer dat Nieuwjaarsconcert!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-01-2023 om 13:02

Ben ook blij dat ik zoals de afgelopen 8 jaar het bij kinderchampagne heb gehouden  (geen alcohol ivm medicatie en nog een andere rede, die kindercham was nog lekker ook  ) en nu wel een beetje moe ben maar verder fris en fruitig  en daar word ik blij van!

Hier ook blij dat december weer voorbij is. Vandaag begonnen met een wandeling van 10,5 km over het strand en net patat besteld. Vanavond nog genieten van wat borrelhapjes, love it! 

Van de nieuwjaarsduik! Het kriebelde al langer dat ik wel ns buitenwater in wilde in de winter, dus toen een vriend op het dorp vroeg of ik mee ging dacht ik het maar ns te doen (gewoon hier in het dorp, niet naar Scheveningen ofzo) Had me een beetje ingelezen in de techniek, en hops, ging prima! Zelfs nog een tweede keer erin gegaan. Toen was het ook nog heel gezellig en mijn lijf voelt superontspannen nu. Ik denk echt dat ik dit vaker ga doen!

Ik zag een aantal winnaars van de postcode loterij en ze lijken het allemaal zo goed te kunnen gebruiken. Fijn dat de hoofdprijs is gevallen in een straat waar mensen het echt nodig hebben 

Phoebe1982 schreef op 01-01-2023 om 12:00:

[..]

Ik ook eerlijk gezegd

Ik ook

Vroeger genoot ik er van, nu vind ik het vooral stress

HAHA!wait..what schreef op 30-12-2022 om 00:31:

[..]

Oh dat is heel fijn! Was je ze al lang kwijt?

Ik werd blij toen ik net in de app zag dat het 19 graden was in de woonkamer, terwijl de verwarming ingesteld stond op 17.5! Blijkt dus dat de hele dag de verwarming niet aangeslagen is omdat het zo warm is.. Toch best fijn na al dat stoken met die dagen dat het zo koud was

Ik was de sleutels diezelfde morgen verloren. Alle winkels terug bezocht en nagevraagd. 

Uiteindelijk bedacht ik me om als laatste poging naar het gemeentehuis te gaan, daar waren ze net afgegeven

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.